Skravle uke 11!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God mandag :)

Vi koser oss med barne-tv og en latte. Har fått Disney Jr nå i nyhuset, til Hermines store glede. :p

Frokost er inntatt i kjøkkenkroken vår, og det er så koselig med den benken hvor man kan sitte å se ut vinduet og drikke kaffe. :rolleyes:

Kl 10 skal vi i bhg, det blir spennende. :D

Så blir det shopping av varmeovner, brannvarslere og lamper. :)

Ha en fin uke dere!
 
God mandag :)

Vi koser oss med barne-tv og en latte. Har fått Disney Jr nå i nyhuset, til Hermines store glede. :p

Frokost er inntatt i kjøkkenkroken vår, og det er så koselig med den benken hvor man kan sitte å se ut vinduet og drikke kaffe. :rolleyes:

Kl 10 skal vi i bhg, det blir spennende. :D

Så blir det shopping av varmeovner, brannvarslere og lamper. :)

Ha en fin uke dere!
God morgen :)
Så hyggelig at dere er kommet på plass.
Lykke til i bhg. Gleder Hermine seg?

:)
 
Heihei...
Supernatt her. Nesten så jeg ikke tør å skrive det. La oss litt over kl 21 i går. Deilig. Ble vekket 5.30.. mange timer på øyet :) Lot K ligge, for han har også fått manflu (Anita ;-) )

I dag kommer mamma på besøk for første gang. Vi skal lage vafler og kose oss ute i solen. Ha en flott dag :-D

Litt bilder av rommet til Mina. Ikke ferdig hengt opp bilder, hyller etc :)
1182274f365b53e40e967f6e247bebdb
46280fb625db26ea11c141feeab813e8
11bdf1d0fbbbeb3d2eb9e2a96e138ea9
 
Go'morn :)

Marian87: Hvordan var det å sove i det nye huset? Jeg sover alltid dårlig første natta på nye steder :p Lykke til i bhg, og ha en god shopping :)


Lennypenny: Så godt at natten deres har vært god :) er du i bedre form nå? Haha tror manflu smitter bare med tanken jeg haha.. kos dere med mamma og vafler :D høres koselig ut :) koselig rom Mina har fått da :D skikkelig jenterom :rolleyes:


Her var det litt våkenheter mitt på natta av Leoh som hosta sånn! Holdt vel på i en times tid før det ga seg og han klarte å sove igjen! Har vært i fin form hele helga da, til tross litt forkjølelse;) men luringen lata som om han hadde omgangssyke i bhgen og kasta opp en gang der!! Jeg hentet han selvom jeg tenkte det var en annen grunn.. og han er i superform og herjer og leker som bare det!:) så da satser vi på at det ikke er en sånn teit sykdom!;)

Håper alle får en fin dag :)
 
Go'morn :)

Marian87: Hvordan var det å sove i det nye huset? Jeg sover alltid dårlig første natta på nye steder :p Lykke til i bhg, og ha en god shopping :)


Lennypenny: Så godt at natten deres har vært god :) er du i bedre form nå? Haha tror manflu smitter bare med tanken jeg haha.. kos dere med mamma og vafler :D høres koselig ut :) koselig rom Mina har fått da :D skikkelig jenterom :rolleyes:


Her var det litt våkenheter mitt på natta av Leoh som hosta sånn! Holdt vel på i en times tid før det ga seg og han klarte å sove igjen! Har vært i fin form hele helga da, til tross litt forkjølelse;) men luringen lata som om han hadde omgangssyke i bhgen og kasta opp en gang der!! Jeg hentet han selvom jeg tenkte det var en annen grunn.. og han er i superform og herjer og leker som bare det!:) så da satser vi på at det ikke er en sånn teit sykdom!;)

Håper alle får en fin dag :)
Jeg sover heller aldri godt første natta på et nytt sted, men gikk greit siden jeg hadde senga mi;) Harald sov urolig,men det var pga Hermine. :p Jeg er fritatt for nattevåk pga øyet. ;)

God bedring til Leoh. Kanskje han hosta så han kasta opp?
 
