Flytur med minnie

minnieme

Flørter med forumet
Vi skal snart på ferie og jeg begynner allerede å planlegge hvordan turen kommer til å se ut for oss. Skal reise med Ryanair og skal ha med både bilstol og vogn.
Har noen erfaring eller noe kloke tips?
;)
Hun er i den fasen nå hvor hun klarer ikke å spise i ro, men bare ser rundt. Alt er mer interesant enn maten. Så jeg håper at det blir bra på flyplassen med alle mennesker rundt oss. Nysjerrig jente;-)
 
Vi skal fly til syden søndag. Aldri flydd med baby før så er veldig spent. Men lillemor er ei veldig grei frøken så tror det skal gå bra. Eneste jeg tror kan bli problem er om hun får vondt i ørene. Storebror fikk det en gang, da hjalp det veldig når flyvertinnen fant to pappkrus, i bunnen la hu servietter som hun fukta med kokende vann og holdt over ørene hans :)
 
Vi fløy for en stund siden, tenkte jo å amme opp og ned, men det ble med tanken da mr.nysgjerrig hadde andre ting å følge med på :p
 
Vi skal fly til syden søndag. Aldri flydd med baby før så er veldig spent. Men lillemor er ei veldig grei frøken så tror det skal gå bra. Eneste jeg tror kan bli problem er om hun får vondt i ørene. Storebror fikk det en gang, da hjalp det veldig når flyvertinnen fant to pappkrus, i bunnen la hu servietter som hun fukta med kokende vann og holdt over ørene hans :)
Det høres som en fin tips..men det holder du på øren som en varm omslag eller?
Minsten her er veldig grei og, og tror hun tåler litt smerte:)
 
Det høres som en fin tips..men det holder du på øren som en varm omslag eller?
Minsten her er veldig grei og, og tror hun tåler litt smerte:)
Holder koppene over ørene :)
 
Vi skal fly til syden søndag. Aldri flydd med baby før så er veldig spent. Men lillemor er ei veldig grei frøken så tror det skal gå bra. Eneste jeg tror kan bli problem er om hun får vondt i ørene. Storebror fikk det en gang, da hjalp det veldig når flyvertinnen fant to pappkrus, i bunnen la hu servietter som hun fukta med kokende vann og holdt over ørene hans :)
Lurt!
 
Back
Topp