☀ Skravletråd lag SOLSTRÅLE ☀

Jeg er sjuk, sprakk på snop i går, og pga no medisiner så klarer jeg IKKE å spise normalt. I går spiste jeg kun middag, og snop. Dagen før - middag og druer. Resultatet er at jeg på kvelden stapper i meg ennå en middag. Skal prøve å være flink i dag, men.. Vekta har gått opp.
 
Snikveiingen sier det går bra :D Vanskelig med snopet, men trenger poengene :p

Der da?
måtte veie meg i dag siden vi dro på påskeferie og jeg ikke gidder ha med vekt. Gått ned 400 gram :D
 
Jeg er sjuk, sprakk på snop i går, og pga no medisiner så klarer jeg IKKE å spise normalt. I går spiste jeg kun middag, og snop. Dagen før - middag og druer. Resultatet er at jeg på kvelden stapper i meg ennå en middag. Skal prøve å være flink i dag, men.. Vekta har gått opp.
Ønsker deg god bedring <3
 
Jeg er sjuk, sprakk på snop i går, og pga no medisiner så klarer jeg IKKE å spise normalt. I går spiste jeg kun middag, og snop. Dagen før - middag og druer. Resultatet er at jeg på kvelden stapper i meg ennå en middag. Skal prøve å være flink i dag, men.. Vekta har gått opp.

:( God bedring!
 
Takk, og gratulerer så mye med stellevesken! Du har vinnerlykken med deg om dagen skjønner jeg! ;)
Håper vinnerlykken fortsetter fram til du har en liten en i dine armer!
Ja denne måneden er vinnerlykken her :D Har ikke testet, men i følge FF basert på gjennomsnittssykluser er jeg noen dager dpo. Lov å håpe :D
 
1110 poeng i utfordringen :D
 
Ikke vær sikker. Tror vi har gjort det bra på utfordring ;)

Håper det. Skjønner ikke ha som skjer med kroppen. Nå når jeg gikk på vekta så viste den +1,9 kg! Jeg er utrolig mye i aktivitet om dagen, men ser jo at jeg er mere pløsete igjen. :/
 
Håper det. Skjønner ikke ha som skjer med kroppen. Nå når jeg gikk på vekta så viste den +1,9 kg! Jeg er utrolig mye i aktivitet om dagen, men ser jo at jeg er mere pløsete igjen. :/
Kanskje du mister masse neste uke igjen? Jeg går helt sikkert opp til neste uke. Nå er det påskemodus :p
 
Copy/paste utfordring? Men med vanlige poeng for snop? :) Vi er tydeligvis gode i denne utfordringen :p
 
Back
Topp