Ny uke!

Vi har vært ute i hagen og lekt i solen... Hva gjør dere? :-D
f2dd7cd78be7376c23c07cce6b5faf62
50dd71fa6ca724eb3389333130dd18e5
2473609f0f8f11fd002afae254ec4bd0

Så koselig :) skikkelig vårstemning :)
 
Går ikke helt bra her etter et ufint møte med glattisen idag. Dere har jo sett bilde på snap.

Beina var forsvant under meg på tur inn i bilen og hodet traff bakken først.

Var bare 50m bort til legekontoret så ble kjørt dit, og derifra sendt til CT. Heldigvis var det hverken brudd eller hjernerystelse, bare kraftig forslått og blåveis. Svimmel og hodepine da :confused:

Så i kveld er jeg sengesatt og i morgen må jeg bare sitte rolig under hele flyttinga. :eek: Særdeles upraktisk!
 
Går ikke helt bra her etter et ufint møte med glattisen idag. Dere har jo sett bilde på snap.

Beina var forsvant under meg på tur inn i bilen og hodet traff bakken først.

Var bare 50m bort til legekontoret så ble kjørt dit, og derifra sendt til CT. Heldigvis var det hverken brudd eller hjernerystelse, bare kraftig forslått og blåveis. Svimmel og hodepine da :confused:

Så i kveld er jeg sengesatt og i morgen må jeg bare sitte rolig under hele flyttinga. :eek: Særdeles upraktisk!
Ja herregud, stakkars deg!!! :eek:
Det så utrolig vondt ut. Men enda godt det ikke var alvorlig, da!
Upraktisk, ja, men viktig at du holder deg rolig da :)
 
God formiddag!
Hva skal dere i helgen?
Gutta og jeg har sløvet til nå. Men snart skal tv-en av, de skal få leke litt, og jeg skal ordne meg og pakke litt småting før vi tar buss til byen og biblioteket. Begge hadde velsig lyst :)
Fetter S skal overnatte hos T i natt, og de gleder seg til taco, film og snop! Litt senere får vi besøk av ei venninne og sønnen på alder med Lillebror, så da får han noen å leke med han også.
 
Går ikke helt bra her etter et ufint møte med glattisen idag. Dere har jo sett bilde på snap.

Beina var forsvant under meg på tur inn i bilen og hodet traff bakken først.

Var bare 50m bort til legekontoret så ble kjørt dit, og derifra sendt til CT. Heldigvis var det hverken brudd eller hjernerystelse, bare kraftig forslått og blåveis. Svimmel og hodepine da :confused:

Så i kveld er jeg sengesatt og i morgen må jeg bare sitte rolig under hele flyttinga. :eek: Særdeles upraktisk!
Så helt forferdelig vondt ut :-(

God bedring! :)
 
Vi har spist frokost, og jeg vil egentlig bare legge meg igjen.... Ligger på sofaen nå.... :-(

Grått og mye vind her i dag.
Hva skal dere? :)
 
Ja, 10 g ♡ Har solen kommet hos dere?

Den er på vei :p kommer vel noen plasser i sentrum nå i helga egentlig. Men vi må nok vente ca 1,5 uke til før vi får den litt på ettermiddagen ;)
 
Går ikke helt bra her etter et ufint møte med glattisen idag. Dere har jo sett bilde på snap.

Beina var forsvant under meg på tur inn i bilen og hodet traff bakken først.

Var bare 50m bort til legekontoret så ble kjørt dit, og derifra sendt til CT. Heldigvis var det hverken brudd eller hjernerystelse, bare kraftig forslått og blåveis. Svimmel og hodepine da :confused:

Så i kveld er jeg sengesatt og i morgen må jeg bare sitte rolig under hele flyttinga. :eek: Særdeles upraktisk!

Ja det der så ikke godt ut!:oops: håper det ikke et like vondt idag!
Hva sa Hermine til dette da?
 
God formiddag!
Hva skal dere i helgen?
Gutta og jeg har sløvet til nå. Men snart skal tv-en av, de skal få leke litt, og jeg skal ordne meg og pakke litt småting før vi tar buss til byen og biblioteket. Begge hadde velsig lyst :)
Fetter S skal overnatte hos T i natt, og de gleder seg til taco, film og snop! Litt senere får vi besøk av ei venninne og sønnen på alder med Lillebror, så da får han noen å leke med han også.

Så fin dag dere har i vente! :D herlig! Kos dere masse :)
 
Vi har spist frokost, og jeg vil egentlig bare legge meg igjen.... Ligger på sofaen nå.... :-(

Grått og mye vind her i dag.
Hva skal dere? :)

Formen er ikke bedre altså? :( god bedring!

Mye vind her å idag :( har vært det nesten hver helg i det siste!
 
Formen er ikke bedre altså? :( god bedring!

Mye vind her å idag :( har vært det nesten hver helg i det siste!
Takk. Ikke helt på topp. Verre på kvelden/natta.
Tatt 2 influensa tabletter nå, håper de hjelper :)

Lager kanelboller og mens jeg orker :-D

Alt bra med dere ? :)
 
Takk. Ikke helt på topp. Verre på kvelden/natta.
Tatt 2 influensa tabletter nå, håper de hjelper :)

Lager kanelboller og mens jeg orker :-D

Alt bra med dere ? :)

Ja får håpe det hjelper!.. så kjedelig å være syk.
Kanelboller er sååå godt! Mmmmm spiser meg ihjel jeg da hahaha

Går bra her :) sov ikke så godt i natt pga vind og at Leoh var tett i nesa så han snorka haha :D er barn og mann friske hos dere da? :)
 
Ja får håpe det hjelper!.. så kjedelig å være syk.
Kanelboller er sååå godt! Mmmmm spiser meg ihjel jeg da hahaha

Går bra her :) sov ikke så godt i natt pga vind og at Leoh var tett i nesa så han snorka haha :D er barn og mann friske hos dere da? :)
Elsker også kanelboller ♡

Så kjipt da... Håper natten blir bedre :)
Ja, de er friske. .. tror jeg ble sånn pga jogging i minusgrader. Er ikke vant til det, lungene mine :p
 
God kveld!:)
Vi har brukt dagen til å handle og shaine opp hjemme. Vesla sov litt på tur hjem fra byen, så hun sovna 18.40 - etter å ha blitt badet og lagt i rene sengeklær. :)
Jeg og mannen skal lage oss biffanadder og drikke litt rødvin. Kanskje det går noe koselig på tv'en også?

Ha en fin lørdagskveld!
 
God kveld!:)
Vi har brukt dagen til å handle og shaine opp hjemme. Vesla sov litt på tur hjem fra byen, så hun sovna 18.40 - etter å ha blitt badet og lagt i rene sengeklær. :)
Jeg og mannen skal lage oss biffanadder og drikke litt rødvin. Kanskje det går noe koselig på tv'en også?

Ha en fin lørdagskveld!
Så koselig kveld dere har :)
 
Ingrid: Hørtes herlig ut med vin :)

Jeg sitter i sofaen. . Føler meg litt bedre, men fortsatt vondt i mandlene/sår hals... Spent på natten....
God kveld videre til alle :)
 
Ingrid: Hørtes herlig ut med vin :)

Jeg sitter i sofaen. . Føler meg litt bedre, men fortsatt vondt i mandlene/sår hals... Spent på natten....
God kveld videre til alle :)
Håper du er enda bedre når du våkner i morgen da :D
 
Back
Topp