Praten uke 12

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen!
Jeg må bare håpe at formen kommer seg utover dagen!
Studier på meg i dag, før henting av unger, middag og svømming :)
 
God bedring Tea!

Kaffe og barne-tv her nå, straks frokost. Så bære det til øre-, nese-, halsspesialist med Hermine for å sjekke øret.

Etterpå barnehagen før jeg skal treffe søstra mi og ungene som er her på besøk. :)
 
God bedring Tea!

Kaffe og barne-tv her nå, straks frokost. Så bære det til øre-, nese-, halsspesialist med Hermine for å sjekke øret.

Etterpå barnehagen før jeg skal treffe søstra mi og ungene som er her på besøk. :)
Lykke til hos spesialisten!
Og kos deg med søs og unger :D

Takk for det, jeg er ikke alvorlig forkjølet enda, så det lover godt :)
 
Lykke til hos spesialisten!
Og kos deg med søs og unger :D

Takk for det, jeg er ikke alvorlig forkjølet enda, så det lover godt :)
Det gikk ikke så godt for Hermine stakkar.

Det ligger et lag med ørevoks over trommehinna, som kan redusere hørselen. Han stakk inn en lang pinsett (uten bedøvelse) for å løsne det, men det satt fast og begynte å blø da han dro i den. Hun hylte jo stakkar :( Og så hadde jeg glemt smokken ute i vogna, så fikk ikke trøstet henne heller.

Men fikk laget hull i det iallfall. Så skal vi tilbake om 3 måneder og sjekke om det er borte eller om det må fjernes.

Jeg spurte da vi gikk derifra om det gikk bra, og da satte hun i å stortute igjen. Stakkar ble så lei seg bare hun tenkte tilbake på hendelsen. :oops:

Men fornøyd da hun kom til barnehagen og oppdaga at de hadde en innsjø av en søledam utfor der :D :p
 
Det gikk ikke så godt for Hermine stakkar.

Det ligger et lag med ørevoks over trommehinna, som kan redusere hørselen. Han stakk inn en lang pinsett (uten bedøvelse) for å løsne det, men det satt fast og begynte å blø da han dro i den. Hun hylte jo stakkar :( Og så hadde jeg glemt smokken ute i vogna, så fikk ikke trøstet henne heller.

Men fikk laget hull i det iallfall. Så skal vi tilbake om 3 måneder og sjekke om det er borte eller om det må fjernes.

Jeg spurte da vi gikk derifra om det gikk bra, og da satte hun i å stortute igjen. Stakkar ble så lei seg bare hun tenkte tilbake på hendelsen. :oops:

Men fornøyd da hun kom til barnehagen og oppdaga at de hadde en innsjø av en søledam utfor der :D :p
Men du, kan alt dette med ørene forårsake at hun blir så fort syk? Typiske "ørebarn" sliter jo med mye mer sykdom enn mange andre barn...
Tre måneder er lenge da, det virker jo som det sitter fast :(
 
Men du, kan alt dette med ørene forårsake at hun blir så fort syk? Typiske "ørebarn" sliter jo med mye mer sykdom enn mange andre barn...
Tre måneder er lenge da, det virker jo som det sitter fast :(
Ja, jeg syntes det var lenge å vente.

Aner ikke, de får vel lettest øre- og luftveisinfeksjon?
 
Ja, jeg syntes det var lenge å vente.

Aner ikke, de får vel lettest øre- og luftveisinfeksjon?
Ja... Tenkte bare at det kunne ligge noe der. Men det er jo absolutt ikke sikkert.
 
Ja... Tenkte bare at det kunne ligge noe der. Men det er jo absolutt ikke sikkert.
Han spurte om hun var mye syk da, så kan jo hende at immunforsvaret er preget.
 
Han spurte om hun var mye syk da, så kan jo hende at immunforsvaret er preget.
Ja, mulig kroppen går i en eller annen forsvarstilstand om noe som ikke skal være inni der sitter fast?
Har lite peil på slikt altså, synes bare så synd på henne som har vært så mye syk
 
Det gikk ikke så godt for Hermine stakkar.

