♥~ ★ ~ → JUBELTRÅD ← ~ ★ ~ ♥

vet ikke om jeg skal juble eller klage.. velger å juble :p I fjor gikk jeg glipp av bursdagen min, morsdagen,vinterferien og ble innlagt på sykehus på valentinesdagen og fastelaven.. pga hyperemesis.. Så i år tenkte jeg at jeg skulle feire med dobbelt opp av kaker og boller å stæsj :p JUHUUU!! :) klæra mine henger å slenger så må gå opp litt i vekt igjen ;)
 
Skulle legge vesla ut i vogna i dag så står naboen og sager med slik sag som bråker. :p Aner ikke hva de heter. Virket som han så at lillemor skulle sove for plutselig ble det veldig stille og stille var det hele hvilen hennes. :D De er verdens beste naboer. Et gammelt, pensjonert ektepar. Han var byggmester så han sager og hamrer støtt. Da lillemor ble født fikk hun en nydelig omslagsbody i ull fra de. ❤️Og de ble så glade da de fant ut at de skulle få en ny nabo. ;) "Er så godt at det kommer noen unger blant alle disse pensjonistene som bor i gata." :laugh:
 
I spoke too soon. :p I dag ga han faen... 30 min fikk lillemor. :(
 
Snuppeliten hadde feber i går stakkars. Og pappan tilbød seg å ta hele natta så jeg fikk sove etter en slitsom natt før med mye gråting. Verdens beste pappa til lillesnupp :love7
 
I dag prøvde vi grøt for første gang, og det så ut som lillemor likte det :)
 
Nå er det på tide å juble litt her inne! :p

I dag jubler jeg over at lillemor endelig rullet fra rygg til mage! :D 6 mnd og 1 uke gammel! ;) Har hele tiden håpet på at hun skulle klare det før 6 mnd kontrollen vi skal på denne uken! ;) Herlig! :)
 
Nå er det på tide å juble litt her inne! :p

I dag jubler jeg over at lillemor endelig rullet fra rygg til mage! :D 6 mnd og 1 uke gammel! ;) Har hele tiden håpet på at hun skulle klare det før 6 mnd kontrollen vi skal på denne uken! ;) Herlig! :)
hurra for det! Godt når de kan snu seg :)
 
Er så mye å juble for for tiden:
Vi fikk barnehageplass fra august! :D :eek:
Det er påskeferie! :)
Vesla har fått seg sovepose som fungerte veldig bra i natt! :D
Jeg har mange positive, motiverende og inspirerende folk rundt meg! ❤️
 
Er så mye å juble for for tiden:
Vi fikk barnehageplass fra august! :D :eek:
Det er påskeferie! :)
Vesla har fått seg sovepose som fungerte veldig bra i natt! :D
Jeg har mange positive, motiverende og inspirerende folk rundt meg! ❤️
Hehe så nå at dette var et gammelt innlegg. Men liker likevel ;)
 
Hehe så nå at dette var et gammelt innlegg. Men liker likevel ;)

Gammelt nytt, men det gjør meg fortsatt glad! :D
Fikk brev fra barnehagen i dag! :eek: Gruer meg til barnehagestart. Helt sprøtt at den lille babyen min snart skal i barnehage.... :p Men er veldig glad for at vi fikk plass :)

I dag jubler jeg litt ekstra for at mannen har ferie noen uker. :)
 
Wohoo! I dag er vesla 9 mnd!!! :D Store, lille jenta mi! ❤️ Tiden går fort! De siste par ukene har det skjedd enormt mye! Åler seg framover, kryper, setter seg opp og har tenner på vei. Hvor er pauseknappen??? :laugh:
 
Her sier hun vava som er vann (jeg sier vann? vann? så hun tror sikkert hun må si det to ganger :p ) og vovvo som er vovv vovv :) Hun sier pappa, ja, se, der. Mamma er ikke mamma, det er ummo. Jeg vet ikke hvorfor. Kanksje det er fordi hun helst sier det når hun synes synd i seg selv og er på vei til et uæææh :p
 
Woho!! Vesla var helt i ørska da jeg tok henne opp nå når vi la oss. Jeg MÅTTE få tømt ene puppen. Og hun spiste lenge og vel! :D Yay!!
Har hatt brystspreng halve dagen fordi hun nekta å bli ammet! Tror hun var altfor travel med å utforske verden! :laugh: Hun krabber rundt og i går fant hun ut hun kan reise seg også. :p Så nå har hun ikke tid til noe annet. :laugh:
 
Back
Topp