Skravletråd lag REGNBUE

Då har eg sendt inn resultatet ;) dåke e flinke :D her går det bare oppover :( null motivasjon for tia.
 
Koss går det me dåke jenter? Kjenner eg e lite motivert for veiing i måren altså. No har det blitt snop hver dag :( gleder meg til å få den nye tredemølla på plass. Så skal det trenes :D hvordan det blir ift kyssesyken e eg mer skeptisk til :p men den utfordringa får vi ta om den kommer :p
 
Innom for å heie på dere jenter :) go go go!
 
Det går bra! :) skulle ønske veiedag var igår for da hadde jeg gjort det stort.. ;) ellers fikk jeg mensen idag, så skeptisk til veiedag imorra.. Spiser ikke godis og stort sett bare sunn mat :)
 
Her har det vært en laber uke. Lite trening og mye snop. Er egentlig ikke motivasjonen det står på, det funker bare dårlig med alle ungene og mannen i hus. Snikveiingen i dag var positiv, håper bare ikke den viste feil. Spent på i morgen altså...
 
Usj! Opp...
Ikke uventet - har vært forkjølet siden forrige fredag, så det har blitt veldig lite trening.
Og i tillegg påske og litt ekstra god mat. Ja,ja - men er forbredt på at det er min tur til å ut i dag.
Håper dere andre slår skikkelig til så vi ikke taper.
 
Sto stille i dag igjen, går tregt nå. Frykter det blir opp neste uke pga påska, men satser på å ta meg kraftig sammen etter helga. Vurderer nesten diett igjen for å få litt fremgang igjen.
 
Alt for mye påskegodt, og opp 2,1 kg :( :( Regner med at det er min tur i dag, men det er helt greit. Motivasjonen er så dårlig, og får så dårlig samvittighet ovenfor laget og :/
 
Alt for mye påskegodt, og opp 2,1 kg :( :( Regner med at det er min tur i dag, men det er helt greit. Motivasjonen er så dårlig, og får så dårlig samvittighet ovenfor laget og :/
Ingen poeng på utfordring å registrere? :)
 
Da e resultatet dåka meldt inn. :) god påske videre jenter ;)
 
Resultatet ble som forventet:) Kjemp videre, jeg skal heie masse på dere :D Og takk for at jeg har blitt kjent med en så flott gjeng :):)
 
Back
Topp