Skravle uke 4.

Nå fikk jeg lyst på lasagne! Straks hjemme fra jobb og en herlig gåtur hjem
ImageUploadedByBV Forum1422130085.093742.jpg
 
Mollusker evt? Jeg hadde aldri hørt om det før T fikk det for 1-2 år siden. Helt ufarlig og kan vare ganske lenge.
Jeg har sett mollusker før, og de er mye mindre (tror jeg)?! Nesten som vablene til munn, hånd og fotsyken bare at de er litt "faste" som en slags vorte?
 
Jeg har sett mollusker før, og de er mye mindre (tror jeg)?! Nesten som vablene til munn, hånd og fotsyken bare at de er litt "faste" som en slags vorte?
JA noe slikt :)
 
Hvitløksbrød og salat til ja! :D

Hun klør ikke nei, ikke enda iallfall. Men ser ut som en føflekk, trodde først hun hadde fått en føflekk, men så var det kommet mange flere nå i kveld :p Får se i morgen om det er blitt flere og om det er væske i de...
Det er godt til :-D

Kan være som FruH sier ja.... Søsteren min hadde det da hun var liten. .
 
Det var aldeles nyyydelig! Laga på elgkjøttdeig, kjøttsaus som hadde kokt 2 timer og masse parmesan :rolleyes: Jeg spiste altfor mye :p

Så koselig gåtur hjem :)
Mmmmm!
Jeg spiste knekkebrød med kokt egg på... Orket ikke å lage meg middag nå liksom :O
 
Sovet godt? Mina har hostet utrolig igjen i natt. Slitsomt. Sov til nå, og det var deilig :)

Disney on ice kl 15, blir moro :)
 
Hermine har fått vannkopper. I går formiddag hadde hun en liten prikk på magen som så så merkelig ut. I går kveld hadde hun 3-4 slike prikker. I morges hadde hun 6-7 og nå i ettermiddag over 20 :p I morges var det vann i de som var kommet i natt, og nå er de allerede sprukket og blitt til sår mens det stadig dukker opp nye. Så er ganske sikker på vannkopper ;)

Ingen feber og særdeles god allmenntilstand da, og de virker ikke til å klø. Så det er bra! :)

Typisk at mannen skal ut å reise i morgen :p
 
Hermine har fått vannkopper. I går formiddag hadde hun en liten prikk på magen som så så merkelig ut. I går kveld hadde hun 3-4 slike prikker. I morges hadde hun 6-7 og nå i ettermiddag over 20 :p I morges var det vann i de som var kommet i natt, og nå er de allerede sprukket og blitt til sår mens det stadig dukker opp nye. Så er ganske sikker på vannkopper ;)

Ingen feber og særdeles god allmenntilstand da, og de virker ikke til å klø. Så det er bra! :)

Typisk at mannen skal ut å reise i morgen :p
Oi så typisk at han skal bort :-o
Håper hun fortsetter å være i god form. Skulle dere på tur snart?

Jeg er på jobb etter å ha spist masse kake i selskap for nevøen min på 11 år!
Disse tantebarna har blitt så store! Hun eldste blir 13 til høsten...! Det er veldig vemodig å tenke på, spesielt siden jeg var med på å ta henne i mot på fødeavdelingen <3

Straks middag her! Kylling og ris :p
 
Hermine har fått vannkopper. I går formiddag hadde hun en liten prikk på magen som så så merkelig ut. I går kveld hadde hun 3-4 slike prikker. I morges hadde hun 6-7 og nå i ettermiddag over 20 :p I morges var det vann i de som var kommet i natt, og nå er de allerede sprukket og blitt til sår mens det stadig dukker opp nye. Så er ganske sikker på vannkopper ;)

Ingen feber og særdeles god allmenntilstand da, og de virker ikke til å klø. Så det er bra! :)

Typisk at mannen skal ut å reise i morgen :p
Ja, er nok det da. Men greit å bli ferdig med det og:) Flott at det ikke klør og god form :-D
 
Kom nettopp hjem fra Oslo. Skikkelig show!! Ungene satt som tente lys i 2 timer og typ 10 min pause. Vellykket :)
Nå har de sovnet :)
 

Vedlegg

  • 1422211397035.jpg
    1422211397035.jpg
    48,4 KB · Visninger: 9
  • 1422211422324.jpg
    1422211422324.jpg
    30,6 KB · Visninger: 9
  • 1422211444304.jpg
    1422211444304.jpg
    41,4 KB · Visninger: 9
  • 1422211482060.jpg
    1422211482060.jpg
    39,6 KB · Visninger: 9
Oi så typisk at han skal bort :-o
Håper hun fortsetter å være i god form. Skulle dere på tur snart?

Jeg er på jobb etter å ha spist masse kake i selskap for nevøen min på 11 år!
Disse tantebarna har blitt så store! Hun eldste blir 13 til høsten...! Det er veldig vemodig å tenke på, spesielt siden jeg var med på å ta henne i mot på fødeavdelingen <3

Straks middag her! Kylling og ris :p
Vi skal reise natt til torsdag ja, såfremst at hun er fri for væskende prikker til da. Håper virkelig det, ellers kommer hun til å bli fryktelig skuffet. Hun har gledet seg så veldig til den reisen stakkars. :oops: Og jeg kommer til å være så vanskelig at dersom det ikke blir nå så utsetter jeg ikke reisen en uke bare pga det. :p ;)

Hehe, ja, rart det hvor fort de ungene vokser. Søstra mi sine er 11 og 12 allerede, synes akkurat de var født! For ikke å snakke om småsøsknene mine som plutselig er 13, 14 og 15 :eek:
 
Kom nettopp hjem fra Oslo. Skikkelig show!! Ungene satt som tente lys i 2 timer og typ 10 min pause. Vellykket :)
Nå har de sovnet :)
Så bra at dere har kosa dere. :) Fine bilder!

Er det langt fra Oslo og til dere?
 
Back
Topp