Skravletråd uke 15

Kom hjem i stad. Begynte i går kveld med litt ekkel følelse i magen....... Og da jeg kom hjem i dag begynte det for fullt. Vært på do x-antall ganger.... :-( Ingen som har vært dårlige og ikke spist noe annerledes hmm...
Så sikkert bare irritabel tarm som vanlig :-(
Og ungene begynner i bhg i morgen, så da må jeg nok avlyse. Kjipt..

Hvordan går det med dere? :) :)
 
Hei hei :)
Rolig dag her idag. Regn og vind ute :( og regntøy i barnehagen :p hehe.. derfor jeg liker å ha to sett av sånt! :)
Så planene er å få laget knekkebrød hvertfall :p

Ellers har jeg fått sove idag, og dusjet meg selv og Emira. Så er det Liana i kveld og Leoh imårra :p er så lei dusjing/bading! Kun jeg som gjør det her:confused: blir så sliten av det om jeg tar alle ungene på én dag!..

Hva skal dere idag? :)
Vi tar bare med alt hjem på fredager vi. :p Så får jeg vasket det om det er skittent. ;)

Men hvorfor kan ikke pappaen bade ungene sine da? :eek:
Hvor ofte bader de?
 
Kom hjem i stad. Begynte i går kveld med litt ekkel følelse i magen....... Og da jeg kom hjem i dag begynte det for fullt. Vært på do x-antall ganger.... :-( Ingen som har vært dårlige og ikke spist noe annerledes hmm...
Så sikkert bare irritabel tarm som vanlig :-(
Og ungene begynner i bhg i morgen, så da må jeg nok avlyse. Kjipt..

Hvordan går det med dere? :) :)
Usjda :(
God bedring!
 
Hallo :)

Hermine har overnattet hos mamma i natt. Hentet henne før sovetid og da hadde de vært ute i to timer og kosa seg. Vi har fått hengt opp bilder og ordna litt her hjemme idag. Deilig å få gjort noe med de tomme veggene. ;)

Nå har vi spist middag og far og datter er ute for å vaske bilen. Hun var helt i hundre og måtte ta på henne regntøy for hun SKULLE bruke hageslangen selv :p :)
 
Hallo :)

Hermine har overnattet hos mamma i natt. Hentet henne før sovetid og da hadde de vært ute i to timer og kosa seg. Vi har fått hengt opp bilder og ordna litt her hjemme idag. Deilig å få gjort noe med de tomme veggene. ;)

Nå har vi spist middag og far og datter er ute for å vaske bilen. Hun var helt i hundre og måtte ta på henne regntøy for hun SKULLE bruke hageslangen selv :p :)
Så koselig å ha litt barnevakt. Gjorde dere noe hyggelig i går? :)
 
Så koselig å ha litt barnevakt. Gjorde dere noe hyggelig i går? :)
Nei, det kom litt brått på. Vi var der på kaffe og så ville ikke Hermine hjem, så hun fikk sove der. :p

Vi lagde bakt potet og så film, hyggelig nok å være lenge oppe og sove lenge ;)
 
Hei mye vind her og. Og kom noen dråper regn i stad. Kjipt med regntøy i bhg. Ja, slitsomt å dusje unger :-( heldigvis bytter vi på annenhver gang med å dusje/kle på. Også dusjer de bare annenhver dag for tiden. Blir nok oftere nærmere sommeren, når de svetter mer :p

Så flink du er å bake :-D

Ja jeg pleier å ha to sett med regntøy.. men mangler en regnbukse til Leoh og et sett til Liana OG støvler til Emira haha..

