Uke 13-snakkisen

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!
Dette er den siste praksisuka mi og jeg gleder meg til å bli ferdig, slik at det blir mer tid til lesing og oppgaveskriving. I dag er jeg derimot hjemme med vesla, som har hatt vond hals og feber i helga. Formen er heldigvis mye bedre, så vi skal ta oss en tur ut etterpå. Må bare fylle på med litt kaffe og barne-tv først.:)

Ønsker dere alle en fin mandag!
 
Lykke til med den siste praksisuken, og god bedring til Jenny!

Jeg er på plass på skolen, det var forfriskende med sykkeltur på morgenkvisten!
T vil så gjerne sykle til skolen nå som det er bart. Og siden småskoleelevene ikke har lov til å sykle uten følge av voksen, så jeg mitt snitt til å få en litt sprekere tur/retur til høgskolen fremover. Kanskje ikke sykkel hver dag, men hvertfall noen dager i uken :)

Nå er det oppgaveskriving på meg, før henting, middag og svømming med resten av familien :D
 
Lykke til med den siste praksisuken, og god bedring til Jenny!

Jeg er på plass på skolen, det var forfriskende med sykkeltur på morgenkvisten!
T vil så gjerne sykle til skolen nå som det er bart. Og siden småskoleelevene ikke har lov til å sykle uten følge av voksen, så jeg mitt snitt til å få en litt sprekere tur/retur til høgskolen fremover. Kanskje ikke sykkel hver dag, men hvertfall noen dager i uken :)

Nå er det oppgaveskriving på meg, før henting, middag og svømming med resten av familien :D
Takk for det.:) Hun er garantert klar for bhg i morra.

Så kjekt med sykkelføre. Ligger høgskolen i sentrum, slik at du får god fart på vei dit?:)
Jeg har ikke sykkel selv, men burde absolutt gått til innkjøp på en.
 
Lilla-87 : deilig med siste praksisuke. Hvordan er formen til Jenny nå? God bedring :)
FruH: så flink du er som er så aktiv :) Gikk det greit med oppgaveskriving?

Hei. Har hatt mamma, en søster med barn på besøk i dag. Kost oss med pizza og vafler. Ungene har lekt og krangla omhverandre. Jeg er helt ør i hue. Blir godt å legge seg i kveld! :)

Hva gjør dere
 
Som dere har sett på snap så har jeg vært på shopping idag. :p

Kjøpt lamper til soverommet vårt, henta mikrobølgeovnen vi hadde bestilt, kjøpt madrassbeskyttere, handla mat og masse lyspærer.

Vi spiste middag hos mommo på Hermines ønske, mannen jobber sent så da passet det bra. :)

Nå skal varene slenges bort til i morgen og jeg på sofaen. Stiv nakke og hodepine på tampen av mandagen.
 
Takk for det.:) Hun er garantert klar for bhg i morra.

Så kjekt med sykkelføre. Ligger høgskolen i sentrum, slik at du får god fart på vei dit?:)
Jeg har ikke sykkel selv, men burde absolutt gått til innkjøp på en.
Høgskolen ligger på "høyde" med sentrum, men ca 5 km lenger nord. Så jeg kan sykle på skrått nedover dit. Litt oppoverbakker hjem igjen, men det er bare god trim :D
 
Som dere har sett på snap så har jeg vært på shopping idag. :p

Kjøpt lamper til soverommet vårt, henta mikrobølgeovnen vi hadde bestilt, kjøpt madrassbeskyttere, handla mat og masse lyspærer.

Vi spiste middag hos mommo på Hermines ønske, mannen jobber sent så da passet det bra. :)

Nå skal varene slenges bort til i morgen og jeg på sofaen. Stiv nakke og hodepine på tampen av mandagen.
Effektiv i dag du altså! :D
Hvordan gikk det i bhg i dag?
Så herlig at dere kan spise hos mommo!!
 
Lilla-87 : deilig med siste praksisuke. Hvordan er formen til Jenny nå? God bedring :)
FruH: så flink du er som er så aktiv :) Gikk det greit med oppgaveskriving?

Hei. Har hatt mamma, en søster med barn på besøk i dag. Kost oss med pizza og vafler. Ungene har lekt og krangla omhverandre. Jeg er helt ør i hue. Blir godt å legge seg i kveld! :)

Hva gjør dere
Takk, det gjør seg med litt sykling altså :)
Det gikk greit, jeg håper på en greit effektiv dag i morgen og!
 
1e9eb685987980581a66d67215bf72d5


Min søster fant dette. Tror dere det er tull? :p
Tja..Det skjer mye rart her i verden altså, men jeg ville nok sjekka kildene på den der.:) Når det er sagt, så har den appelsinen fått seg en trøkk i skallet der det er rødt i fruktkjøttet. Jeg spiser en del blodappelsin og noen av dem ser jo sånn ut inni.
 
Lilla-87 : deilig med siste praksisuke. Hvordan er formen til Jenny nå? God bedring :)
FruH: så flink du er som er så aktiv :) Gikk det greit med oppgaveskriving?

