Ny app:)

Lykke!!!

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Har blitt tipset om en app til de små, som handler om utviklingssprangene:) den er dansk og heter "vidunderlige uger". Veldig grei å lese på. Viser når sprangene kommer, hva de lærer og hva slags "symptomer" som kommer (sove dårlig, spise mer osv).
Gøy å lese og se på:)
Noen som bruker den allerede?
 
Jeg så på den, men valgte en engelsk istedet da jeg synes at dansk er så slitsomt å lese. Den jeg har heter The Wonder Weeks :)
 
Bruker wonder weeks :)
 
Jeg så på den, men valgte en engelsk istedet da jeg synes at dansk er så slitsomt å lese. Den jeg har heter The Wonder Weeks :)
Ser ut som samme appen bare forskjellig språk:)
 
Finnes det gratis versjon?
Bv appen viser jo også uke for uke ;)
 
Finnes det gratis versjon?
Bv appen viser jo også uke for uke ;)
Jeg har ikke sett det. Her er et bilde fra appen.
Ja, har bv sin også jeg;) hatt den siden jeg var gravid med storesøster. Veldig bra den og:)
 
Bildene;)
ImageUploadedByBV Forum1422519245.184581.jpgImageUploadedByBV Forum1422519258.536382.jpg
Oversikt over når barnet ditt ca går igjennom utviklingssprangene og hva de er.
 
De var små:p
ImageUploadedByBV Forum1422519346.665455.jpgImageUploadedByBV Forum1422519357.258130.jpg
 
Jeg bruker også the wonder weeks. Står at vi er midt i et sprang, men jeg føler vi er over det utifra ferdighetene hans. Men det er vel glidende overganger, så vet ikke helt. Gøy er det å lede iallefall :)
 
Jeg bruker også the wonder weeks. Står at vi er midt i et sprang, men jeg føler vi er over det utifra ferdighetene hans. Men det er vel glidende overganger, så vet ikke helt. Gøy er det å lede iallefall :)
Ja, det er sikkert litt forskjellig fra barn til barn:) her har det passet ganske bra!
 
Vi bruker også Wonder weeks, og syns utviklingen hennes stemmer bra med det som står. Men jeg syns ikke hun oppfører seg noe annerledes når det er tordenskyer og sol på den oversikten.
 
Back
Topp