Lesbiske gravide?

Hei!

Ta kontakt med IVF-klinikken på telefon. Så sender de vedlegg til medmorpapirer. Papirene finner dere på nett :)
 
Grattis! Halvveis er stas! Har dere funnet ut hva dere ønsker å bli kalt? Vi "krangler" om hvem som skal få bli kalt mamma, og prøver å finne et passende kallenavn til den andre;)
Vi har til nå funnet disse:
Mammi
Mamsen
Muttern
Mor
Modern
Mamma T og mamma B

Det er vanskelig! Hehe..
 
Takk, takk og gratulerer til dere og! Vi skal rett og slett kalle oss mamma begge to. Om det blir forvirring får det bli mamma-(navn1) og mamma-(navn2) Kjenner andre som har gjort det på den måten og det fungerer fint. Vi satser på det :)
 
Hei hei! Vi har samme plan som Bobleboble. Vi har søkt om medmorskap. Gratulerer med graviditeten, funlight!
 
Så koselig <3 tror nok vi ender opp med å gjøre det samme. Må vel snart få sjekket opp dette med medmorskap og søkt om det også..

Hvor holder dere til hen?
 
Vi fikk det tilsendt med en gang vi tok kontakt. Har fylt ut skjemaene, men ikke kommet så langt at vi har fått sendt dem inn ennå. Ting tar tid, selv om vi jo vil ha det på stell så fort som mulig. Vi holder til i Oslo. Hva med dere?
 
Okei.. Jeg sa det til kjæresten min her om dagen at "hvis du stikker av nå så tror jeg ikke at du har noe ansvar. Og hvis jeg stikker av, tror jeg ikke du har noen rettigheter". Det er isåfall spesielt..

Vi bor også i Oslo. Kunne du tenke deg å møtes utover høsten en gang kanskje? Jeg er så redd for å kjede meg og føle meg ensom i permisjonen jeg! Og så hadde det vært hyggelig å snakke med andre lesbiske foreldre om ting også! :) kanskje vi egentlig vet hvem hverandre er fra før av?
 
Vi har 10 dager igjen til termin, men han ser ut til å trives inni magen og gir ingen tegn til å ville ut enda;)
 
Back
Topp