Høyt ønsket nr 2

Natt til søndag, var det dramatisk? Så bra det gikk fint da :)
jeg hadde vært i festlig lag og følte jeg luktet hele kvelden... ringte bare føden for å høre, di ville ha meg inn med en gang, hadde egentlig ikke tenkt å ringe, men tenkte det ikke kunne skade med en tlf. var en del bekymret da de tok det så seriøst. men synes også det er så godt at de gjør det... fikk virkelig en god sjekk av lege og alt var heldigvis fint! synes de er så flinke og føler meg så trygg med helsevesenet vårt!!! <3
 
det er Sannah ja :) etter mye om og men ;) men har landet på det og er fornøyd med valget!

det er så godt å se det går godt med dere og <3
Ja nå blir det baby på begge to :) var fint navn. Kjekt å ha navnet klart. Det hadde vi også med nr 1
 
jeg hadde vært i festlig lag og følte jeg luktet hele kvelden... ringte bare føden for å høre, di ville ha meg inn med en gang, hadde egentlig ikke tenkt å ringe, men tenkte det ikke kunne skade med en tlf. var en del bekymret da de tok det så seriøst. men synes også det er så godt at de gjør det... fikk virkelig en god sjekk av lege og alt var heldigvis fint! synes de er så flinke og føler meg så trygg med helsevesenet vårt!!! <3

Oj, kanskje min terskel for å ringe burde senkes litt da. Nydelig navn også forresten :)
 
Ja nå blir det baby på begge to :) var fint navn. Kjekt å ha navnet klart. Det hadde vi også med nr 1
vi slet litt etter ul på å bestemme navn! og det stresset meg :p haha, synes det er så koslig å bruke navnet, blir liksom litt mer en baby inni hode mitt da :)
tenk d.. heldigste oss som skal bli mammaer <3
 
22+4
kun 4 dager igjen til de magiske 23... gleder meg så!
syteinnlegg!! :p
nå har jeg ligget i 4 dager med med feber symptomer kaldsvetter og fryser om hverandre, vond hals, tett i nasen og vondt i hode, på toppen av det hele er der en lånsning i korsrygg/bekken som gjør at jeg ikke klarer å sitte, eller ligge(ergo null søvn) har vært hos kiropraktor og startet behandling for låsningen... idag må jeg til legen for å sjekka om det er halsbetennelse jeg har :p
meget takknemlig oppi det hele for at mannen min er hjemme !!
 
tenk... allerede uke 30! tiden går så enormt fort! formen er upåklagelig, forutenom litt inkontinens :p og blir fort litt sliten! nå jobber mannen inn en lengre sommerferie så vi får være ilag alle 4 i starten!

venter om dagen i spenning på svar fra NAV. er så spendt på hva jeg får i permisjonspenger og om jeg i det hele tatt får noe . skal ikke være lett det der.

denne jenta er kjempe aktiv, noe jeg som regel nyyyter :) men ribbeina kan hun igrunn holde seg unna ;) harde bud :)
 
Herlig at tiden går fort:) dere får kose dere å ta vare på hverandre den siste tiden før hun kommer. Blir dårlig med det i starten når hun kommer <3
 
snille trinebeth :) nå går jeg bare å venter på fødsel, termin om en liten uke.. går med maserier hele tiden, men det stopper opp :) har hatt et kjempe fint svangerskap, men bekkene begynner å tulle litt nå :) synes hun bare kan komme nå.

hvordan går det me deg???
 
snille trinebeth :) nå går jeg bare å venter på fødsel, termin om en liten uke.. går med maserier hele tiden, men det stopper opp :) har hatt et kjempe fint svangerskap, men bekkene begynner å tulle litt nå :) synes hun bare kan komme nå.

hvordan går det me deg???
Mente det kanskje begynte å nærme seg nå ja <3 i morgen er jeg 25 uker så går sakte men sikkert fremover. Skal begynne til fysio for bekkene, er mest en nerve i hofta som plager. Ellers er jeg mye trøtt men det går fint :) gleder meg til ferien, venter på uke 29. Da blir det en lenge etterlengtet ferie. Lykke til når ting setter-igang :) må legge ut bilde når hun har kommet ut :D <3
 
da var termindato passert :p og jeg spm var så sikker på jeg skulle føde før :) har gått med maserier i 3 uker nå, og har vært sikker på d skulle skje hver kveld ;)
var hos jordmor igår, har 4 cm åpning da, så kan jo skje når som helst ;) satser på drømmefødsel... de 4 første cm var forferdelige med første :p
 
da var termindato passert :p og jeg spm var så sikker på jeg skulle føde før :) har gått med maserier i 3 uker nå, og har vært sikker på d skulle skje hver kveld ;)
var hos jordmor igår, har 4 cm åpning da, så kan jo skje når som helst ;) satser på drømmefødsel... de 4 første cm var forferdelige med første :p

Herlig å vite at det bare er snakk om 6cm når det starter da :)
 
Back
Topp