Praten uke 12

Han glimter til :)
Godt å være hjemme nå, og godt å ha mannen hjemme igjen for en stund :-D

Hehe koselig av han å finne på noe sånt :) så kan dere kose dere sammen ;)
 
Hallo! :)

Har hatt søsknene til mannen her på middag og kaffe idag. Veldig koselig for Hermine. :)

Så har vi kjøpt seng, skrivebord, nattbord, lampe, gardiner og pynt til kontor/gjesterom. I morgen kan jeg endelig begynne å innredet det rommet. Må bare ut å kjøpe noe å pynte opp veggen med også, så blir det veldig bra :D

Det er fryktelig rotete her (i forhold til hva jeg har blitt vandt til) men er så sliten at nå er beina høyt og godteskåla fylt ;)
 
Hallo! :)

Har hatt søsknene til mannen her på middag og kaffe idag. Veldig koselig for Hermine. :)

Så har vi kjøpt seng, skrivebord, nattbord, lampe, gardiner og pynt til kontor/gjesterom. I morgen kan jeg endelig begynne å innredet det rommet. Må bare ut å kjøpe noe å pynte opp veggen med også, så blir det veldig bra :D

Det er fryktelig rotete her (i forhold til hva jeg har blitt vandt til) men er så sliten at nå er beina høyt og godteskåla fylt ;)
Godt jobba!! :)
 
God morgen :)
Har dere hatt en fin natt? Alle friske?

Natten har vært grei her :) jeg har blitt litt forstyrret av egen nese :p igår kveld var feberen oppe i 39,9 på Emira! Men virker som om hun er feberfri nå..jeg har ikke stått opp enda, men hører at hun leker :p

Om hun er feberfri, så drar jeg og pappa (Marianne, HA HA!:p ) sammen med jentene for å besøke mine besteforeldre og tante på hytta;) den ligger i bygda ca 30 min unna med bil..og ligger ved sjøen :D

Hva skal dere idag? :)

Håper alle får en fin dag! Nå må jeg opp å dusje!
 
Hallo!
Våkna idag av raslelyd på babycallen og så ble det stille.

Hørte døra gikk opp og rasling ute i gangen kombinert med okking og stønning. Etter mye plundring gikk døra vår opp og der sto Hermine med dyna og puta si under armen. :D :rolleyes: "æ skulle bare sove litt her inne hos dokker" :p
Søta!
 
God kveld, god kveld :)
Dagene flyr her!
I går jobbet jeg på kvelden og i dag har ungene og jeg vært på lang sykkeltur :)
Mannen har sittet med oppgave hele dagen, stakar!
Nå venter en travel skoleuke, men det blir greit med en skikkelig innsats før påskeferie :)
 
God kveld, god kveld :)
Dagene flyr her!
I går jobbet jeg på kvelden og i dag har ungene og jeg vært på lang sykkeltur :)
Mannen har sittet med oppgave hele dagen, stakar!
Nå venter en travel skoleuke, men det blir greit med en skikkelig innsats før påskeferie :)
Sykkeltur faktisk :eek: :p

Ble tur til akebakken med ski, akebrett og kakao på ny termos på oss idag ;)
 
Back
Topp