Dusjer ikke hver dag her heller.. nå om vinteren å sånt så har det måtte gå 2-3 dager mellom pga huden dems blir så tørr.. så lenge det ikke har vært et behov å dusje dem da :) men om sommeren blir det ofte hver dag pga møkk etter utelek eller svette haha.. og da SKAL sambo hjelpe med å hvertfall smøre og kle på ;)
 
Kom hjem i stad. Begynte i går kveld med litt ekkel følelse i magen....... Og da jeg kom hjem i dag begynte det for fullt. Vært på do x-antall ganger.... :-( Ingen som har vært dårlige og ikke spist noe annerledes hmm...
Så sikkert bare irritabel tarm som vanlig :-(
Og ungene begynner i bhg i morgen, så da må jeg nok avlyse. Kjipt..

Hvordan går det med dere? :) :)

Så kjipt og så dårlig timing :( håper dere slipper å avlyse da! Hva med K? Kan ikke han evt ta tilvenning?
 
Så kjipt og så dårlig timing :( håper dere slipper å avlyse da! Hva med K? Kan ikke han evt ta tilvenning?
Ja. Typisk.
Jo, greia er bare det at de skal på hver sin avdeling pluss at han ikke forstår svensk noe særlig :-(

Men nå er det en stund siden sist, tror det er stress. Virker egentlig sånn :-( håper det er over :)
 
Vi tar bare med alt hjem på fredager vi. :p Så får jeg vasket det om det er skittent. ;)

Men hvorfor kan ikke pappaen bade ungene sine da? :eek:
Hvor ofte bader de?

Ja men når man har 3 barn og må ta med 3 sekker, jakker, vinterdress/parkdress og 3 unger hjem, så er det jammen nok :p haha.. derfor jeg liker å ha spesielt to sett regntøy til dem hver :) vogna er jo overfylt med unger, sekker og poser haha :p

Nei si det! Han har aldri giddet det:confused: har fått han til å hjelpe med å smøre dem og kle på noen få ganger bare.. jentene dusjer 3 ganger i uka ca, og Leoh bader som regel 2 ganger i uka..men tar sjeldent alle tre på samme dag ;) om jeg gjør det, så bruker jeg 1,5 time i strekk :p men om sommeren dusjer dem stort sett hver dag da, så da MÅ han hjelpe til med tørking og påkledning i det minste;) han får ikke slippe unna mer haha
 
Hallo :)

Hermine har overnattet hos mamma i natt. Hentet henne før sovetid og da hadde de vært ute i to timer og kosa seg. Vi har fått hengt opp bilder og ordna litt her hjemme idag. Deilig å få gjort noe med de tomme veggene. ;)

Nå har vi spist middag og far og datter er ute for å vaske bilen. Hun var helt i hundre og måtte ta på henne regntøy for hun SKULLE bruke hageslangen selv :p :)

Så godt med en barnefri natt :D savner det veldig! ;)

Bildene/rammene ble veldig fine :)
 
Ja. Typisk.
Jo, greia er bare det at de skal på hver sin avdeling pluss at han ikke forstår svensk noe særlig :-(

Men nå er det en stund siden sist, tror det er stress. Virker egentlig sånn :-( håper det er over :)

Ah skjønner! Samme "problemet" får vi til høsten når Liana og Leoh begynner i ny bhg.. da begynner jo Liana på stor avdeling og Leoh på liten! Aner ikke hvordan jeg skal få det til! Sambo vil ikke være der:oops: men jeg sa det kan hende han MÅ..da ble han bare sur haha :p

Kjedelig å fly sånn på do.. må lissom ha en do i nærheten hele tiden også blir man så sår :p stress kan gjøre mye ja! :(
 
Ah skjønner! Samme "problemet" får vi til høsten når Liana og Leoh begynner i ny bhg.. da begynner jo Liana på stor avdeling og Leoh på liten! Aner ikke hvordan jeg skal få det til! Sambo vil ikke være der:oops: men jeg sa det kan hende han MÅ..da ble han bare sur haha :p

Kjedelig å fly sånn på do.. må lissom ha en do i nærheten hele tiden også blir man så sår :p stress kan gjøre mye ja! :(
Veldig slitsomt faktisk med ulike avdelinger :-( lite praktisk :-( håper han blir med deg. Her sier jeg bare at det er dine barn og, og jeg kan ikke løpe mellom avdelingene som en huggern høne heller haha!

