Dere neglelakk-entusiaster!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Nå tror jeg at jeg har kommet over den ultimate neglelakken :-D

Har vært storfornøyd med essie sin lakk, men nå har det kommet en som jeg tror må være mye bedre :-D

Var på vita i dag for å se om de hadde neglelakk-tynner fordi topplakken min fra essie hadde blitt tykk og seig.
Joda, de hadde tynner, men hun sa de hadde fått en ny type lakk som var enda bedre, og med en topplakk som tørket på 45 sekunder :-D

Så da kjøpte jeg en sånn topplakk, og den tørker virkelig på 45 sek!
Neglene som var ruglete etter gårsdagens bomkjøp fra kicks er nå blanke og glatte igjen :-D

De hadde masse typer lakk, med geleffekt, styrkende osv, og mange farger :-D

Det nye vidunderet heter "nailsinc London" :-D Prøv det :-D
1421535267830.jpg
 
Sniker fra februar, men jeg er sååå glad i neglelakk og måtte bare kommentere her :p

En veldig god tynner som du kan bruke til absolutt alt er Seche Restore, kjøper min på eBay. En god top coat er Seche vite, som du da påfører våt/fuktig lakk. Fyller ut alle linjer og er superblank :) av base coat bruker jeg som regel OPI Nail Envy i matte. Jeg kjøper alt av neglelakk og sånt på nett, som regel, da det er så innmari dyrt i Norge ( og fordi jeg kjøper en del :p ). Hvis du ikke handler så mye på nettet, så vet jeg at Kicks fører både OPI og Seche :)
 
Sniker fra februar, men jeg er sååå glad i neglelakk og måtte bare kommentere her :p

En veldig god tynner som du kan bruke til absolutt alt er Seche Restore, kjøper min på eBay. En god top coat er Seche vite, som du da påfører våt/fuktig lakk. Fyller ut alle linjer og er superblank :) av base coat bruker jeg som regel OPI Nail Envy i matte. Jeg kjøper alt av neglelakk og sånt på nett, som regel, da det er så innmari dyrt i Norge ( og fordi jeg kjøper en del :p ). Hvis du ikke handler så mye på nettet, så vet jeg at Kicks fører både OPI og Seche :)
Godt det er flere som liker neglelakk :p
Ja jeg har sett på både opi og seche vite, men aldri prøvd dem siden jeg var så godt fornøyd med essie.

Men får prøve litt av hvert ;-)
 
Ååå je misunner dere som kan bruke neglelakk. Vi har forbud på jobben så her blir det negelakk kun i sommerferien
 
Tusen takk for tips, snuppa:D
Da skal jeg på shopping!
 
Jeg har en neglelakk fra nailsinc,dessverre sitter den ikke like lenge som essie :/
 
Jeg har en neglelakk fra nailsinc,dessverre sitter den ikke like lenge som essie :/
Gjør den ikke det???

For jeg synes at topplakken var god, så min lakk satt lenger enn med essie :-o


Hmmm, ikke lett å vite hva man skal satse på da :-o
 
Back
Topp