Har du bart?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg har nemlig det. Mørke fæle hår på overleppen. Er nok en del fordi jeg har PCOS da jeg også sliter med hårvekst andre plasser.
Dere som har "bart", hva gjør dere med den?
Jeg barberer, men tror ikke det er så veldig lurt?

Nei, har generelt lite hårvekst på kroppen.
Leste nettopp om det for 10 min siden, og der sto om en behandling som var veldig effektiv. Hvor mørkere hår, desto bedre resultater..

Hadde jeg hatt "bart", tror jeg at jeg hadde vokset.. Men vet ikke

Jeg har en venninne som også har pcos, og hun har og bart. Hun vokser og napper sin.
Har du prøvd å bare bleke den? For noen holder det, men spørs vel hvor mye du har. Hvis ikke det funker ville jeg nok vokset fremfor å barbere, så du ikke ender opp med flere og mørkere hår. :)

Jeg har det, og PCOS. Barberer vekk bart, stripen fra navlen og ned, armene og hele bein :(

Drittlei :( :(

Jeg har nemlig det. Mørke fæle hår på overleppen. Er nok en del fordi jeg har PCOS da jeg også sliter med hårvekst andre plasser.
Dere som har "bart", hva gjør dere med den?
Jeg barberer, men tror ikke det er så veldig lurt?

Jeg har nylig fått bekreftet at jeg har Pcos :( Har lite hårvekst generelt.

Men vil anbefale deg at du tar å fjerner bart med tråd el voks. For med barberhøvel blir det bare mer, spess på overleppa da. :-/

Jeg har en del hår på overleppa. De er heldigvis lyse :) Napper dem med pinsett, vondt og forferdelig!

Jeg har, men helt lyse hår heldigvis.klipper de litt når jeg tenker på det, mest om sommeren når jeg blir brun, da syns det bedre. Vurderer å prøve voks.

Min bart er lys, men syns den er for markert, og spesielt ytterst barten får jeg hår som er i overkant lange. Pleier også å få lange hår på haka eller langs kjeven. Fjerner dem med sytråd, threading. Det er litt vondt de første gangene, men det er jo napping også da. Det blir samme prinsipp som napping, men man tar flere hår samtidig, og det er ikke vanskelig å få til.

Ikke bart, nei.

Men ett og annet 'sjegg'. Bare et og annet hår, stivt og hardt og tykt, jeg napper det med pinsett så snart det er langt nok. 1-2 i mnd bare.

Jeg har nok pco(s) men ikke veldig mye hårvekst.

Hva er pcos??
Har noe uønsket Hårvekst ja, vokser overleppa når jeg er for å fikse vipper og bryn hos hudpleieren.

Pcos er polycysrisk ovararie syndrom eller noe sånn. Hormoner på avveie og masse små cyster på eggstokkene. Ofte uregelmessig syklus eller manglende eggløsning og mens, og tilhørende vansker med å bli gravid.

Jepp, jeg har bart :D har veldig mørkt hår så den er veldig tydelig...

Jeg vokser ca 1 gang i mnd, det holder lenge, bruker veet sine voksstrips til ansiktshår og den funker veldig bra :)

Men kjære deg; slutt å barber! Da blir det bare verre og hårene blir stive :O med voks forblir hårene myke selv om de vokser ut igjen :) Evt prøv bleking som andre har nevnt her, det funket dessverre ikke for min del, blond bart var faktisk mindre kledelig på meg enn mørk bart :p

Har begynt å få/ nylig oppdaget at jeg har strie hår der som man har skjegg. Ikke mange, teller vel kanskje 15 stykker, men jeg må nappe de hele tiden.

Nei, har generelt lite hårvekst på kroppen.
Leste nettopp om det for 10 min siden, og der sto om en behandling som var veldig effektiv. Hvor mørkere hår, desto bedre resultater..

Hadde jeg hatt "bart", tror jeg at jeg hadde vokset.. Men vet ikke
Har du link til den behandlingen? :D

Jeg har det, og PCOS. Barberer vekk bart, stripen fra navlen og ned, armene og hele bein :(

Drittlei :( :(
Samme vekst som meg da :P Har masse dun i hele trynet men det er heldigvis lyst, unntatt barten da. Også hår under navelen. Armene mine ser jo ut som de mannehendene :P I fjor gikk jeg til salong og fikk vokset armer og ben, tok bare en uke før det var vokst ut igjen. Helt sinnsykt :(

Jeg vokser overleppa hver 4. uke:) Har ikke veldig til bart, men syns ikke "dun" på overleppa er no pent så tar det. Anbefaler voksing;)

Back
Topp