Onemoretime's dagbok

13+2 (menstermin)

Var på tidlig ul torsdagen 15/1.
Alt stå vell til å termin ble flyttet til 20/07? Spent hva de sier på oul :) formen er dårlig for tiden, men holder ut!

ImageUploadedByBV Forum1421503647.045909.jpg


❤️❤️❤️
 
Vakre lille skapningen♡
 
16+6

Glemt av denne tråden en stund :p

Har begynt med væskebehandling igjen. Begynner å bli veldig lei av denne dritt formen :( er slapp, sliten og trøtt hele tiden!

Å nå syns jeg det er på tide den lille kan gi ifra seg ett lite tegn på at den er i live snart ;)
 
Huff, håper virkelig formen din blir bedre snart også. Nå har du gått sånn lenge. God bedring!
Og ja, snart vil den lille gi fra seg små tegn på at den er der, jeg venter spent på det samme :)
 
Kjenner jeg er utålmodig i dag :( venninnen min jeg skulle bli gravid med, har fått positiv test :( har nesten lyst å gråte! Sikkert helt latterlig men?! Jeg skjønner at det kan ta tid med å bli gravid å alt det her! Men trur jeg blir gal:( skal snart teste etter el! Å håper spiren finner sin plass i denne kroppen ❤️

Leser igjennom dagboken din nå og dette er fra 31.okt. Det er så utrolig spennende å lese selv om jeg vet at det ikke er lenge til du også får positiv test <3
 
Vis vedlegget 88365

Da er det ingen tvil lengre ❤️

Herregud, nå hijacker jeg hele dagboken din her, men tårene mine triller. Jeg er helt med her jeg sitter. Hvorfor tenkte ikke jeg over dette forumet når vi drev med prøving? Det er jo kjempe spennende og så mange til å støtte gjennom ups and downs <3 Du fikk en positiv test til slutt :):):)
 
16+6

Glemt av denne tråden en stund :p

Har begynt med væskebehandling igjen. Begynner å bli veldig lei av denne dritt formen :( er slapp, sliten og trøtt hele tiden!

Å nå syns jeg det er på tide den lille kan gi ifra seg ett lite tegn på at den er i live snart ;)

Håper det hjelper med væskebehandlingen! ♡

Liv kommer nok plutselig. Venter i spenning selv:)
 
Huff, håper virkelig formen din blir bedre snart også. Nå har du gått sånn lenge. God bedring!
Og ja, snart vil den lille gi fra seg små tegn på at den er der, jeg venter spent på det samme :)

Snille du ❤️ er ganske slapp nå.. Å er så lei!

Syns vente tiden på disse sparkene er lenge ja :p
 
Leser igjennom dagboken din nå og dette er fra 31.okt. Det er så utrolig spennende å lese selv om jeg vet at det ikke er lenge til du også får positiv test <3
Herregud, nå hijacker jeg hele dagboken din her, men tårene mine triller. Jeg er helt med her jeg sitter. Hvorfor tenkte ikke jeg over dette forumet når vi drev med prøving? Det er jo kjempe spennende og så mange til å støtte gjennom ups and downs <3 Du fikk en positiv test til slutt :):):)

❤️koselig at du tar deg tid til å lese min historie ❤️
 
Har ikke gitt meg så mye enda? Føles ikke slikt i hvertfall? Men det må jo gå over! ;)

Syns jo du har hatt nok nå plager nå, så håper virkelig det gir deg snart♡
Har du kjent noe liv enda da?
 
17+1

Ferdig med væskebehandling for denne uken :) starter på igjen på mandagen!
Fikk endelig tatt meg en dusj i dag, den endte opp i svimmelhet og tårer! Føler meg tappet for alt i dag :(
Føler lite glede....
 
17+4

Nå har jeg helt siden fredagskveld kjent små bevegelser i magen :Heartred:Heartred
Jeg vil tro det er den lille som har begynt å gi meg ett tegn :love017

Har begynt en ny uke med behandling også! ser ut som den nål puten :p er grønn, blå, gul og svart!
 
17+4

Nå har jeg helt siden fredagskveld kjent små bevegelser i magen :Heartred:Heartred
Jeg vil tro det er den lille som har begynt å gi meg ett tegn :love017

Har begynt en ny uke med behandling også! ser ut som den nål puten :p er grønn, blå, gul og svart!

Herlige lille♡ håper det kommer masse mer fremover de nærmeste dagene:)

Håper det hjelper med væske. hvor mye får du i døgnet?
 
Back
Topp