* Uke 16 prating *

Det blåser litt der, men strendene er bare fantastiske. Det har vært langgrunt der vi har vært, så det var ypperlig for barn.:) Summa summsrum: Danmark er et fint land å feriere i.:D
Ja, det er godt å ikke ha kalenderen full. Skulle gjort en del med hus og hage, men alt avhenger liksom av penger.:p
Både hus og ferie avhenger av penger, ja... Det blir kostende litt uansett liksom :-o
 
Hehe :p
Vi har vært i Dyreparken hvert eneste år... Og selvom vi har kost oss er det styr å dra midt i ferien, synes jeg. Selvom det er mest spennende for T da, siden han elsker Kaptein Sabeltann, så tenker jeg at vi ikke MÅ hvert år. Da blir det mer spennende neste gang :) VI får dosen vår med parker i Danmark tenker jeg. Men Dyreparken er flott da - så flott at vi har vært 6 år på rad til nå (pluss en gang før vi fikk barn :p)
Har aldri vært i Danmark jeg, logistikken er så vanskelig herifra nemlig. Uaktuelt å kjøre liksom, og å leie bil i Oslo for å reise over til DK er også ganske dyrt. Men har veldig lyst til å opplevde Danmark, så en dag altså!

Dyreparken er litt styr i juli ja, mye folk og til tider ganske varmt. Men vi koste oss veldig der i fjor, og siden Hermine enda husker ferien der og snakker om Dyreparken (mer enn sydenferien i fjor sommer) så har vi lyst til å gi henne en ny tur dit. :)

Snakker også om å fly direkte til Stockholm og besøke kusina til mannen. Farte litt rundt der nede og kanskje ta båten over til Gottland. Så mange muligheter er enda åpne. :)
 
Har aldri vært i Danmark jeg, logistikken er så vanskelig herifra nemlig. Uaktuelt å kjøre liksom, og å leie bil i Oslo for å reise over til DK er også ganske dyrt. Men har veldig lyst til å opplevde Danmark, så en dag altså!

Dyreparken er litt styr i juli ja, mye folk og til tider ganske varmt. Men vi koste oss veldig der i fjor, og siden Hermine enda husker ferien der og snakker om Dyreparken (mer enn sydenferien i fjor sommer) så har vi lyst til å gi henne en ny tur dit. :)

Snakker også om å fly direkte til Stockholm og besøke kusina til mannen. Farte litt rundt der nede og kanskje ta båten over til Gottland. Så mange muligheter er enda åpne. :)
Så moro at hun husker det enda :)
Lillebror husker Danmark så vidt også, og gleder seg velsig til å dra med kompisen igjen! Han sa i dag T han og kompis B skulle hoppe i hoppeslott! Litt inspirert av en bok vi har lånt på biblioteket :p
 
Så moro at hun husker det enda :)
Lillebror husker Danmark så vidt også, og gleder seg velsig til å dra med kompisen igjen! Han sa i dag T han og kompis B skulle hoppe i hoppeslott! Litt inspirert av en bok vi har lånt på biblioteket :p
Hvor i Dk skal dere? Elsker Danmark. ♡ har ikke vært der på lenge... men drømmer om det hehe.... min bestefar var dansk, så vi var der i alle skoleferier da jeg vokste opp :)
 
Hvor i Dk skal dere? Elsker Danmark. ♡ har ikke vært der på lenge... men drømmer om det hehe.... min bestefar var dansk, så vi var der i alle skoleferier da jeg vokste opp :)
Vi skal ganske nærme Grenå, ikke så langt unna Ebeltoft! En by jeg har hatt lyst til å besøke leeenge :D
 
Både i går og idag foreslo jeg trilletur med nyvogna akkurat i passende sovetid noe hun (etter litt overtaling) gikk med på frivillig.

Ulempen med at hun er blitt så gira på å gå selv når vi går tur er at hun helst vil gå selv hele tiden, noe som ikke hjelper om jeg vil gå tur for at hun skal sove. :p

Sånn er Liana nå å.. så jeg hat satt bort søskenvogna (inn hos pappa:p )..liten vits å drasse rundt på en så stor vogn ned bare en unge oppi :p
 
Så moro at hun husker det enda :)
Lillebror husker Danmark så vidt også, og gleder seg velsig til å dra med kompisen igjen! Han sa i dag T han og kompis B skulle hoppe i hoppeslott! Litt inspirert av en bok vi har lånt på biblioteket :p
Ja, utrolig morro at de starter å huske ting og snakke om det. :D

Haha, ja, Hermine har også en tendens til å sitere bøker mht lek og hva hun skal gjøre. :p

Har språket løsnet noe mer for han?
 
Ja, utrolig morro at de starter å huske ting og snakke om det. :D

Haha, ja, Hermine har også en tendens til å sitere bøker mht lek og hva hun skal gjøre. :p

Har språket løsnet noe mer for han?
Nja, litt, men ikke noe voldsomt. Det går smått fremover.
 
Back
Topp