Høyt ønsket nr 2

Gratulerer med passert 12 uker :)
 
Godt nyttår lillefrø15 <3 her går det på frem :) magen vokser og trettheten gir seg ikke :) men skal ikke klage :) har en ny ul neste uke og fått oul i slutten av mnd :) vi har det godt!!
Har sett at det ikke klaffet denne pp heller hos deg! Håper virkelig på oktober for deg <3
Så bra:). Blir spennende å høre etter ul:).

Takk for at du håper❤️
 
DA var dagboken endelig flyttet :)
deilig å endelig være på plass, og ikke uroe meg så mye for å måtte flytte ut igjen.
var på ul for et par uker siden, oul allerede beste uke... synes dette går fort.
jeg har fremdeles en blodsamling nederst ved morkaken, men det skal ikke være noen fare.
morkaken er vendt utover, så kjenner ikke noen liv. ( lurer av og til om jeg kjenner noooe) men tror det helst er luft :) heldigvis har jeg doppleren.
mandag eg jeg i uke 18... følte seg overmåte heldig :)
 
Nå har jeg lest din historie og sitter her med tårer i øynene. For et løp du har hatt fram mot denne graviditeten, og ikke minst underveis. Men nå er alt bra og du er og blir på juni:) hurra!
 
Nå har jeg lest din historie og sitter her med tårer i øynene. For et løp du har hatt fram mot denne graviditeten, og ikke minst underveis. Men nå er alt bra og du er og blir på juni:) hurra!
<3 får tårer i øynene av at du får det ;) litt ekstra sårt nå for min andre SA skulle hatt termin imorgen...
men tenker at jeg hadde aldri fått dette barnet da...
er så utrolig takknemlig for å ha kommet så langt som jeg er idag, veldig spendt mot neste ukes ul, men til nå..... så er jammen alt bra :) fantastisk å få følge dere damer!!
 
Jeg måtte også lese gjennom. Så mye motgang du har kommet deg gjennom.. Hvor mye skal en person tåle? Huff. Håper du får gode nyheter på oul og kan slappe av og nyte svangerskapet for en gangs skyld :)
 
Jeg leser vanligvis ikke slike ting.. Eller i dagbøker, føler det er så mye rart.. Men denne måtte jeg lese.
Ønsker dere alt godt, og håper alt går bra for dere denne gang, noe det ser ut til å gjøre. Masse lykke til videre! Så synd at noen virkelig må kjempe for å få det til..
 
Jeg leser vanligvis ikke slike ting.. Eller i dagbøker, føler det er så mye rart.. Men denne måtte jeg lese.
Ønsker dere alt godt, og håper alt går bra for dere denne gang, noe det ser ut til å gjøre. Masse lykke til videre! Så synd at noen virkelig må kjempe for å få det til..
takk skal du ha <3
 
19+2 idag var det første gang pappa kjente bevegelse i magen :) stor stas! masse bevegelse ikveld, ligger her og bare nyyyter det :)
 
natt til søndag fikk jeg ny ul.. jeg syns utfloden luktet så enormt og di ville ha meg inn for å sjekke fostervannet! heldigvis alt godt :) Sannah har det helt topp.. meget aktiv jente! :)
 
natt til søndag fikk jeg ny ul.. jeg syns utfloden luktet så enormt og di ville ha meg inn for å sjekke fostervannet! heldigvis alt godt :) Sannah har det helt topp.. meget aktiv jente! :)
Skal hun hete sannah? Så fint :D så godt å lese at alt står bra til med dere :)♡♡
 
natt til søndag fikk jeg ny ul.. jeg syns utfloden luktet så enormt og di ville ha meg inn for å sjekke fostervannet! heldigvis alt godt :) Sannah har det helt topp.. meget aktiv jente! :)

Natt til søndag, var det dramatisk? Så bra det gikk fint da :)
 
Back
Topp