☾ Skravletråd lag MÅNESKINN ☽

Samme for meg. Virker jo som det er litt mere plapper i de andre lagene, vi er litt mere stille :p
Hva skjer om det til slutt bare står igjen en på et lag? Blir det slått sammen etterhvert uansett?
Ja, laga blei slått saman etter kvart sist i alla fall...
 
Viss me beheld alle laga, så vil det etterkvart bli slått saman. No er me 6 hos oss, 9 hos solstråle, 11 hos regnbue og 10 hos stjerneskudd. I tilfelle me skal fordele oss, så blir det 3 til solstråle, 1 til regnbue og 2 til stjerneskudd.
 
Viss me beheld alle laga, så vil det etterkvart bli slått saman. No er me 6 hos oss, 9 hos solstråle, 11 hos regnbue og 10 hos stjerneskudd. I tilfelle me skal fordele oss, så blir det 3 til solstråle, 1 til regnbue og 2 til stjerneskudd.
Kanskje ikkje så dumt å bruke oss på minilaget til å jevne ut dei andre litt? Eg trur eg er for det egentlig.
 
Æsj, gått opp 0,2 kg denne uka :/
 
Veke 3 over, folkens:) husk å registrere vekt og utfordringspoeng:)
 
Kanskje ikkje så dumt å bruke oss på minilaget til å jevne ut dei andre litt? Eg trur eg er for det egentlig.
Vi må sjå etter denne vekas resultat, og så fordelar me oss dersom det fortsatt er like ujevnt:)
 
Ble litt stress med å legge inn både utfordring og vekt.... haha men nå er det inne !!!!
 
Har alle lagt inn resultatene??
 
Gratulerer med dagen folkens!

Har dokker kome i gang med utfordringa? Eg har akkurat tatt challengen og synes det var tungt. Men godt. Greit med ei heilt konkret oppgåve (eller fire), då er det lettare for meg å komme i gang. Håpar på å klare alle fire kvar dag.
 
Gratulerer med dagen folkens!

Har dokker kome i gang med utfordringa? Eg har akkurat tatt challengen og synes det var tungt. Men godt. Greit med ei heilt konkret oppgåve (eller fire), då er det lettare for meg å komme i gang. Håpar på å klare alle fire kvar dag.
Gratulerer til deg og:) eg tok challengen akkurat eg og. Tungt, men godt. Og den skal eg ta kvar dag! Eg syns også det er veldig kjekt med slike konkrete oppgåver. I tillegg fekk eg halvannen time med fotball i dag, så flying start på veka med poeng! :D det er god motivasjon i starten. Trur eg hadde ei bånn-veke sist mtp motivasjon, så godt å kome skikkelig i gong denne veka:)
 
Då er det god stemning blant fleirtalet her for å behalde lag MÅNESKINN, så då er det berre å kjempe for laget, folkens:D denne veka tek me dei!! :D eg er supermotivert i alle fall!! Håper de også er det:D
 
Her ville faktisk begge ungane ut på tur i kveld (sofagrisar begge to egentlig), så vi har vore ute og gått og klatra og knust is og herja i over ein time! Heilt supert!
 
Eg er støl i beina etter den challengen eg. Fleire som tek den kvar dag?
 
Eg er støl i beina etter den challengen eg. Fleire som tek den kvar dag?
JAAAAA! På den positive sida tenkar eg slankekrig kvar gong eg setter meg på do, for det er sååå vondt i låra!
 
Usj! Det er dumt at det er akkurat denne veka eg må levere vekt i dag, for eg hadde trengt ein ekstra dag... Litt opp. Eg kan alltids skulde på mensen, men eg veit og at eg nok burde ha klart meg utan bolle på klubb i går. Jaja. Det var grådig gode bollar, så det var sånn ca verd det!

Då registrerer eg vekt (har allerede registrert utfordringa), og så setter eg snuten mot London, venninner, musikal, mat og brudekjoleshopping! Wohoo!

God helg til dokker og lykke til med veiing i morgon!
 
Back
Topp