Tips til utdrikningslag?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Skal planlegge utdrikningslag for ei venninne på onsdag. Hun er 28 år, glad i å trene, danse og synge. Liker ikke vann og høyder. Skal ikke ha noe sånn "utdritingsgreier". Den eneste aktiviteten som er bestemt er styling og fotografering. Tips taes imot med stor takk :)

Poledancing :)
vet ikke hvor du holder til, men vet at f.eks. Oslo gladiator (eller noe lignende) er veldig populært. Kanskje du har noe lignende der du bor.
Alle deltagere kan ta med en gave som skal representere noe hun og bruden har gjort sammen, og så skal hun gjette.
Stille brudgom spørsmål, og så skal bruden gjette hva han har svart :)

Poledancing :)
vet ikke hvor du holder til, men vet at f.eks. Oslo gladiator (eller noe lignende) er veldig populært. Kanskje du har noe lignende der du bor.
Alle deltagere kan ta med en gave som skal representere noe hun og bruden har gjort sammen, og så skal hun gjette.
Stille brudgom spørsmål, og så skal bruden gjette hva han har svart :)
Alle disse forslagene er kommet. Ang poledancing så har hun gått på dette - så tenkte det kanskje er kulere for henne å prøve en annen type dans el som hun ikke har prøvd før...

Vi var på sånn felles cd innspilling, var kjempe morsomt, alle sang men kun bruden sin mikrofon som var på hele tiden og resten i refrengene. Hadde tapaslunsj, massasje til bruden og bruden ble sminket av sminkør (resten av oss fikk også sminke oss med alt vi ville) middag og bar runde før vi avsluttet med dans og sprell på disco. Veldig koselig. Bruden ville ikke ha noe ekstremsport og bli skikkelig dritte ut så passet hun ypperlig

Alle disse forslagene er kommet. Ang poledancing så har hun gått på dette - så tenkte det kanskje er kulere for henne å prøve en annen type dans el som hun ikke har prøvd før...
Ja den ser jeg. Hva med magedans eller en annen eksotisk dans?

I mitt hadde me champagne lunsj, salsakurs, så måtte eg synge karaoke. Tapas til middag og masse drikkeleiker. Alle (også dei som ikkje kunne komme på dagen, men var bedt) hadde spleisa på eit nydeleg armbånd til meg, det satte eg veldig pris på, og vil alltid ha det som minne fra dagen.
Drikkeleikane besto bla av at eg skulle sei ein setning om alle eksane mine, det førte til mykje latter;)
Så fekk eg eit stikkord fra kvar og skulle forstå kven stikkordet handla om, artig:)

Vi var på sånn felles cd innspilling, var kjempe morsomt, alle sang men kun bruden sin mikrofon som var på hele tiden og resten i refrengene. Hadde tapaslunsj, massasje til bruden og bruden ble sminket av sminkør (resten av oss fikk også sminke oss med alt vi ville) middag og bar runde før vi avsluttet med dans og sprell på disco. Veldig koselig. Bruden ville ikke ha noe ekstremsport og bli skikkelig dritte ut så passet hun ypperlig
Sang i studio har hun også gjort før, men det er et alternativ. Synes egentlig sånt er greit om man får veiledning av sangpedagog også så det blir "ordentlig".

I mitt hadde me champagne lunsj, salsakurs, så måtte eg synge karaoke. Tapas til middag og masse drikkeleiker. Alle (også dei som ikkje kunne komme på dagen, men var bedt) hadde spleisa på eit nydeleg armbånd til meg, det satte eg veldig pris på, og vil alltid ha det som minne fra dagen.
Drikkeleikane besto bla av at eg skulle sei ein setning om alle eksane mine, det førte til mykje latter;)
Så fekk eg eit stikkord fra kvar og skulle forstå kven stikkordet handla om, artig:)
Ja takk trenger litt tips til leker :)
Karaoke kan vi sjekke ut muligheten for :)

For søstera mi starta vi dagen med en rebus, så hu selv måtte fortelle sjåføren hvor han skulle kjøre. Så hadde vi champagne frokost. Videre fikk hun massasje, dro på stranda, lunsj og drakk. Hadde fotoshoot der med alle. Etter det bowla vi.. Så videre hjem å spiste middag, drakk og koste oss. Noen stakk på byen etter det.

Men om hu er glad i vin feks, hva med vinsmaking? Fotoshoot, spa?

Noe actionopplegg? Liker hun det? Mange som arrangerer båtturer på Oslofjorden med både høy og lav fart feks. Kan det være noe? Syns det bør være noe som man ikke pleier å gjøre til vanlig :)

Noe actionopplegg? Liker hun det? Mange som arrangerer båtturer på Oslofjorden med både høy og lav fart feks. Kan det være noe? Syns det bør være noe som man ikke pleier å gjøre til vanlig :)
Ja kanskje noe rask transport ja... Takk for tips :)

Hør med quality spa & resort norefjell? Der er det spa, gode drinker og mulighet for mange aktiviteter :D

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: EJ
Hør med quality spa & resort norefjell? Der er det spa, gode drinker og mulighet for mange aktiviteter :D

Tror ikke vi kan dra så langt mange av oss pga barn. Blir fort dyrt også. Spaavdelingen der er veldig bra, men det er dyrt!

Tror ikke vi kan dra så langt mange av oss pga barn. Blir fort dyrt også. Spaavdelingen der er veldig bra, men det er dyrt!

Det blir fort dyrt ja ;) men man trenger ikke å bestille behandling, man kan bruke bare velværeavdelingen også :D

Det blir fort dyrt ja ;) men man trenger ikke å bestille behandling, man kan bruke bare velværeavdelingen også :D

Joda men det blir jo ikke noe utdrikningslag da. Masse andre folk der. Og det blir jo uansett dyrt med rom. Nei det er nok ikke et alternativ. Velværeavdelingen har heller ikke så mye å by på.

En kul ide er ihvertfall at alle tar med en liten gave og så skal bruden gjette hvem gaven er ifra:) velger da å gi noe som kan minne henne på den personen eller noe som den personen liker etc. Få babybilder av alle så kan hun gjette hvem alle er:)

Kjøre gocart, paintball, leirdueskyting e.l kan være en ide kanskje :)

Last edited:
-Kollensvevet! ( Ikke for gravide)
Jeg er redd for høyder. Og det var heisturen opp som var værst. Men FOR en utsikt og opplevelse!

-Oslo sommerpark
-rib fra et sted til et annet f eks.
- sjekk om det er et løp/maraton el l den dagen

Back
Topp