Skravletråd lag STJERNESKUDD

Vekt litt ned, og "hele" 60 poeng for tre dager med uteaktivteter (=tur med hund og barn)

Har du trent, og gått ute, så har du jo en del mer poeng der, vel?
 
Vekt litt ned, og "hele" 60 poeng for tre dager med uteaktivteter (=tur med hund og barn)

Har du trent, og gått ute, så har du jo en del mer poeng der, vel?
Jo, men jeg har jo ikke fått meldt meg på utfordringen. Kan jeg gjøre det nå?
 
Så lenge du gjør det før klokka sju, mener jeg?
 
Ooohhh! Jeg er mer sånn på 10% av det jeg i helga.
 
Opp i vekt, og null poeng... Not good.

Men endte på bare 0,3 opp da, etter påska, det var ikke ille, synes jeg. Videre ned da herfra, men fare for at jeg ryker, selvdagtm
 
Fornøyd med uken min :) Har trent hele uken og gått ned 1,4 kg, straks under 90 kg og der har jeg ikke vært på minst 5-6 år :D
 
Har alle levert?
 
Så flink du er! :D hvordan får du det til? :D
Takk :D Det er sjeldent jeg går ned så mye på en uke, men jeg holdt meg til planen om å ikke være usunn i påsken. Spiste litt godis, men trente mer :) Men det er tydelig at trening hjelper mye på, ellers følger jeg et grete roede kosthold :)
 
Takk :D Det er sjeldent jeg går ned så mye på en uke, men jeg holdt meg til planen om å ikke være usunn i påsken. Spiste litt godis, men trente mer :) Men det er tydelig at trening hjelper mye på, ellers følger jeg et grete roede kosthold :)


Hva trener du da? :) håper på litt tips :p
 
Hva trener du da? :) håper på litt tips :p
Har mest bare gått turer i høyt tempo og i bakker:) Ellers har jeg stepkasse, stor ball og hoppetau jeg har brukt hjemme, men er ikke så dreven på styrketrening enda:p
 
Back
Topp