☀ Skravletråd lag SOLSTRÅLE ☀

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Lag SOLSTRÅLE består av:

Kakemonster88 (lagleder)
Venessiela
Lilleburugla
 
Last edited:
Fine laget vårt :D
 
Beste laget :D Ble skikkelig glad nå :D
Så bra :) Gjort mitt beste med å gjøre det jevnt både med vekten og hvem som er mest aktive på forumet. Håper alle blir fornøyd :)
 
Last edited:
Merker at det er vanskelig å gå ned når msn ikke har så mye igjen til målet:/
 
Så spennende:) Jeg er klar for å komme skikkelig i gang igjen:)
 
Merker at det er vanskelig å gå ned når msn ikke har så mye igjen til målet:/

Er nok vanskeligere da ja. Jeg er ikke så stor jeg heller, men siden kosten min består av ingenting + sjokolade ( :p ) så håper jeg at jeg vil gå ned en del.
Du som driver med 30 days shred vil jo få muskelmasse også, og det veier jo.
 
Er nok vanskeligere da ja. Jeg er ikke så stor jeg heller, men siden kosten min består av ingenting + sjokolade ( :p ) så håper jeg at jeg vil gå ned en del.
Du som driver med 30 days shred vil jo få muskelmasse også, og det veier jo.
Jeg har endelig klart å riste av meg sjokoladeavhengiheten:p ikke rørt sukker siden første nyttårsdag!:D og ned 2,6 kg siden da!:)
 
Jeg har endelig klart å riste av meg sjokoladeavhengiheten:p ikke rørt sukker siden første nyttårsdag!:D og ned 2,6 kg siden da!:)

Ooi! Det er god motivasjon for meg! :p Jeg spiser sjokolade hveeer kveld. Og gjerne ila dagen. Hehe. Hvilken diett følger du resten av dagen? Telle kalorier?
 
Ooi! Det er god motivasjon for meg! :p Jeg spiser sjokolade hveeer kveld. Og gjerne ila dagen. Hehe. Hvilken diett følger du resten av dagen? Telle kalorier?
Teller ikke kalorier, for da blir jeg av erfaring litt for opphengt:p spiser sunt, litt mindre og litt oftere. Har to shake og en grønn smoothie om dagen. Gjerne en frukt. Samt vanlig middag og lunsj:)
 
Merker at det er vanskelig å gå ned når msn ikke har så mye igjen til målet:/
Men prosenten gjør opp for det.
Vi regner jo hvor mange prosent av din egen vekt du har gått ned.

Om noen veier 80kg og går ned 2 kg vil dette bli 2,5%
Om noen veier 120kg og går ned 2 kg vil dette bli 1,66%
 
Back
Topp