Hvem ba dere til dåpen?

Vi ba besteforeldre, oldeforeldre, tante, onkler, faddere m/barn og ett grandtante/onkel-par.

Vi har bedt barnas besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler, søskenbarn og faddere. Ca 25 stk.

Kun beste foreldre / oldeforeldre og barnas onkler og tanter :) samt faddere :) hat altfor stor familie å syntes det er mer enn nok :)

Her inviterte vi barnets besteforeldre, tanter/onkler, og oldeforeldre + Våre tanter, onkler og kusiner/fettere i tillegg til 3 venner hver. Var 50 stk totalt som kom. Hadde bestilt snitter og de regnet med 5 snitter per pers. Det var en del mat til overs.

nærmeste familie, tante.onkel,kusiner besteforeldre,oldeforeldre... vi var ca 20stk

Vi hadde feiret bryllup med hele slekta bare 6 måneder før dåpen, så dåpen ble en enkel affære.

Vi inviterte våre søsken (barnets tanter og onkler) med partner og barn, besteforeldre og faddere. Ble 16 stk totalt og det passet perfekt. Spesielt siden babyen hadde kolikk og skrek seg gjennom selskapet :P

faddere, besteforeldre, tante/onkler, gammel tante/onkler, søskenbarn :) vi var vell litt over 40 stk :)

Foreldre og søsken med barn. Var 23 stk da et par stk ikke kunne...

Jeg ba mine foreldre, min søster, 2 faddere og barnets 3 oldeforeldre, min bror kom ikke.

Denne gangen blir det min far, mor, stefar, stesøster med mann og 2 barn, muligens ei venninne og sønnen, frøkna, min bestemor, håper bestefar og min mormor om hun lever og klarer. Så blir det da barnets faddere men jeg vet ikke hvem jeg skal ha som faddere da jeg desverre ikke har noe særlig kontakt med fadderne til frøkna. Og muligens et par andre men det ser jeg når den tid kommer.

Vi inviterte barnets tanter og onkler, besteforeldre, oldeforeldre, faddre og tippoldefar på middagen. Ble 20stk, da 7stk ikke kunne komme. På kaffe og kaker inviterte vi også våre tanter og onkler som bor i nærheten, men pga kort varsel kom bare ene tanta mi. Skulle vi invitert våre tanter og onkler å søskenbarn m/fam, tror jeg faktisk vi hadde blitt over 100stk :O

Besteforeldre.
Oldeforeldre.
Tante og onkler og deres familie.
Gammeltanter og gammelonkler.
Faddere.
Om alle kommer blir vi 30 stk.

Vi ba barnets tanter/onkler, besteforeldre, oldeforeldre. Faddere (selvfølgelig), en tante av meg med familien, og en tante av mannen med familien.

Vi inviterte barnets besteforeldre, faddere, tanter og onkler, fettere og kusiner. Og noen vennepar av oss som vi har god kontakt med :-) Vi hadde snitter og beregnet 5 stk til hver av de. Karbonadesmørbrød ett til hver. Og pølser til barna :-)

Vi inviterte de som er noe til barnet. Besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler med familie :) Så inviterte vi også et par av våre tanter og onkler som vi har mest kontakt med og som barnet har jevnlig kontakt med :)

første gangen var vi 40 stykker. men noen blir tatt bort nå. mine tanter og onkler blir ikke bedt denne gangen. så nå blir vi ca 26 stykker men oss besteforeldre oldeforeldre og onkler og tanter. syntes 26 er nok. vurderer koldtbord denne gangen også :)

Vi inviterte barnets besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler, søskenbarn og faddere.

Vi ba nærmeste familie, søsken, foreldre,tanter, søskenbarn,besteforeldre og oldeforeldre. Var rundt 18-20 stk tror jeg og hadde rundt 90 smørbrød.

Vi ba de som var noe til barnet. Barnets besteforeldre, oldemor, tanter og onkler, og for yngste, søskenbarnet.

Ingen av oss har spesielt store familier så ba våre søsken, foreldre,besteforeldre, våre tanter, onkler, søskenbarn og kjærester til våre søsken og ble ca 40 stk nå har både flere av søsken og søskenbarn fått kjærester og samboere og kanskje barn innen neste barnedåp her i huset, så da får vi vurdere om alle blir bedt eller om vi kutter ut våre søskenbarn med familier

Back
Topp