Sovested til babyen

På soverommet vårt skal de ligge i sprinkelseng. Helt inntil vår seng og med senket langside. I stua tenker jeg vi legger de i lekegrind. Greit å få de unna armlengde på storebror på 2,5 år;);)
Samme tanken har vi angående storebror som blir 2 i juli ;)
 
Blir babynest i vår seng, da vi ikke har plass til sprinkelsengen (2-roms leilighet med liten plass). Vi får også låne en mosekurv, men har ikke stativ til den. Mulig den får plass mellom vår seng og veggen (40cm sprekk).
 
Vugge på vårt rom
 
Inne hos oss. Gjør ting mye lettere med amming osv.
Å jeg føler meg tryggere med lillebror i nærheten av meg.
 
Skal ligge på vårt soverom om natta. Vi skal ha en vugge på stua som hun kan sove i på dagtid☺
 
Har kjøpt Troll bedside crib. Og lekegrind til stua. Og babynest.
 
Dere som har bedside cribs, blir det ikke en glippe mellom sengene?! Jeg satte sprinkelsenga inntil vår uten den ene langsiden, men når jeg ligger i senga så skrår den bittelitt innover (kontinental).. Jeg turte ikke annet enn å montere langsiden igjen. Den er heldigvis nedfellbar, så jeg må bare løfte lillegutt 5cm over kanten til vår seng :)
Bedsidecrib blir det ikke glippe, men vanlig sprinkelseng blir det jo det... Er vel det som er greia med bedsidecrib tror jeg, at den kan tilpasses vår seng ;)
 
Bedsidecrib blir det ikke glippe, men vanlig sprinkelseng blir det jo det... Er vel det som er greia med bedsidecrib tror jeg, at den kan tilpasses vår seng ;)

Høydemessig passer sprinkelsenga perfekt til vår, men føler det blir noen cm skrå på vår madrass om jeg ligger for nært kanten. Men det er kanskje ikke alle bedside cribs som har like breie bein som seng, at det er derfor de er så kjekke (?) :)
 
Høydemessig passer sprinkelsenga perfekt til vår, men føler det blir noen cm skrå på vår madrass om jeg ligger for nært kanten. Men det er kanskje ikke alle bedside cribs som har like breie bein som seng, at det er derfor de er så kjekke (?) :)
Hmm, nå ble jeg litt i tvil altså.. For sånn du beskriver er det jo logisk at det lett blir med bedsidecrib også, men bør jo ikke bli det siden det er det som er greia med dem på en måte :p Hmm, usikker altså... Hadde ikke det til første, så har ikke testet enda, men håper ikke det altså!
 
Tror vi setter opp sprinkelsenga slik at han sover i den på vårt rom. Mulig vi bruker vognbaggen litt også, iallefall hvis han sovner i stua så er det bare å bære opp :)
 
Hmm, nå ble jeg litt i tvil altså.. For sånn du beskriver er det jo logisk at det lett blir med bedsidecrib også, men bør jo ikke bli det siden det er det som er greia med dem på en måte :p Hmm, usikker altså... Hadde ikke det til første, så har ikke testet enda, men håper ikke det altså!

.. Kom på at det hele lett kan løses med babynest i bedsiden :)
 
Back
Topp