Ja, må virkelig ha do i nærheten hehe. Ja, man blir utrolig sår. Dritt altså :-D

Sover alle 3 ? :)
 
Ja men når man har 3 barn og må ta med 3 sekker, jakker, vinterdress/parkdress og 3 unger hjem, så er det jammen nok :p haha.. derfor jeg liker å ha spesielt to sett regntøy til dem hver :) vogna er jo overfylt med unger, sekker og poser haha :p

Nei si det! Han har aldri giddet det:confused: har fått han til å hjelpe med å smøre dem og kle på noen få ganger bare.. jentene dusjer 3 ganger i uka ca, og Leoh bader som regel 2 ganger i uka..men tar sjeldent alle tre på samme dag ;) om jeg gjør det, så bruker jeg 1,5 time i strekk :p men om sommeren dusjer dem stort sett hver dag da, så da MÅ han hjelpe til med tørking og påkledning i det minste;) han får ikke slippe unna mer haha
Uff, mye logistikk med 3 små ja!

Her slipper ikke mannen unna, hver vår tur med bading/stelling legging. Og det er bare på en unge. :p H bader ca 2 ganger i uka nå da. Oftere på sommeren når det er sand og solkrem. ;)
 
Veldig slitsomt faktisk med ulike avdelinger :-( lite praktisk :-( håper han blir med deg. Her sier jeg bare at det er dine barn og, og jeg kan ikke løpe mellom avdelingene som en huggern høne heller haha!

Ja, må virkelig ha do i nærheten hehe. Ja, man blir utrolig sår. Dritt altså :-D

Sover alle 3 ? :)

Ja han får nok bare bli med her også! Hvertfall første dagen ;) han ville heller ta fri fra jobb å være hjemme med en av dem, mens jeg er i bhg med den andre haha.. det blir for dumt! :p

Hvordan er formen din idag? Bedre? :)
 
Uff, mye logistikk med 3 små ja!

Her slipper ikke mannen unna, hver vår tur med bading/stelling legging. Og det er bare på en unge. :p H bader ca 2 ganger i uka nå da. Oftere på sommeren når det er sand og solkrem. ;)

Ja det blir fryktelig mye å drasse på haha.. menmen, er mest sånn om våren og høsten da, når været er så skiftende fra dag til dag ;) snart er det bare 2 unger som skal i bhg :D og i ferien så har jeg jo tatt med alt hjem :) så blir vel bedre :p

Ja jeg skulle satt sånn regel mens Emira var liten! Men pleide lissom å bade hun om morgen mens han var på jobb.. også har det bare fortsatt sånn:confused: min feil som har vært for snill hehe.. men når det blir sommer og dusjing nesten daglig på alle 3, så blir det for mye for meg! Så da må han ta ett barn eller hjelpe meg med å tørke og kle på mens jeg dusjer neste unge :p tenkte å få lært Emira å dusje helt selv snart å :) må jo det før skolestart med tanke på gym å sånt!
 
Ja han får nok bare bli med her også! Hvertfall første dagen ;) han ville heller ta fri fra jobb å være hjemme med en av dem, mens jeg er i bhg med den andre haha.. det blir for dumt! :p

Hvordan er formen din idag? Bedre? :)
Hehe mannfolk!
Nå er jeg bra igjen. Merkelige greier :)
Hvordan er det med dere? :)
 
Hehe mannfolk!
Nå er jeg bra igjen. Merkelige greier :)
Hvordan er det med dere? :)

Hehe sier jeg å :p tror dem skal få slippe unna alt det kjedelige :p hehe

Merkelig, men bra du er bra igjen :)
Vi har det bra, takk :) litt trøtt bare :p
 
Back
Topp