Hva skal dere gi de små i ettårsgave?

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Jeg har kjøpt en bok men trenger noe mer. Hva skal dere kjøpe?

Jeg aner ikke, så denne tråden vil jeg følge :-)

Sandkasse. Storebroren skal kjøpe et telt til rommet deres. Han har egentlig alt pga. arveting og siden han ikke skjønner noe av det kan vi like godt kjøpe noe de begge har nytte av. Storebror skal få huskestativ når han blir 5 i Juni. Vi har netopp flytta og her mangler det dette.

Vi hadde tenkt å gjøre klart rommet hennes, male, nye gardiner, hyller og diverse. Gaven var tenkt å være lekekjøkken. Men hun er ikke klar for eget rom enda. Så hun får det men ikke enda. Så vi kjøpte en bukse til henne "for syns skyld" så hun har noe å pakke opp på bursdagen fra oss. Storebror ville nemlig ha en egen gave fra bare han, så vi fikk ikke henge oss på der :p Han valgte ut en "sprett opp leke".

Føler at lekekjøkken og sånne store ting blir litt uaktuelt her siden hun ikke har eget rom. Det er allerede masse leker i stua :p

Vi har brukt masse penger på barnerommet, så hun får bare en liten ting. Har kjøpt en liten barneryggsekk med sommerfuglvinger og sele som vi skal ha når vi reiser til syden i desember :)

Ingenting. Hun fikk ikke noe til navnefesten eller jul heller. Ser ikke poenget. Hun får jo nye klær og leker stadig vekk.

Aner ikke! Tenkt litt på pulk..

Barnestol til å ha i stua, og så må jeg se om jeg finner en leke-fjernkontroll ;)

Vi gir ikke noe til bursdagen, siden han fikk nok til jul.. Får så mye hele tiden:) han får selskapet:-P

Vi kjøpte pulk :-) så går han en lekeball av storebror.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Klipp klapp singel

Last edited:
Da kjøpte jeg brått gave idag! Klarte ikke å gå forbi dette søte kjøkkenet, så får nok bare fylle opp stua med flere store ting :p

Vedlegg

• 1422895803605.jpg
    1422895803605.jpg
    25 KB · Visninger: 31
Back
Topp