Kunne du tenke deg å spise morkaken?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Ville ikke se den engang ;-)
Spurte kun om den så fin ut og ferdig med det :-P
Har hørt om de som graver den ned og planter jordbær eller annet over da, da skal det vist bli veldig god frukt eller bær av som blomstrer mer enn vanlig. Men vet nå ikke helt om vi ville gjort det heller :-o

Tja. Hvorfor ikke?
Er det noe som er næringsrikt så må det vel være morkaken, som har opprettholdt et liv i hele svangerskapet.
Det er mulig og feks få det gjort om til kapsler og man merker da ikke mer til det enn en vitaminpille.
Kommer man over det psykiske aspektet "ekkelt" så er det mye man kan vinne på det :) Det er jo helt naturig for alle dyr, og vi er jo bare det egentlig :P

Ellers takk!

Haha, selvfølgelig måtte du komme med den :p ;)
Da må det jo bli snadder!
ALT kan fikses med litt grillkrydder. Kjøpte 2 bokser på butikken i går. I'm ready for anything ;)

I pilleform kunne jeg gjerne gjort det. Man smaker det jo ikke, bare svelger de ned.

Mtp hva folk spiser av kjøtt i farsemat og innmat så er nok ikke dette noe eklere...

Æsj. Vi har da tilgang på nok kosttilskudd til at det skal være nødvendig.
Det er forskjell på naturlige næringsroffer i mat og kunstig framstilt vitaminer. Ikke alt man kan framstille heller.

Tror faktisk jeg ville følt meg litt kanibalistisk om jeg spiste den, så tror nok jeg står over...:confused:

Hadde ikke skjedd om jeg så hadde fått betalt for det gitt *kvalm*

Bare for å ha sagt det, de aller fleste pattedyr, også vegetarianere, spiser morkaken av instinkt.
Ikke bare for å skule lukten av fødsel for rovdyr, men også fordi den er veldig næringsrik og gir en kikk med den energien man trenger for å starte melkeproduksjonen ordentlig.
Menneske er også et pattedyr.

Når det er sagt, i vår del av verden har vi et så godt kosthold så det er ikke noe behov for det, og det kunne ikke falle meg inn å gjøre det, men man skal ikke gå så veldig langt tilbake i historien før man finner at det var helt normalt

Nei takk! Jeg har heller ikke sett den noen av gangene, har ikke noe behov for det..

Back
Topp