Flere som skal prøve neste mnd? :)

krysser fingerne :) håper at noe skjer før natalia skjønner at det kun er henne, men vi har på en måte gitt opp og lar ting bare skje når det skjer :) orker ikke mer skuffelser :( men 2016 DET MÅ VÆRE ÅRET VÅRT ! <3

Ja samme tenker vi. Best at nestemann kommer før lillemor får merke at hun er enebarn og blir vant til det :) det beste er nok å ikke tenke for mye på det og la det skje når det skjer. Huff, har allerede svidd av en formue på tester. Hihi!
 
Ja samme tenker vi. Best at nestemann kommer før lillemor får merke at hun er enebarn og blir vant til det :) det beste er nok å ikke tenke for mye på det og la det skje når det skjer. Huff, har allerede svidd av en formue på tester. Hihi!
Jeg er bare deprimert :( håper det snart er bedre :) kjenner til den og har tester opp i halsen ....
 
Jeg er bare deprimert :( håper det snart er bedre :) kjenner til den og har tester opp i halsen ....
Huff, ikke kjekt å bli deprimert :( men jeg kjenner til skuffelsen. Og den irriterende ventingen før det er tid for å teste, og så negativ test. Blæ! Husker det var slik sist. Jeg testet og testet hele høsten 2012. Tilslutt gadd jeg ikke mer og ga f.. Og så plutselig kom ikke tr når den skulle i februar 2013. Og så var det positiv test :) skal prøve samme oppskriften igjen.
 
Huff, ikke kjekt å bli deprimert :( men jeg kjenner til skuffelsen. Og den irriterende ventingen før det er tid for å teste, og så negativ test. Blæ! Husker det var slik sist. Jeg testet og testet hele høsten 2012. Tilslutt gadd jeg ikke mer og ga f.. Og så plutselig kom ikke tr når den skulle i februar 2013. Og så var det positiv test :) skal prøve samme oppskriften igjen.
vi har og mistet 2 spirer så er ikke så gøy :( gitt faen og begynt å tenke på at vi får klare oss med natalia en GOD stund til.... men i 2017 burde vi klare det <3
 
tent nytt håp for oss 2015 må være året for oss <3 kanskje til og med ett nytt oktober mirkakel <3
 
Gratulerer til alle gravide og masse lykke til med prøvingen for dere som prøver:)
 
Jeg går og kjenner etter symptomer. Det er enda en uke til testing. Skal prøve å vente så lenge som mulig. Huff jeg hater tiden mellom EL og IKM.. Håper håper håper på et oktoberbarn til :)

Spennende:) Tvi tvi. Hadde jo vært stas med enda en okt. bebis:D
Håper ikke mensen dukker opp her heller:p
 
Tror du på oktober 2015? Det gjør jeg :) hadde vært gøy å slippe å bytte navn :)
tro er vel en annen sak, jeg har håp :) jo fortere jo bedre for pysken :)
3 uker i dag skal jeg ta blodprøver for habituell abort :eek:
 
jeg har testdato 26 ikke noe før. bruker ikke egglønsing tester eller teller dager :) men er på syklusdag 35 idag vel. hadde 33 sist :)
 
tro er vel en annen sak, jeg har håp :) jo fortere jo bedre for pysken :)
3 uker i dag skal jeg ta blodprøver for habituell abort :eek:
Usj, hørtes ikke kjekt ut. Nei beste er å ikke tenke på det. Jeg teller også syklusen. Prøver å la være, men klarer det ikke helt. Hehe.
 
Usj, hørtes ikke kjekt ut. Nei beste er å ikke tenke på det. Jeg teller også syklusen. Prøver å la være, men klarer det ikke helt. Hehe.
skummelt, men veldig greit å bli fulgt opp sånn :) hehe, jeg vet kun det pga datoen jeg da :) så blir lang syklus på meg nå xD bææææ :p 36 dager nå ...
 
håper på baby i 2016 og bli gravid innen desember i år <3
 
Ønsker dere lykke til :) må bare si at det har vært sykt tungt å gå gravid når jeg har vært hjemmeværende med Edvard. Hadde hatt lenger mellomrom mellom barna hadde jeg kunnet gjort valget om igjen. Har ikke hatt de verste sv.skap plagene, men det har vært nok. Heldigvis kommer lillesøster i morgen!! etter 10 dager på overtid denne gangen gitt. Lykke til med prøvingen enda en gang :)
 
Back
Topp