★☆★Felles skravletråd★☆★

Samme her:p Jeg er bare 0,6 kg unna så håper det kan gå denne uken :)

Åh så spennende! :D heier på deg! synes det går for sakte dette her jeg :p har så lyst å nå målet snart, men det er jo evig langt unna føler jeg :p har 4 kg igjen til 80 kg, og har 4 kg igjen til startvekt før svangerskapet (hun er 9 mnd). Så jeg vil MINST være under 80 innen 1 årsdagen til snuppa :) egentlig vil jeg være under 80 igår :p haha. Har du noen tips til meg for å få fortgang? :p
 
Åh så spennende! :D heier på deg! synes det går for sakte dette her jeg :p har så lyst å nå målet snart, men det er jo evig langt unna føler jeg :p har 4 kg igjen til 80 kg, og har 4 kg igjen til startvekt før svangerskapet (hun er 9 mnd). Så jeg vil MINST være under 80 innen 1 årsdagen til snuppa :) egentlig vil jeg være under 80 igår :p haha. Har du noen tips til meg for å få fortgang? :p
Takk :D Gleder meg så sykt til å se 8-tallet :D Det klarer du da! Lett :) Det har gått sakte her også, så har ingen gode tips egentlig:p Må bare holde fokus og være flink med mat og trening :)
 
Takk :D Gleder meg så sykt til å se 8-tallet :D Det klarer du da! Lett :) Det har gått sakte her også, så har ingen gode tips egentlig:p Må bare holde fokus og være flink med mat og trening :)

Kjenner på følelsen! Gleder meg enormt til å se 70-tallet nå :D hihi. Jeg har jo "bare" gått ned 7,5 kg på 4,5 mnd så går saaaaakte :p men jeg gir meg ikke!
 
Takk :D Gleder meg så sykt til å se 8-tallet :D Det klarer du da! Lett :) Det har gått sakte her også, så har ingen gode tips egentlig:p Må bare holde fokus og være flink med mat og trening :)

Gleder meg faktisk og til å komme meg forbi 84tallet! Har stagnert på 84,noe i 4 uker :/
 
Kjenner på følelsen! Gleder meg enormt til å se 70-tallet nå :D hihi. Jeg har jo "bare" gått ned 7,5 kg på 4,5 mnd så går saaaaakte :p men jeg gir meg ikke!
7,5 kg er jo bra! Og bedre en ingenting eller å gå opp:) Du har jo også fått en baby, synes du er flink jeg :)
Kjedelig når man står stille på et tall lenge ja :yuck: Håper det løsner snart :)
 
Begynt på lavkarbo :p Håper det kan gi noen resultater :D
 
Dere er flinke!

Jeg fikk pulsklokka Fitbit surge til bursdagen. Er så fornøyd!
Endelig får jeg også talt skrittene mine. Det måler puls på håndleddet. Har det på døgnet rundt. Er en aktivitetsklokke. Anbefales :)
 
I Jeg hardhet klart vært demotivert lenge. Jeg gikk ned greit o starten. Men der har stagnert. Jeg må ta grep om det skal gå videre.

Nå er jo ikke vekt egentlig hovedsaken for meg. Men ser henger så åpenbart sammen. Så der er der jeg klarer måle det. Det at jeg drikker kakao 2-3 ganger i uka. Stort krus. Sånn imstantkakao full av sukker.

Det at jeg fortsatt sniker i skapene etter påske. At jeg tar for lettvinte middagsvalg, for jeg er så sliten, lei og stressa.

Jeg skulle jo leve på en sunnere måte. Jeg har et stykke å gå enda, ja.

Jeg har i sikkert en mnd hatt vivofiten min stilt som klokke.

Jeg satte den i går over til å standard vise rest antall skritt til målet, og har en målsetning om å daglig nå det. Jeg gikk 10 skritt over målet i går, så får vi se om jeg får det i dag også. Jeg dansa på badegulvet mens jeg pussa tenner, for jeg manglet 100 når jeg kom så langt...
 
Du er jo langt i fra overvektig Sara så ikke vær så streng med deg selv:) Men skjønner hva du mener, men det kommer alltids en ny mandag og da kan man starte på nytt.
 
