BMC's kamp mot kiloene!

Veiedag... Kom meg på vekten med bare 1 fot, men usikker på om resultatet er korrekt da tallene hoppet veldig før den stoppet opp. Uansett.. Vekta viser da at jeg ikke har gått hverken ned eller opp denne uken. Litt skuffende å ikke gå ned, men har vært en uke med veldig lite aktivitet pga nattevakter i helga og så operasjon.
 
Den veiinga er nok ikke hel korrekt. Du har vel bandasje på foten. Det kan jo fort veie noen gram. Og så er det jo vanskelig å veie i det hele tatt...
Bare fortsette med et sunt kosthold så hår du nedover selv om du ikke er så aktiv.
 
  • Liker
Reactions: BMC
Den veiinga er nok ikke hel korrekt. Du har vel bandasje på foten. Det kan jo fort veie noen gram. Og så er det jo vanskelig å veie i det hele tatt...
Bare fortsette med et sunt kosthold så hår du nedover selv om du ikke er så aktiv.
Tenker også at den ikke er helt korrekt, også er det med bandasje på foten og klær på (orka ikke kle av meg igjen :p ).
 
Tenker også at den ikke er helt korrekt, også er det med bandasje på foten og klær på (orka ikke kle av meg igjen :p ).
Ikke sant... Må alltid veie deg på samme måte hver gang du veier deg, hvis ikke blir det feil :) det beste er fredag når man står opp (tom mage) og uten klær :)
 
Ikke sant... Må alltid veie deg på samme måte hver gang du veier deg, hvis ikke blir det feil :) det beste er fredag når man står opp (tom mage) og uten klær :)
Det er jeg fullstendig klar over ;) blir litt unntakstilstand akkurat nå :)
 
Oi så ikke denne tråden før nå jeg!:eek: det blir spennende å følge deg på veien:) dette klarer du fint:D
 
  • Liker
Reactions: BMC
hvordan går det? Holder du motet oppe? :)
 
Back
Topp