Skravletråd lag STJERNESKUDD

KineLee

Forumet er livet
Julibarna2014
Heihei! Vårt lag består av :
KineLee (Lagleder)
*Demilo*
Bkno4304942
(Mari=))
Tussi_lussi
Mocca
(Marte83)
(småbrukerfrue)
Håpefull85
(Major Dot)
fitandstrong2015
Sara
(Julibaby14)
(Katrineee)
 
Last edited:
Håper dere er klare? :D Jeg er super motivert. Håper vi kan hjelpe og støtte hverandre frem til vi har nådd målene våre. Og så klart. Frem til en på laget stjerneskudd har vunnet ;)
 
Jeg er klar.

Vel, nei. Jeg er ikke det. Men jeg satser på å bli det. Denne uka er jeg visst ikke så sunn, så jeg må stramme inn. Krigen motiverer, satser jeg på. For jeg mistet motivasjonen min når jeg meldte meg på. "bare dumt å gå ned før startvekta" liksom. Ehh, dumme meg. Det er jo ikke DUMT det da... Sånn for kroppen og helsa, som vel er det som egentlig teller...
 
Jeg er klar.

Vel, nei. Jeg er ikke det. Men jeg satser på å bli det. Denne uka er jeg visst ikke så sunn, så jeg må stramme inn. Krigen motiverer, satser jeg på. For jeg mistet motivasjonen min når jeg meldte meg på. "bare dumt å gå ned før startvekta" liksom. Ehh, dumme meg. Det er jo ikke DUMT det da... Sånn for kroppen og helsa, som vel er det som egentlig teller...
Ja. Skjedde samme her. Så jeg starter på fredag. Da skal det veies også er det game on!
 
Her er kakao fra pose synderen i hverdagen (på jobb) og snoking i skapene på kvelden den dagene jeg ikke jobber til leggetid. I går var jeg jo hjemme ca 23, da ble det ikke mye snoking. Sikker noe, uten at jeg husker det.
 
Hei hei :)
Vil si jeg er rimelig motivert selv også! Kjenner d er på tide å ta skikkelig tak, aldri veid så mye som jeg gjør nå...d er ganske fælt å tenke på:( SKAL ned minst 7 kg, men gjerne 10-15:p
Dem sier d er viktig å sette seg konkrete mål hvis man skal ha mulighet til å nå dem, så må vel begynne å planlegge litt her med tanke på trening etc.
Noen andre som har en klar plan på hvordan vektnedgangen skal bli en realitet?:)
 
Jeg har heller ikke veid så mye som nå annet enn som høygravid, så det må tas tak.

Jeg er ikke overvektig. Og jeg prøver å bli gravid med en til. (og lurer på om det er en sammenheng mellom at jeg begynte med hormonell behandling (først pergo, nå letrozol) omtrent da vekta begynte å peke oppover. Men jeg minner meg selv på at jeg dessuten begynte å drikke kakao på jobb 4-5 ganger i uka ca samtidig. Høst og vinter, heter det.

Mine målsettinger er derfor å kutte ned på kakaoen.

Svømme en gang i uka, med unntak av den uka jeg har mens. Det orker jeg ikke.

Sykle litt i kjelleren (litt er definert som 10 km i første omgang, det tar meg en halvtime ca) en gang eller to i uka, helst...

Men bare det å kutte kakao bør ha stor virkning
 
Her er kakao fra pose synderen i hverdagen (på jobb) og snoking i skapene på kvelden den dagene jeg ikke jobber til leggetid. I går var jeg jo hjemme ca 23, da ble det ikke mye snoking. Sikker noe, uten at jeg husker det.
Skal du kutte ut kakao?
 
Hei hei :)
Vil si jeg er rimelig motivert selv også! Kjenner d er på tide å ta skikkelig tak, aldri veid så mye som jeg gjør nå...d er ganske fælt å tenke på:( SKAL ned minst 7 kg, men gjerne 10-15:p
Dem sier d er viktig å sette seg konkrete mål hvis man skal ha mulighet til å nå dem, så må vel begynne å planlegge litt her med tanke på trening etc.
Noen andre som har en klar plan på hvordan vektnedgangen skal bli en realitet?:)
Ja. Her skal jeg spise mest mulig lavkarbo. Med et måltid som kan innholde karbohydrater. Dette er fordi jeg har gått ned på det før. Lett ! Så er det så mye god mat :)
 
Hei hei :)
Vil si jeg er rimelig motivert selv også! Kjenner d er på tide å ta skikkelig tak, aldri veid så mye som jeg gjør nå...d er ganske fælt å tenke på:( SKAL ned minst 7 kg, men gjerne 10-15:p
Dem sier d er viktig å sette seg konkrete mål hvis man skal ha mulighet til å nå dem, så må vel begynne å planlegge litt her med tanke på trening etc.
Noen andre som har en klar plan på hvordan vektnedgangen skal bli en realitet?:)
Jeg skal også gjerne med sånn 10-14 kg. Men er super fornøyd om jeg går ned 8 i første omgang :D
 
Skjønner. Bruker du få abstinenser? Sukker -abstinenser?
"lyst på noe", i alle fall.

Ikke abstinenser, jeg får i meg nok sukker likevel sikkert, men mer et sug.
 
"lyst på noe", i alle fall.

Ikke abstinenser, jeg får i meg nok sukker likevel sikkert, men mer et sug.
Aha. Grugleder meg til å kutte sukker.Vet jo at det går bra da. Men er liksom en trofast venn i søvnløsheten.
 
Ja, jeg er klar!! har vært klar siden nyttår så har egentlig tjuvstarta litt ;) Håper på å gå ned minst 10kg, men helst 15kg. Skal prøve å trene 4ganger i uken og spise små, men hyppige måltider.
Pleier å ta helg på fredag å er god til å kose meg med diverse godteri både fredag,lørdag og søndag ;-P men nå er det stopp!
 
Ja, jeg er klar!! har vært klar siden nyttår så har egentlig tjuvstarta litt ;) Håper på å gå ned minst 10kg, men helst 15kg. Skal prøve å trene 4ganger i uken og spise små, men hyppige måltider.
Pleier å ta helg på fredag å er god til å kose meg med diverse godteri både fredag,lørdag og søndag ;-P men nå er det stopp!
Oioioi. 4 ganger? Trente du før? Hva trener du? :)
 
Back
Topp