Legginga fra h.......

Ja. Han sover to dupper nå. Varierer lengde. Altfra 30 minutter til 2 timer :p. Bare vet endel sliter med legging i den perioden det går fra 3 til 2 dupp. Hvor mange timer går det fra siste dupp til leggetid?
Her går det 4t. Hun blir ikke trøtt før. Så nå sliter vi litt med å få henne i seng tidligere på kvelden. Skulle ønske hu var trøtt nok til å klare å sovne etter tre timer. Hvordan er det hos dere da? Etter vi stilte klokka, blir den fort 21 før hun sovner og jeg kjenner litt på den at jeg skulle ønske jeg fikk henne i seng til i 20 tiden:)
 
Her går det 4t. Hun blir ikke trøtt før. Så nå sliter vi litt med å få henne i seng tidligere på kvelden. Skulle ønske hu var trøtt nok til å klare å sovne etter tre timer. Hvordan er det hos dere da? Etter vi stilte klokka, blir den fort 21 før hun sovner og jeg kjenner litt på den at jeg skulle ønske jeg fikk henne i seng til i 20 tiden:)

Her er han i seng mellom 18-19..sover ikke etter 15. Varierer.. Noen dager 4-5 timer, andre ganger 3.5. Når er siste duppen?
 
Siste dupp er som regel fra 15-16, men av og til fra 15.30-16.30. Ser at det er grunnen til at jeg ikke får henne seng tidligere, men hun sover fra 10-12 og må være våken ca 3t før neste dupp, så da blir det sånn. Skulle gjerne sett at hun bar ferdig med å sove til kl 15!
 
Siste dupp er som regel fra 15-16, men av og til fra 15.30-16.30. Ser at det er grunnen til at jeg ikke får henne seng tidligere, men hun sover fra 10-12 og må være våken ca 3t før neste dupp, så da blir det sånn. Skulle gjerne sett at hun bar ferdig med å sove til kl 15!
Akkurat det samme her! Huff..
 
Trodde di sovnet tidlig på kvelden? Sånn i 19 tiden? Det er drømmen min:)
Hehhe. Jo, der er sant. Hun sovner som regel rundt 19, men de lurene er alltid et problem. Spesielt den siste. Nå har hun begynt å sove bare 30 min på morgenen, men gjerne 2 timer fra kl 15-15.30 :eek: Må vekke henne sånn at det ikke blir for sent i forhold til legging... So er hun litt for lenge, så bruker vi over 30 min på å legge henne...

Får hun ikke til å sove før 15 heller.. Skulle gjerne vært ferdig med sovingen til 15.30 maks.
 
Her er han ferdig med å sove til 16, enkelte dager sklir det ut til 16:30. Men det er sjeldent vi kan legge han så mye over 18 for natta.. Og da sover han til sånn 23-01:30, får tørr bleie og flaske. Så sover han til 5:45-06:15.. Men han kan styre fælt på natt. Men det har heldigvis begynt å bedre seg her,og synes denne rutina er veldig grei! Og i natt sov han igjennom :)
 
Hvordan går det med sovinga og legginga?
Her er lilletrultemor megatrøtt om kvelden ,men nekter å sove....elsker å reise seg opp i senga og herje , helt til hun faller og slår seg på sprinklene, herlighet for et mas! Og våkner masse om natten.... Prumper en del da, lurer på om magen er litt i ulage. Flere?
 
Leggingen tar drøye 30min hver gang. Hun er helt vill ved leggetid. Da skal det herjes heftig de første 15min, så er det litt roligere :p Mye surving ved leggetid.
Sover hun i sin egen seng våkner hun ca 10-12 ganger i løpet av kvelden/natta, men sover hun med oss så våkner hun maks 2....
 
Mye våkning i kveld/natt...hikstegråter av overtrøtthet og vi aner ikke hva som plager henne. Vært litt sutrete på ettermiddagene også. Trøøøttt
 
Her går det (endelig, og enn så lenge) veldig greit. Legger henne i senga og går ut, så turner hun i 10-20 min før hun sovner. Har aldri vært sånn og hadde aldri trodd det kom til å bli sånn etter 9 mnd med grusomme legginger... Så jeg nyter det så lenge det varer! :)
 
Her går det (endelig, og enn så lenge) veldig greit. Legger henne i senga og går ut, så turner hun i 10-20 min før hun sovner. Har aldri vært sånn og hadde aldri trodd det kom til å bli sånn etter 9 mnd med grusomme legginger... Så jeg nyter det så lenge det varer! :)
Synes du fortjener det :D
 
Her går det (endelig, og enn så lenge) veldig greit. Legger henne i senga og går ut, så turner hun i 10-20 min før hun sovner. Har aldri vært sånn og hadde aldri trodd det kom til å bli sånn etter 9 mnd med grusomme legginger... Så jeg nyter det så lenge det varer! :)

Woow! Turner hun uten å sutre og hyle? Såånn vil jeg også ha det! Har også holdt på i 9 mnd med grusomme kvelder og legginger.... Håper det varer for dere da ☺️
 
Woow! Turner hun uten å sutre og hyle? Såånn vil jeg også ha det! Har også holdt på i 9 mnd med grusomme kvelder og legginger.... Håper det varer for dere da ☺️
Nå gjør hun det. Før var det svært annerledes kan du si;) Hehe,.. Det varer vel til neste tann er i fremmarsj..
 
Back
Topp