Skravletråd lag REGNBUE

Er dere klare for en ny uke jenter. På tide vi vinner igjen synes jeg. Den snopebonusen er stor denne uken også, noen som satser på den? Selv er jeg usikker om jeg klarer den. Gikk ned mye forrige uke og det gjør meg nervøs for denne uken.
 
Jeg spiser ikke snop, så det er ikke noe problem.. :) må få opp bevegelsen denne uka, skal klare det.. :)
Jeg skjønner ingenting av skrittellinga til folk jeg.. Hvis jeg skal ha 10 000 skritt en dag må jeg gå tur i halvannen til to timer, mens andre skriver at en halvtime er nok til titusen? Har jeg verdens lengste skrittlengde da el? :p
Tviler på jawbonen min jeg da.. :/
 
Jeg spiser ikke snop, så det er ikke noe problem.. :) må få opp bevegelsen denne uka, skal klare det.. :)
Jeg skjønner ingenting av skrittellinga til folk jeg.. Hvis jeg skal ha 10 000 skritt en dag må jeg gå tur i halvannen til to timer, mens andre skriver at en halvtime er nok til titusen? Har jeg verdens lengste skrittlengde da el? :p
Tviler på jawbonen min jeg da.. :/

En halvtime er IKKE nok til 10 000 skritt ;p jeg gikk i 45-60 min med Skritt teller og nådde såvidt 8000 :p
 
Jeg spiser ikke snop, så det er ikke noe problem.. :) må få opp bevegelsen denne uka, skal klare det.. :)
Jeg skjønner ingenting av skrittellinga til folk jeg.. Hvis jeg skal ha 10 000 skritt en dag må jeg gå tur i halvannen til to timer, mens andre skriver at en halvtime er nok til titusen? Har jeg verdens lengste skrittlengde da el? :p
Tviler på jawbonen min jeg da.. :/

Har jeg dagvakt på jobb pleier fitbiten min å si ifra etter 7-8 timer :) På 8000 skritt :)
 
Hei!
Da var det å legge bort usunne påskevaner og finne frem all mulig motivasjon for å leve sunt igjen. Jeg er KLAR!
Det som egentlig ha ødelagt mest er en forbannet forkjølelse. Men nå er jeg heldigvis frisk igjen. Lykke til jenter!
Håper resten av uken blir topp.
 
Er på vei til å miste motivasjonen min litt jeg.. Får ta meg sammen.. :/
 
Ser spennende ut zara, det er ikke lavkarbo?

Er dere klar for veiing i morgen? Tror jeg har gått ned litt denne uken også, så bra ut i morges iallefall. Ellers synes det var deilig med hverdager igjen. Fikk sånn treningshøy etter spinningen i går, deilig ass...Har virkelig troen på opplegget mitt nå, virker som kroppen min liker 5:2.
 
Nei ikke Lavkarbo.. Vanlig sunn mat :) jeg hadde lyst til å prøve 5:2, men kroppen tålte det ikke helt bra.. :p spent på veiing imorra siden jeg ikke har snikveid meg denne uka.. ;)
 
Håper alle på laget vårt husker å reg vekt og poeng, vi vil ikke miste noen i morgen
 
Ble veldig overrasket over nedgang denne uken, men er ikke akkurat stolt over innsatsen denne uka. Har trent alt for lite, spist masse snop og lite mat. Føler meg daff og slaskete, så neste uke er det skjerpings!
 
Då har eg sendt inn resultatet dåkas jenter. Alle har gått ned denne uka :D
 
Så bra! Hvordan går det med deg smørblomst? Kommet igang på mølla?

Ja, mølla ruller hver dag. Derfor va eg veldig overraska over oppgangen denne uka. Har spist sunne måltider og alt. Alikevel gikk eg opp 2,2(!!!) kg. :( skjønner meg ikke på dette. Kordan går det med deg da?
 
Ja, mølla ruller hver dag. Derfor va eg veldig overraska over oppgangen denne uka. Har spist sunne måltider og alt. Alikevel gikk eg opp 2,2(!!!) kg. :( skjønner meg ikke på dette. Kordan går det med deg da?
Er sikkert bare vann da, men det var dårlig gjort av kroppen. Jeg hadde lite trening og mye snop i påsken, men gikk ned mye. Det er ikke alltid lett å forstå seg på kroppen. Har kommet i gang med treninga igjen og det føles bra. Hadde en saltime med styrke på senteret i kveld og gruer meg til å våkne til støl kropp i morgen
 
Er sikkert bare vann da, men det var dårlig gjort av kroppen. Jeg hadde lite trening og mye snop i påsken, men gikk ned mye. Det er ikke alltid lett å forstå seg på kroppen. Har kommet i gang med treninga igjen og det føles bra. Hadde en saltime med styrke på senteret i kveld og gruer meg til å våkne til støl kropp i morgen

Ja, e absolutt ikkje godt å skjønne seg på. På fredag som var hadde eg jo spist mye snop og ikke trent. Og da gikk eg ned. Men det kan hende mensen e rett rundt hjørne og. Har ikke hatt den på evig lenge. Så kan hende det bygger seg opp. Da pleier eg gå opp.
 
Back
Topp