Æsj, nok er nok liksomÅåå nå er je lei snø.... måtte fader meg måke meg bort til bilen i dag også før je fant den igjen inni snøballen. .. minst 10 cm til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, nok er nok liksomÅåå nå er je lei snø.... måtte fader meg måke meg bort til bilen i dag også før je fant den igjen inni snøballen. .. minst 10 cm til![]()
Ja må det, ihvertfall når faren er for snillMammaer må være slemme noen ganger![]()
Ja er det ;-)Synes det er flott at barn kan leke med altpå tvers av kjønn!
Hehe...ja, da er det særdeles viktigJa må det, ihvertfall når faren er for snill![]()
Hun blir nok tidsnok opptatt av jentetingJa er det ;-)
Og når snuppa begynte i barnehagen hadde de nesten kun biler der pga mange gutter![]()
Å fysj daGod morgen![]()
Venter på at du skal komme og hente snø![]()
Vis vedlegget 99939
Helst så jeg slipper å finne bilen selv under all snøen![]()
Syns je å. Premere både på luksusfellen og boligjakten... meget bra kveldDet så jeg ogsåspennende!
Ha fy fader. Er iallefall 1 meter her nå. Og nå har jo det nederste pakket seg skikkelig ogsåÆsj, nok er nok liksom![]()
Godt det finnes gode tvkvelder ogsåSyns je å. Premere både på luksusfellen og boligjakten... meget bra kveld![]()
Kjedelig med sååå mye snøHa fy fader. Er iallefall 1 meter her nå. Og nå har jo det nederste pakket seg skikkelig også
Ja så absoluttGodt det finnes gode tvkvelder også![]()
Haha...artig å høre hva han har å siklar for å sjå Hellstrøm forsvarer ferdigrettene hans som skal være så frakt bra![]()
meget stottrete spør du meg, ikke hadde han noe brukbar forklaring hell.....Haha...artig å høre hva han har å si![]()
Nei, det er jeg helt enig imeget stottrete spør du meg, ikke hadde han noe brukbar forklaring hell.....
Bør ikke rakke ned på andre når man ikke har sitt på det tørre....