Heihei...
Supernatt her. Nesten så jeg ikke tør å skrive det. La oss litt over kl 21 i går. Deilig. Ble vekket 5.30.. mange timer på øyet :) Lot K ligge, for han har også fått manflu (Anita ;-) )

I dag kommer mamma på besøk for første gang. Vi skal lage vafler og kose oss ute i solen. Ha en flott dag :-D

Litt bilder av rommet til Mina. Ikke ferdig hengt opp bilder, hyller etc :)
1182274f365b53e40e967f6e247bebdb
46280fb625db26ea11c141feeab813e8
11bdf1d0fbbbeb3d2eb9e2a96e138ea9
Så koselig rom! :)

Vi skal henge opp noen wallstickers så er rommet til Hermine ferdig :)
 
Gikk supert i barnehagen. :)

Hermine lekte med alle lekene. Det var to andre 2-åringer inne som hun kom godt overens med.

Hun ville ikke gå når vi var ferdig, måtte hale henne med meg. :p

I morgen skal vi komme til frokost, noe hun gleda seg veldig til...jeg syntes det var litt tidlig å måtte være der 08.15 :p
 
Gikk supert i barnehagen. :)

Hermine lekte med alle lekene. Det var to andre 2-åringer inne som hun kom godt overens med.

Hun ville ikke gå når vi var ferdig, måtte hale henne med meg. :p

I morgen skal vi komme til frokost, noe hun gleda seg veldig til...jeg syntes det var litt tidlig å måtte være der 08.15 :p
Godt å høre at hun likte seg. 8.15 er tidlig, men det blir sikkert bra :D
 
Jeg har avtalt "null skjerm" i dag med T, så jeg er ikke her :eek:
Kun innom Mac-en for å sjekke ledige vakter på jobb, og fikk meg en vakt på torsdag - hurra!
Nå er det butikken, henting på SFO, middag, svømming og kvelden :p
Kos dere alle samme!
 
Gikk supert i barnehagen. :)

Hermine lekte med alle lekene. Det var to andre 2-åringer inne som hun kom godt overens med.

Hun ville ikke gå når vi var ferdig, måtte hale henne med meg. :p

I morgen skal vi komme til frokost, noe hun gleda seg veldig til...jeg syntes det var litt tidlig å måtte være der 08.15 :p
Så fint at det gikk bra.
Kos med frokost i morgen :)

Hvordan gikk det med øyet?
 
Vi har vært ute i hagen, så ungene har fått kjørt seg litt før kvelden.
Nå har vi spist kveldsmat og de skal snart dusje :)

Ør i hodet ennå, så blir godt å legge seg i kveld :)

Hva skal dere? :)
 
Go'morn :)

Marian87: Hvordan var det å sove i det nye huset? Jeg sover alltid dårlig første natta på nye steder :p Lykke til i bhg, og ha en god shopping :)


Lennypenny: Så godt at natten deres har vært god :) er du i bedre form nå? Haha tror manflu smitter bare med tanken jeg haha.. kos dere med mamma og vafler :D høres koselig ut :) koselig rom Mina har fått da :D skikkelig jenterom :rolleyes:


Her var det litt våkenheter mitt på natta av Leoh som hosta sånn! Holdt vel på i en times tid før det ga seg og han klarte å sove igjen! Har vært i fin form hele helga da, til tross litt forkjølelse;) men luringen lata som om han hadde omgangssyke i bhgen og kasta opp en gang der!! Jeg hentet han selvom jeg tenkte det var en annen grunn.. og han er i superform og herjer og leker som bare det!:) så da satser vi på at det ikke er en sånn teit sykdom!;)

Håper alle får en fin dag :)
Formen er bedre, men ikke bra... :-(
TAKK, rommet er koselig syntes jeg og.

Åja, de blir fort dårlige disse gutta haha... Er visst "bra" nå, men har slappet av mye i dag :p

Kanskje han bare hosta så han kasta opp? Er han fortsatt i fin form? :)
Hva med jentene da? :)
 
Jeg sover heller aldri godt første natta på et nytt sted, men gikk greit siden jeg hadde senga mi;) Harald sov urolig,men det var pga Hermine. :p Jeg er fritatt for nattevåk pga øyet. ;)

God bedring til Leoh. Kanskje han hosta så han kasta opp?

