Kinopluss

ALN89

Forumet er livet
Flere som er medlem?

Jeg oppdaget plutselig i dag at noen har brukt mine poeng til å kjøpe tre kinobilletter i påsken! Aaaaah... Det er 90000 poeng det.. Enten har personen i kassa tastet feil eller så er det en person som har brukt min konto.

Sendt Mail til kinopluss og er en dame som skal høre litt rundt for å se om noe kan gjøres. Er så utrolig kjipt om jeg har mistet de poengene, de er så greie å ha til dager hvor kinotur frister og man nødvendigvis ikke har så mye penger til akkurat det formålet der og da..

Aldri hørt om, hva går dette ut på? Får du poeng hver gang du kjøper kinobilletter eller noe? Er på kino så sjelden, så hadde sikkert måtte bruke ti år på å spare opp noe :p får håpe det ordner seg med poengene da!

Aldri hørt om det... men så utrolig kjipt når du opplever noe sånn da! Håper de klarer å orden det for deg!

Jepp, er gullmedlem :) Er den som pleier å bestille billetter når hele gjengen skal dra :-)
Lenge siden vi har vært på kino nå da, føler blæra er for liten om dagen laughing7:rolleyes:

Utrolig ergelig at noen har brukt poengene da! Kan være noen som har tastet feil mobilnr f.eks. Man trenger jo ikke vise medlemskortet.

Jepp, er gullmedlem :) Er den som pleier å bestille billetter når hele gjengen skal dra :-)
Lenge siden vi har vært på kino nå da, føler blæra er for liten om dagen laughing7:rolleyes:

Utrolig ergelig at noen har brukt poengene da! Kan være noen som har tastet feil mobilnr f.eks. Man trenger jo ikke vise medlemskortet.
Har fått svar nå, får tilbakeført poengene. Hun skrev samtidig at man faktisk skal vise legitimasjon når man bruker poeng!! Ja, gullmedlem jeg og :p

Ikke medlem, men det skal jeg bli:D
Har ikke hørt om det før jeg.

Aldri hørt om. Så bra at du fikk poenga dine tilbake :)

Og noen andre fikk seg en gratistur på kino i tillegg.

Det har jeg heller aldri hørt om...
Kinopluss? Har aldri hørt om det :(
Aldri hørt om det... men så utrolig kjipt når du opplever noe sånn da! Håper de klarer å orden det for deg!
Aldri hørt om, hva går dette ut på? Får du poeng hver gang du kjøper kinobilletter eller noe? Er på kino så sjelden, så hadde sikkert måtte bruke ti år på å spare opp noe :p får håpe det ordner seg med poengene da!
Gjelder for alle oslo kino og Norsk kino. Man skaffer seg poeng ved å kjøpe billetter og kjøpe div i kiosken :) så kan man bruke poengene på fribilletter og menyer. I tillegg får du div fordeler som rabatt i kiosk, gratis førpremiere.

Gjelder for alle oslo kino og Norsk kino. Man skaffer seg poeng ved å kjøpe billetter og kjøpe div i kiosken :) så kan man bruke poengene på fribilletter og menyer. I tillegg får du div fordeler som rabatt i kiosk, gratis førpremiere.
Så kjekt! Høres ganske bra ut :D

Bra det ordnet seg! Lommeboka mi er feit pga kort/rabattkort fra overalt. Skjønner ikke poenget med dem, hvis man likevel ikke trenger å bruke dem?

Har også kinopluss, men har flyttet fra Oslo så får ikke brukt det så mye. For det gjelder kun i Akershus/Oslo? Eller er det kinopluss i flere storbyer? :-)

Back
Topp