Ja det må du :-DSå kultMå innom en dyrebutikk å se på en dag
![]()
Men se gjør ikke så mye ut av seg da
Ikke noe typisk kjæledyr liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må du :-DSå kultMå innom en dyrebutikk å se på en dag
![]()
4 kg er jo veldig bra det. De anbefaler jo 0,5 -1 kg i uka såJa ganske kutta ut. Spiser litt mørk sjokolade da.
Ellers har vi kjøpt litt lakris på helsekost som er søtet med stevia og sukralose.
Det hjelper som erstatning ;-)
Gått ned 4 kg på fire uker. Ikke at det er kjempemye, men bedre enn ingenting ;-)
Nettopp ;-) og jeg er veldig flink til å være fornuftig altsåDet gjør du nok
Fornuften seirer som regel![]()
Får håpe det går fortere nå daVel, når jeg kutta ut pilla så var jeg 6mnd uten mensen. Så ble jeg gravid etter 2mnd ca. Da mistet vi en liten skatt. Da hadde vi pause noen mnd. Og når vi begynte igjen da gikk det ca. 3mnd.
Joda, vil tro man føler seg mye bedre da![]()
Prøver da om ikke annet ;-)Flinke skolejenta vår![]()
Det er da en fin start det , syne sjeg.Det er kjempebra detJeg er krigleder på slankekrigen og er med der
Men dårlig nedgang så langt. 1,1kg på 2 uker bare..
Jaja, så lenge du er flink å hvile innimellom og når du kan så
22.00 i morgen og 21.45 på lørdag![]()
Ikke jeg heller. Må ha litt lørdager for at det ikke skal klikke helt for megDET hadde ikke jeg klart![]()
Ja mente det var Bergen på deg ;-)
Indre Østlandet på meg ;-)
For all del, langt bedre enn ingentingDet er da en fin start det , syne sjeg.
Bergen er jo BestMhm. Traff en bergenser og da ble jeg værende
Ok![]()
Det er santJa det må du :-D
Men se gjør ikke så mye ut av seg da
Ikke noe typisk kjæledyr liksom![]()
Vel jeg skal prøve å ta det litt med ro innimellom vakteneå det må være deilig å være ferdig 21.45 på en lørdag. Jeg er ferdig 22.15 men er sjelden ferdig med det jeg skal og så gi rapport før 22.30...
Må ha litt både fredag og lørdag jegIkke jeg heller. Må ha litt lørdager for at det ikke skal klikke helt for meg![]()
Oh yeah!!Bergen er jo Best![]()
Ja jeg er fornøyd.Det er kjempebra detJeg er krigleder på slankekrigen og er med der
Men dårlig nedgang så langt. 1,1kg på 2 uker bare..
Ja det er i grunnen en god nedgang. Bare 15 kg til nå så ;-)4 kg er jo veldig bra det. De anbefaler jo 0,5 -1 kg i uka så
Det håper jeg virkelig for er veldig klarFår håpe det går fortere nå da![]()
ÅsaneOh yeah!!Veldig enig. Hvor i Bergen holder du hus
?