Hobby

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hva slags har dere? Jeg trenger inspirasjon til å finne på ting når jeg er alene hjemme med baby, da jeg har permisjon ett år fremover.

Jeg driver med strikking, fotografering og hundetrening, baker også litt :) men blir fort lei så trenger ideer :)

Hehe har ingen gode tips for det er akkurat det samme som jeg gjør :P

Jeg er glad i stikking og å sy, men mangler kilden til inspirasjon. Er også glad i baking, men har minikjøkken, så blitt lite :(

Er også glad i å pusse opp gamle ting, men det blir med ideen i det siste.

Har prøvd å bruke pintrest som inspirasjon, men har bare lagret masse til senere ;-)

Hva slags har dere? Jeg trenger inspirasjon til å finne på ting når jeg er alene hjemme med baby, da jeg har permisjon ett år fremover.

Jeg driver med strikking, fotografering og hundetrening, baker også litt :) men blir fort lei så trenger ideer :)
Jeg syr en del..
Det er masse masse bøker omkring med sy oppskrifter og inspirasjon.

Jeg strikker, hekler, baker. Syr litt, men trenger ny maskin. Pusser opp gamle møbler i blant også.

Her er det scrapping det går i, men der kreves det en del utstyr og plass, da...

Har tenkt å kjøpe meg symaskin, men sjelden jeg har råd til å prioritere slike ting :-/ siden jeg strikker mange kofter, blant annet, hadde det vært kjekt med maskin, istedenfor å få hjelp av alle andre :P

Hvis du allerede driver med fotografering er kanskje ikke veien så lang til scrapping? Det er jo en hobby som er fin å kombinere med permisjon siden man kan lage babyalbum :)

Hvis du allerede driver med fotografering er kanskje ikke veien så lang til scrapping? Det er jo en hobby som er fin å kombinere med permisjon siden man kan lage babyalbum :)
Skriver brev til døtrene mine jeg :)
Scrapping har jeg ikke tålmodighet til, i tillegg finnes det ikke hobbybutikk her så jeg må bestille på nett eller reise til Gjøvik, å det er ganske langt.. Så derfor gidder jeg ikke det :P

Jeg prøver bare å få gjort alt jeg ikke har rukket før jeg:)
Lage fotobøker, gjøre ferdig noen rom...

Jeg trodde jeg skulle få gjort så utrolig mye, men babyen tok all tiden gitt. :)

Trening? Gå turer?

Her er det scrapping det går i, men der kreves det en del utstyr og plass, da...
Kunne ønske vi hadde mer plass.. Blir så tungt å slepe alle scrappesakene frem for å sitte en time eller to, og så pakke alt ned. Og man mister jo helt oversikten over hva man har når det ligger pakket ned :(

Jeg trodde jeg skulle få tid til scrapping i det minste, men babyen tar all tiden. Men blitt mye gåing og bildeknipsing og lesing på nett :p

Back
Topp