Må bare få skryte litt av meg selv, det er lov det? ;) Jeg har gått ned 12,4 kg siden i fjor (10,2 kg siden januar og resten før jul) Jeg har vært veldig overvektig i mange år, fant ut at jeg ikke har vært under 90-tallet siden 2009/10.. I fjor var jeg også med på slankekrigen, men da gikk jeg opp nesten alt igjen når jeg røk ut. Denne gangen er det noe annerledes, jeg har mye som motiverer meg og jeg ser på dette som en livsendring, ikke en slankekur :) Ikke minst får jeg mye komplimenter om dagen, at jeg ser så bra ut og at de ser jeg har slanket meg! Utrolig god følelse og det også motiverer meg veldig :D Så nå har jeg igjen 8 kg til bmi-grensen for prøverør og jeg håper virkelig at drømmen vår om baby snart blir oppfylt:)
 
Fader, vi har fått svigers på besøk, så Glømte helt vekta!!! Fillern asså!


Feil skravletråd også. Men det er vel lite liv på wildcarden også :p
 
Må bare få skryte litt av meg selv, det er lov det? ;) Jeg har gått ned 12,4 kg siden i fjor (10,2 kg siden januar og resten før jul) Jeg har vært veldig overvektig i mange år, fant ut at jeg ikke har vært under 90-tallet siden 2009/10.. I fjor var jeg også med på slankekrigen, men da gikk jeg opp nesten alt igjen når jeg røk ut. Denne gangen er det noe annerledes, jeg har mye som motiverer meg og jeg ser på dette som en livsendring, ikke en slankekur :) Ikke minst får jeg mye komplimenter om dagen, at jeg ser så bra ut og at de ser jeg har slanket meg! Utrolig god følelse og det også motiverer meg veldig :D Så nå har jeg igjen 8 kg til bmi-grensen for prøverør og jeg håper virkelig at drømmen vår om baby snart blir oppfylt:)
Det er lov! Du er kjempeflink :D
 
Må bare få skryte litt av meg selv, det er lov det? ;) Jeg har gått ned 12,4 kg siden i fjor (10,2 kg siden januar og resten før jul) Jeg har vært veldig overvektig i mange år, fant ut at jeg ikke har vært under 90-tallet siden 2009/10.. I fjor var jeg også med på slankekrigen, men da gikk jeg opp nesten alt igjen når jeg røk ut. Denne gangen er det noe annerledes, jeg har mye som motiverer meg og jeg ser på dette som en livsendring, ikke en slankekur :) Ikke minst får jeg mye komplimenter om dagen, at jeg ser så bra ut og at de ser jeg har slanket meg! Utrolig god følelse og det også motiverer meg veldig :D Så nå har jeg igjen 8 kg til bmi-grensen for prøverør og jeg håper virkelig at drømmen vår om baby snart blir oppfylt:)

Du har vært kjempeflink :) man skal være flink til å skryte litt ;)
Er jo supermoro med komplimenter :) fortsett slik du gjør, gjør tydeligvis alt rett :)
 
Må bare få skryte litt av meg selv, det er lov det? ;) Jeg har gått ned 12,4 kg siden i fjor (10,2 kg siden januar og resten før jul) Jeg har vært veldig overvektig i mange år, fant ut at jeg ikke har vært under 90-tallet siden 2009/10.. I fjor var jeg også med på slankekrigen, men da gikk jeg opp nesten alt igjen når jeg røk ut. Denne gangen er det noe annerledes, jeg har mye som motiverer meg og jeg ser på dette som en livsendring, ikke en slankekur :) Ikke minst får jeg mye komplimenter om dagen, at jeg ser så bra ut og at de ser jeg har slanket meg! Utrolig god følelse og det også motiverer meg veldig :D Så nå har jeg igjen 8 kg til bmi-grensen for prøverør og jeg håper virkelig at drømmen vår om baby snart blir oppfylt:)
Her er det 14kg igjen til bmi 35 som er prøverørsgrensen i Danmark. Regner med jeg fyker dit så snart det er nådd :)
 
Du er jo langt i fra overvektig Sara så ikke vær så streng med deg selv:) Men skjønner hva du mener, men det kommer alltids en ny mandag og da kan man starte på nytt.

Ja, jeg er lagt fra overvektig, og det er bra. Derfor er ikke vekt egentlig hovedfokuset mitt, men en livsstil jeg kan leve med over tid, uten å trigge min genetiske disposisjon for diabetes...
 
Back
Topp