☀ Veietråd lag SOLSTRÅLE ☀

Hæææææ?? Trudde det var innen fredag eg ikke noe tid jaja har vist ikke fått med meg det eg!! Lykke til jenter hadde no gått ned 2 kg denne uken så det funker!!
 
Hæææææ?? Trudde det var innen fredag eg ikke noe tid jaja har vist ikke fått med meg det eg!! Lykke til jenter hadde no gått ned 2 kg denne uken så det funker!!

Det står nå faktisk tilogmed i hovedinnlegget her, og flere andre steder.. Kjedelig er det uansett..
 
Hæææææ?? Trudde det var innen fredag eg ikke noe tid jaja har vist ikke fått med meg det eg!! Lykke til jenter hadde no gått ned 2 kg denne uken så det funker!!

Kjipt :/ Du får titte innom og "være med" på utfordringer og sånn da vettu :)
 
Fy søren! Beklager jenter, jeg veide meg og redigerte innlegget men det har ikke kommet med :( :( Så surt å gå ut nå :( Beklager! Jeg må ha trykket feil :( Vekten i morges var 72,9- kjemperesultat fra forrige ukes vekt på 74 :D :(

Masse lykke til jenter ❤️
 
Fy søren! Beklager jenter, jeg veide meg og redigerte innlegget men det har ikke kommet med :( :( Så surt å gå ut nå :( Beklager! Jeg må ha trykket feil :( Vekten i morges var 72,9- kjemperesultat fra forrige ukes vekt på 74 :D :(

Masse lykke til jenter ❤️

Nei, så dumt :( :( Du får følge med på utfordringene og "være med" på den måten :) Og så flink du har vært med vekta! D
 
Fy søren! Beklager jenter, jeg veide meg og redigerte innlegget men det har ikke kommet med :( :( Så surt å gå ut nå :( Beklager! Jeg må ha trykket feil :( Vekten i morges var 72,9- kjemperesultat fra forrige ukes vekt på 74 :D :(

Masse lykke til jenter ❤️
Ååå så synd :-( synd å måtte miste noen pga en slik feil. Lykke til til deg og!
 
Startvekt: 71,2 kg
BMI: 25,46

Midje/Hofte : 83,5 / 91 cm
-------------------------------------

Uke 1:

Vekt: 70,7
BMI: 25

Endring vekt: - 0,5 kg
Endring prosent: - 0,7%

Midje/Hofte: 83 / 90,5
-------------------------------------

Uke 2:

Vekt:
BMI:

Endring vekt:
Endring prosent:

Midje/Hofte:

Husk å registrere :) Vi har ingen å miste :)
 
Startvekt: 71,2 kg
BMI: 25,46

Midje/Hofte : 83,5 / 91 cm
-------------------------------------

Uke 1:

Vekt: 70,7
BMI: 25

Endring vekt: - 0,5 kg
Endring prosent: - 0,7%

Midje/Hofte: 83 / 90,5
-------------------------------------

Uke 2:

Vekt: 69,8
BMI: 25

Endring vekt: - 0,9 kg
Endring prosent: - 1,2729%

-------------------------------------
Uke: 3

Vekt: 68,8
BMI: 24,54

Endring vekt: - 1,0kg
Endring prosent: - 1,4326%
Startvekt: 61,5 kg
BMI: 23,1

____________________

UKE 1

Vekt: 60,0
BMI: 22,6
Endring prosent: 2,43%
Endring kg: 1,5

UKE 2

Vekt: 59,8
BMI: 22,5
Endring i prosent : 0,33%
Endring kg: 0,2

UKE 3

Vekt: 60,1
BMI: 22,6
Endring i prosent : +0,50
Endring i kg: +0,3


Husk å registrere :D
 
Nei jeg er nok gitt med litt vemodig :( har en oldemor som ligger på sitt siste på sykehuset med "akutt" blodkreft og det tar all min tid og energi om dagen. Jeg makter ikke fokusere på vektnedgang itillegg til et par nye oppgaver inne på FS forumet desverre :(
 
Nei jeg er nok gitt med litt vemodig :( har en oldemor som ligger på sitt siste på sykehuset med "akutt" blodkreft og det tar all min tid og energi om dagen. Jeg makter ikke fokusere på vektnedgang itillegg til et par nye oppgaver inne på FS forumet desverre :(
Sender deg en stor klem <3
 
Vekt: 68,8
BMI: 24,54

Endring vekt: - 1,0kg
Endring prosent: - 1,4326%[/QUOTE]
Nei jeg er nok gitt med litt vemodig :( har en oldemor som ligger på sitt siste på sykehuset med "akutt" blodkreft og det tar all min tid og energi om dagen. Jeg makter ikke fokusere på vektnedgang itillegg til et par nye oppgaver inne på FS forumet desverre :(

Så trist å høre :( :(
 
Back
Topp