Skravletråd lag REGNBUE

Gleder meg til å se hvilken utfordring dere byr på ;)
 
Sorry, jeg har ikke vært på forumet siden i går :s Vi kan godt fortsette med den som var altså :)
 
Den var fin den som var. Copy paste?
 
Når man kun ser uke til uke så kan vektnedgangen virke ganske håpløs. Så laget en oversikt over hva dere har gått ned så langt i krigen (på 9 uker). Håper det gir litt motivasjon ;)

*OiOi*:
I kg: -3,8kg
I prosent: -4,4706%

LoveMyMiracle:
I kg: -4,1kg
I prosent: -3,9461%

FrkFant:
I kg: -6,4kg
I prosent: -8,1737%

Zara85:
I kg: -1,3kg
I prosent: -1,6861%

Prinsesse Fiona:
I kg: -2,3kg
I prosent: -3,5604%
 
Når man kun ser uke til uke så kan vektnedgangen virke ganske håpløs. Så laget en oversikt over hva dere har gått ned så langt i krigen (på 9 uker). Håper det gir litt motivasjon ;)

*OiOi*:
I kg: -3,8kg
I prosent: -4,4706%

LoveMyMiracle:
I kg: -4,1kg
I prosent: -3,9461%

FrkFant:
I kg: -6,4kg
I prosent: -8,1737%

Zara85:
I kg: -1,3kg
I prosent: -1,6861%

Prinsesse Fiona:
I kg: -2,3kg
I prosent: -3,5604%

Tøft :)
Dette ser da ganske bra ut. Dersom vi fortsetter denne trenden, så går det fint!

Jeg har mål om å se 61-tallet i løpet av denne uken! Må få det til nå før påske ;)
 
Tøft :)
Dette ser da ganske bra ut. Dersom vi fortsetter denne trenden, så går det fint!

Jeg har mål om å se 61-tallet i løpet av denne uken! Må få det til nå før påske ;)
Det klarer du :D
 
Apropos påske! Sjekket mattilbud-appen i dag, og det er jo BARE snop på tilbud OVER ALT! Neste uke kommer til å bli et mareritt :p
 
Hvordan går det med dere andre? Jeg har hatt en super uke, motivasjonen er på topp. Sikkert fordi kroppen føles strammere og jeg får trent bra. Lurer litt på hvordan neste uke blir, blir alene med ungene i to dager og da bruker kostholdet å svikte. Ellers blir det vel noen ekstra utfordringer ifm påsken. Alle må huske å reg poeng og vekt i morgen, vil ikke miste flere
 
Her har det gått bra denne uken.. :) har ikke fått trimma så mye, men maten og energien er på topp :) er siste uka mi alene, og så skal jeg ha fire uker med mannen hjemme! :) og da skal jeg kjøpe meg en mnd på treningsstudio for å komme litt ordentlig igang! April blir topp! :)
 
Gått fint denne uken! Jeg har hatt godtestopp i 8 uker fra starten av januar. Har denne siste uken begynt å gjeninnføre bittelitt godteri igjen. Veldig stolt av at jeg har klart å spise LITT og ikke sprekke på noe. Og vekta har endelig kommet ned på 61!
Heia oss og GOD HELG :)
 
All time low på utfordringen for meg denne uka. Vurderte å ikke registrere poengene så ingen skulle se hvor slapp jeg har vært :p Heldigvis litt ned på vekta da :)
 
Minner bare på at alle må levere vekt og poeng :)
Slik jeg kan se er det kun LoveMyMiracle som ikke har registret ennå hos dere. Satser på det skjer før 19.00, men greit med en liten påminnelse ;)
 
Minner bare på at alle må levere vekt og poeng :)
Slik jeg kan se er det kun LoveMyMiracle som ikke har registret ennå hos dere. Satser på det skjer før 19.00, men greit med en liten påminnelse ;)

Skal eg levere resultat til deg i dag eller? :)
 
Da har jeg fått levert. Motivasjonen er på bånn og er ikke noe flink om dagen :/ Men men!
 
Back
Topp