Noe positivt må jo komme ut av å slå øyet :p så Hermine sov urolig å? Håper natten for dem blri bedre i natt da :)

Takk :) han er frisk som en fisk, så var nok bare noe magen ikke ville ha eller som du sier, at han hat hosta det til! Han brekker seg lett ved hosting, så når man sitter å spiser så tror jeg det kan fort komme opp igjen da ja.. men aner ikke! Har ikke sjedd noe mer, og et i storform :) (heldigvis!)
 
Gikk supert i barnehagen. :)

Hermine lekte med alle lekene. Det var to andre 2-åringer inne som hun kom godt overens med.

Hun ville ikke gå når vi var ferdig, måtte hale henne med meg. :p

I morgen skal vi komme til frokost, noe hun gleda seg veldig til...jeg syntes det var litt tidlig å måtte være der 08.15 :p

Så godt at det har gått så greit idag :D tidlig frokost der eller?
 
Jeg har avtalt "null skjerm" i dag med T, så jeg er ikke her :eek:
Kun innom Mac-en for å sjekke ledige vakter på jobb, og fikk meg en vakt på torsdag - hurra!
Nå er det butikken, henting på SFO, middag, svømming og kvelden :p
Kos dere alle samme!

Haha lure deg :p håper dete har hatt/har en fin dag og kveld :D
 
Formen er bedre, men ikke bra... :-(
TAKK, rommet er koselig syntes jeg og.

Åja, de blir fort dårlige disse gutta haha... Er visst "bra" nå, men har slappet av mye i dag :p

Kanskje han bare hosta så han kasta opp? Er han fortsatt i fin form? :)
Hva med jentene da? :)

Du er nok ferdig med det verste hverfall! Så håper jeg det går helt over snart :)

Haha ja jeg syns det ofte er sånn at de er sååå dårlige om dagen, men så fort ungene er lagt så er formen bedre haha..

Ja jeg tror å at det enten er hosting eller bare en reaksjon på maten eller noe, for har ikke kasta opp noe mer og har vært i god form hele dagen ;) jentene er friske også;) Emira er også småforkjøla igjen, men ikke voldsomme greiene :)
 
Du er nok ferdig med det verste hverfall! Så håper jeg det går helt over snart :)

Haha ja jeg syns det ofte er sånn at de er sååå dårlige om dagen, men så fort ungene er lagt så er formen bedre haha..

Ja jeg tror å at det enten er hosting eller bare en reaksjon på maten eller noe, for har ikke kasta opp noe mer og har vært i god form hele dagen ;) jentene er friske også;) Emira er også småforkjøla igjen, men ikke voldsomme greiene :)
Ja, det verste er over heldigvis.

Haha.. Ja, sant.. så lenge han kan slappe av med iPaden så er han fornøyd. Noe som gjør omtrent hele tiden :p

Håper han finner seg en jobb her snart. Det trengs :)

Håper ikke hun blir noe videre dårlig utover forkjølelse da :) Godt L er bedre :-D
 
Ja, det verste er over heldigvis.

Haha.. Ja, sant.. så lenge han kan slappe av med iPaden så er han fornøyd. Noe som gjør omtrent hele tiden :p

Håper han finner seg en jobb her snart. Det trengs :)

Håper ikke hun blir noe videre dårlig utover forkjølelse da :) Godt L er bedre :-D

Hehe ja man kan bli litt sløv av å gå hjemme! Får håpe han får seg jobb snart :) sikkert det har helst vil å kansje?

Nei tror ikke det blir noe verre hos Emira :) det startet rett før helgen og er bedre :D
 
God morgen!

Vi sto opp 06.30 og er straks klar for barnehagen. Må bare drikke litt kaffe først. :p

Idag får jeg øyet opp nok til å ha samsyn, så jeg kan kjøre bil!!! :D Praktsik siden H er ute å reiser ;)

Aner ikke hvor lenge vi skal være i bhg idag, men håper bare til 12, for det er så kjedelig for meg å være der hele dagen. :p
 
Back
Topp