Tips til sommerferie

Vi leier oss en hytte eller leilighet i Hafjell, og så tar vi et par dager på Hunderfossen, og en dag eller to i lilleputthammer :)

Vi har leid hytte i Stockholm og skal være der en uke. Men Mini blir ett år i april, så det viktigste for meg er å dra mye på stranda og å være mest mulig ute. Vi skal forresten sikkert besøke familie også.
Ellers er lite planlagt.

Hele familien skal på camping tur noen dager. Utenom det, så aner jeg ikke hva jeg og barna skal finne på i sommer. Blir mye på hyttene vi har iallfall:)

Syden får bli ut på høsten, dersom været er bra her i sommer. Er så fint og Være hjemme i Norge på skikkelig sommerdager.

Vi skal en uke til Hellas, en tur til Dyreparken i Kristiansand og ellers være på hytta

Skal besøke samboers familie på Vestlandet.... Fast det :P men blir med campingvogn så blir litt ferie underveis også :-)

Vet ikke enda, d kommer veldig an på hvordan lillesøster blir.

Mulig vi skal til en hytte i Strømstad, jeg vil til Ullared en tur, så vet vi ikke rett og slett :)

Håper jeg fortsatt er i Asia da, i tilfelle blir jeg der;)

Skal føde i juli så det blir nok ikke noen ferie på oss :P

Blir nok ikke så mye reising da vi overtar huset midt i ferien. Men vil ihvertfall en tur til dyreparken:)

Vi skal til Dubai og California med barna.
Og så skal mannen og jeg på alenetur til Frankrike og Italia:)

Håper på en tur til Dyreparken, men det tar vi på sparket.

Vi skal være to uker i Italia, har leid hus. Resten av ferien er ikke planlagt, tar det som det kommer :)

Sannsynligvis en uke i Narvik, og noe i Bergen hos mannens familie, ellers blir det hjemmeferie. Begge skal studere ferdig til høsten, så det blir ikke dyre greiene

Back
Topp