Aprilsnar - lurt eller blitt lurt?

Lurte ungene og sa det ble sjokolade til kveldsmat idag, haha. De syns ikke det var gøy :p
Snart femåringen her har lurt oss masse idag, det har vært mye bæsj på gulvet her, og prinsesser i hagen.

Prøvde å lure mannen med at jeg var gravid, men han skjønte det med en gang :P :(

Ikke lurt noen og tror heller ikke jeg er blitt lurt ;)

Jada.

Guttungen på 7 klarte å lure meg til å tro at dekket på sykkelvognen med lillesøstra i hadde punktert da vi kom inn innkjørselen etter en sykkeltur. Da hadde han prøvd å lure meg med andre ting flere ganger hele veien uten hell.

Og da jeg kom inn sa sambo at han hadde kjørt tom for diesel og måtte få kammeraten til å hente han. Jeg hadde fylt diesel da jeg kom hjem fra jobb (som han minnet meg på å gjøre), men pga høy pris fylte jeg kun for 100kr. Det var så lite igjen at den fremdeles lyste tomt :p Han trodde kanskje jeg hadde glemt å fylle og skulle gi meg dårlig samvittighet for ar han gikk tom. Men allikevel gikk jeg på det han sa at han gikk tom, fordi jeg kanskje ikke hadde fått noe diesel fra pumpa :p

Ikke blitt lurt eller lurt noen.
Sambo lurte svigers om at jeg hadde født en liten gutt (termin 11 mai) og de ble så glad stakkers.
Han fikk dårlig samvittighet da ja

Ingen av delene denne gangen :P
Men ser det har vært mange forlovelser og graviditeter på facebook :P

Jeg lurte kjæresten idag :D
Var egentlig ikke planlagt.

Men jeg har vært mye dårlig i det siste, og vi hadde et lite "uhell" dagen før el.

Så da han ba meg skrive handleliste (på mld på fb) så skrev jeg graviditetstest nederst.

Så kom det tilbake graviditetstest???? Men jeg svarte ikke :P

Så ringer han en halvtime senere, ganske stressa, hvilken jeg ville ha :P

Hahaha, ikke værst at han gikk på den, så mange som spøker om det :D

Utover ungenes "mamma, detbrenner på kjøkkenet" knis, knis, så var det ingen som engang prøvde å lure meg i går,

Tanten min forsøkte å lure halve facebook ved å sjekke inn på miami beach i florida.
Men hun dummet seg litt ut og sendte en snap fra påskefjellet :P skiføre i miami beach ja ;)

Hva lurer du folk med da? :)
Litt viktig med gjennomtenkte spøker som er litt sannsynlig og litt usannsynlig.

Bikkja har fått valper (hund og naturtro bamser), jeg har tatt tatovering (med nåleskrekk) og nå i år at vi har hatt kontrakt som forsøksgård med utrolige resultater :)
Legger ut godt med bilder (endel er redigert) tidlig om morgenen 1. april. Bilder og tekst er klargjort et par dager i forveien :p

Ender hvert år med meldinger fra nære og kjære som er meget fornærmet over å ikke blitt informert tidligere :D

Mannen og jeg holder på med planleggingen av neste års stunt nå :D

Back
Topp