Skravletråd :)

Ja ganske kutta ut. Spiser litt mørk sjokolade da.

Ellers har vi kjøpt litt lakris på helsekost som er søtet med stevia og sukralose.
Det hjelper som erstatning ;-)

Gått ned 4 kg på fire uker. Ikke at det er kjempemye, men bedre enn ingenting ;-)
4 kg er jo veldig bra det. De anbefaler jo 0,5 -1 kg i uka så

Jaja, så lenge du er flink å hvile innimellom og når du kan så;)
22.00 i morgen og 21.45 på lørdag;)

Vel jeg skal prøve å ta det litt med ro innimellom vaktene ;) å det må være deilig å være ferdig 21.45 på en lørdag. Jeg er ferdig 22.15 men er sjelden ferdig med det jeg skal og så gi rapport før 22.30...

Huff dere skravler og jeg er nysgjerrig! :-P Jaja min egen feil at jeg går igjennom alt skravlet :-P

Det er da en fin start det , syne sjeg.
For all del, langt bedre enn ingenting :) Men er rimelig stor og jobbet hardt så hadde håpet på litt mer :)

Vel jeg skal prøve å ta det litt med ro innimellom vaktene ;) å det må være deilig å være ferdig 21.45 på en lørdag. Jeg er ferdig 22.15 men er sjelden ferdig med det jeg skal og så gi rapport før 22.30...

Ja, det er i grunn greit være ferdig så tidlig. Er ikke det på mine faste vakter på turnus da, men pga. det er en ekstravakt så er det før.

Fader nå kom eksperten på banen her...Det bilde kan du ikke male i kveld..bla bla bla...Treverket måtte tørke...!!:S Vasket det av i sted skjønner du...Var så drittent...Jaja, vil jo ha bra resultat...men var så klar i kveld:P

Det er kjempebra det :) Jeg er krigleder på slankekrigen og er med der :) Men dårlig nedgang så langt. 1,1kg på 2 uker bare..
Ja jeg er fornøyd.

Og så har jeg kutta ut pasta, ris, hvetemel (som i pannekaker, vafler og brød).

Spiser mye ren mat og salat og grsaker.

Ja stemmer det, du er krigleder du.
Mange som går ned mye da?
Har du lagt om kosten?

Back
Topp