Våre UL-bilder ♡

Åå, så fine! Og så godt å høre at alt var bra :Heartred Hvor store var de?

Jeg gleder meg sånn til å se mine to små igjen på oul! :Heartred:Heartred

Helt fantastisk å se dem igjen :) Hehe vi glemte faktisk å spørre hvor lang de var blitt og hun som tok ul på meg sa det ikke heller. Får vente på notatet de sender ut, regner med det står der :) Litt fortapt i bildene av de to små når man glemmer å spørre om sånt ;)
 
Helt fantastisk å se dem igjen :) Hehe vi glemte faktisk å spørre hvor lang de var blitt og hun som tok ul på meg sa det ikke heller. Får vente på notatet de sender ut, regner med det står der :) Litt fortapt i bildene av de to små når man glemmer å spørre om sånt ;)
Haha, lett for å glemme sånt når man har to små som tar all oppmerksomheten! :p

Prøvde å tyde skriften på bildene du la ut, men skriften er litt liten. Kan det stemme at det står at de er 12,5 og 15,2 cm? :) Da begynner de jo å bli skikkelig store! :D
 
Haha, lett for å glemme sånt når man har to små som tar all oppmerksomheten! :p

Prøvde å tyde skriften på bildene du la ut, men skriften er litt liten. Kan det stemme at det står at de er 12,5 og 15,2 cm? :) Da begynner de jo å bli skikkelig store! :D

Vi har fundert litt på de tallene der, men hun som tok ul på meg sa at det ikke var så stor lengdeforskjell på de og jeg vil nå si at de tallene som står der er det ganske stor forskjell på :) Men vi får vente og se hva som står i notatet. Regner med det er skrevet der :)
 
Jeg var på min første UL idag.
Og blei satt tilbake 6 dager, så er 15+4 og det var en jente ♡
113112ec3bfc4775a8a58f5069031d77
 
Her er mitt OUL-bilde 18+2 :) Ble satt tilbake to dager, så nå er termin 10/9.. Forøvrig lå knøttet i en keitete stilling, med rumpa ned og beina over hodet. Ble vanskelig å se både ryggrad og bukhulen, så må ned til en ny ultralyd om en ukes tid. Ellers så alt bra ut <3
 

Vedlegg

  • 1428564995840.jpg
    1428564995840.jpg
    51,2 KB · Visninger: 83
Back
Topp