Det ligger et lag med ørevoks over trommehinna, som kan redusere hørselen. Han stakk inn en lang pinsett (uten bedøvelse) for å løsne det, men det satt fast og begynte å blø da han dro i den. Hun hylte jo stakkar :( Og så hadde jeg glemt smokken ute i vogna, så fikk ikke trøstet henne heller.

Men fikk laget hull i det iallfall. Så skal vi tilbake om 3 måneder og sjekke om det er borte eller om det må fjernes.

Jeg spurte da vi gikk derifra om det gikk bra, og da satte hun i å stortute igjen. Stakkar ble så lei seg bare hun tenkte tilbake på hendelsen. :oops:

Men fornøyd da hun kom til barnehagen og oppdaga at de hadde en innsjø av en søledam utfor der :D :p
Au! Hørtes vondt ut. Håper det løsner. Tar nok sikkert litt tid.... :-(

Så gøy at hun liker seg i den nye bhg.
Er det mange barn der?
 
Mina og jeg har vært på biblioteket, der var det et mummihus og munmitrollet å leke med. Populært :)

Sendte papirer til kommunen om at vi vil ha bhgplsss.

K lager mat og jeg har endelig ryddet alle klær i skap. For en drittjobb! Haha. Spotify hjalp bra :)

Hva skal dere i dag?
 
Au! Hørtes vondt ut. Håper det løsner. Tar nok sikkert litt tid.... :-(

Så gøy at hun liker seg i den nye bhg.
Er det mange barn der?
Det er 4 avdelinger med 10-15 barn på hver avdeling. Så er greit mange unger kan man si!
 
Ja, mulig kroppen går i en eller annen forsvarstilstand om noe som ikke skal være inni der sitter fast?
Har lite peil på slikt altså, synes bare så synd på henne som har vært så mye syk
Ja, jeg også. Håper virkelig det blir bedre snart, så vi slipper sykdom annen hver uke!
 
Hvordan går det med deg?
Deilig med svømming.... :)
Det går fint. Faller ut litt i konsentrasjonen her, men jeg har fått gjort mye likevel!
Forberedt meg greit til gruppearbeid i morgen :)

Ja det blir bra med svømming! Får ikke sett så mye på T når jeg har med Lillebror, men. Kurset hans varer jo noen uker til, så da får mannen stille opp litt også!
 
Mina og jeg har vært på biblioteket, der var det et mummihus og munmitrollet å leke med. Populært :)

Sendte papirer til kommunen om at vi vil ha bhgplsss.

K lager mat og jeg har endelig ryddet alle klær i skap. For en drittjobb! Haha. Spotify hjalp bra :)

Hva skal dere i dag?
Gratulerer med klær på plass! :p

Jeg har enda ikke rydda mine...
 
Gikk ikke å quote deg Marianne.
Fantastisk å kunne se gulvene på soverommet igjen hahaha.....

Du får ta det litt og litt. I dag fikk jeg det for meg at jeg måtte gjøre det. Lettere når Mina tok en lur. Hun gjør ikke det ofte hjemme :)

Nå sitter jeg med skoleoppgave 2. Sendt inn 1. Godt å få unna litt. Glemmer det litt når de ikke går i bhg :p
 
Gikk ikke å quote deg Marianne.
Fantastisk å kunne se gulvene på soverommet igjen hahaha.....

Du får ta det litt og litt. I dag fikk jeg det for meg at jeg måtte gjøre det. Lettere når Mina tok en lur. Hun gjør ikke det ofte hjemme :)

Nå sitter jeg med skoleoppgave 2. Sendt inn 1. Godt å få unna litt. Glemmer det litt når de ikke går i bhg :p
Jeg har kasta alle sekkene med klær inni skyvedørsgarderoben, så soverommet er helt ryddig selv om klærne mine ligger i sekker :eek: :p
 
Back
Topp