Hei. Har hatt mamma, en søster med barn på besøk i dag. Kost oss med pizza og vafler. Ungene har lekt og krangla omhverandre. Jeg er helt ør i hue. Blir godt å legge seg i kveld! :)

Hva gjør dere
Så koselig med besøk, selv om det kan bli litt mye.:) "koselig når dere kommer og koselig når dere drar?" ;)
Formen til Jen er god, takk som spør. Hun har ikke hatt feber siden lørdags og har eller ikke klaga på halsvondt i dag, i tillegg til at hun har testa mora si på det meste, så da blir det bhg i morra. :) På lørdag greide hun ikke å svelge sitt eget spytt en gang, så dette gikk overraskende fort over. :)
 
Effektiv i dag du altså! :D
Hvordan gikk det i bhg i dag?
Så herlig at dere kan spise hos mommo!!
Gikk dessverre ikke så bra i bhg idag. Hun var litt lei i morges og jeg gikk fort likevel, så hun hadde vært litt lei mesteparten av dagen fordi jeg gikk om morran. :confused: Men de ansatte er så flinke. Hun hadde fått sitte i vogna og kose seg ute, og hadde vært veldig fornøyd med det. De duller godt med henne, og det liker jeg. ;)

Er litt usikker på om jeg skal bruke lengre tid ved levering. For når jeg begynner på jobb vil jeg ikke ha tid til å sitte ved frokostbordet sammen med henne.
 
Så koselig med besøk, selv om det kan bli litt mye.:) "koselig når dere kommer og koselig når dere drar?" ;)
Formen til Jen er god, takk som spør. Hun har ikke hatt feber siden lørdags og har eller ikke klaga på halsvondt i dag, i tillegg til at hun har testa mora si på det meste, så da blir det bhg i morra. :) På lørdag greide hun ikke å svelge sitt eget spytt en gang, så dette gikk overraskende fort over. :)
Bra det har ordna seg av seg selv da :) Ingenting er bedre enn rask bedring!
 
1e9eb685987980581a66d67215bf72d5


Min søster fant dette. Tror dere det er tull? :p
Ville vært litt kildekritisk pga den dårlige oversatte norsken i teksten ;) ...men det finnes jo mye galskap i verden! Når det er sagt så lurer jeg på om det finnes Libyske appelsiner på markedet i Norge?
 
Gikk dessverre ikke så bra i bhg idag. Hun var litt lei i morges og jeg gikk fort likevel, så hun hadde vært litt lei mesteparten av dagen fordi jeg gikk om morran. :confused: Men de ansatte er så flinke. Hun hadde fått sitte i vogna og kose seg ute, og hadde vært veldig fornøyd med det. De duller godt med henne, og det liker jeg. ;)

Er litt usikker på om jeg skal bruke lengre tid ved levering. For når jeg begynner på jobb vil jeg ikke ha tid til å sitte ved frokostbordet sammen med henne.
Men det er jo absolutt ikke sikkert at du må sitte der i lang tid fremover?
Lillebror var ganske rask med å vende om i denne lille Bhg-krisen for noen uker siden. Han kan fortsatt foretrekke at jeg er der en stund, eller ha dager som er værre enn andre, men det er stor forandring. Det meste skjedde i løpet av ei uke og :)
Jeg ville valgt å bruke lengre tid da, men det er kun utfra erfaring med mine egne unger ;)
 
Så koselig med besøk, selv om det kan bli litt mye.:) "koselig når dere kommer og koselig når dere drar?" ;)
Formen til Jen er god, takk som spør. Hun har ikke hatt feber siden lørdags og har eller ikke klaga på halsvondt i dag, i tillegg til at hun har testa mora si på det meste, så da blir det bhg i morra. :) På lørdag greide hun ikke å svelge sitt eget spytt en gang, så dette gikk overraskende fort over. :)
Så godt at hun ble så fort frisk!
Det hørtes ikke noe godt ut :-o
 
Ville vært litt kildekritisk pga den dårlige oversatte norsken i teksten ;) ...men det finnes jo mye galskap i verden! Når det er sagt så lurer jeg på om det finnes Libyske appelsiner på markedet i Norge?
Khalid mener de ikke eksporter ut appelsiner, og han tror alt er oppspinn. Tror det jeg og... Hørtes rart ut..
 
Khalid mener de ikke eksporter ut appelsiner, og han tror alt er oppspinn. Tror det jeg og... Hørtes rart ut..
Det er iallfall usannsynlig at de eksporterer appelsiner mens krigen pågår.

Men har hørt at narkomane på Oslo S stikker sprøyter i appelsinene der for å rense dem. :eek: Så nå står det ikke appelsiner utfor den lille Bunnprisbutikken der lengre.
 
Det er iallfall usannsynlig at de eksporterer appelsiner mens krigen pågår.

Men har hørt at narkomane på Oslo S stikker sprøyter i appelsinene der for å rense dem. :eek: Så nå står det ikke appelsiner utfor den lille Bunnprisbutikken der lengre.
Æsj, er det sant?? Bor på landet nå, så tenker ikke over det ...
Skremmende!
 
Æsj, er det sant?? Bor på landet nå, så tenker ikke over det ...
Skremmende!
Ja, de måtte slutte å ha appelsiner utfor butikken. Er noe med sitrus som renser sprøytene...jeg har ikke turt å handle noe frukt på den butikken siden da. :p
 
Back
Topp