Hvor mange som kan gå nå?

Hassog

Flørter med forumet
Jenta mi har klart å reise seg opp etter ting og så gå rundt sofa og bord siden hun var åtte-ni måneder. Men har ikke ennå begynt å stå eller gå uten støtte. Tar det så lang tid? Skal man øve/lære dem å gå? Hva gjorde dere isåfall? Det er ikke sånn at det haster for meg men det er veldig hyggelig å se de små nå et enda milepæl
 
Min gjør det samme som din :) Det tar den tiden det tar før de knekker koden. Håper virkelig det skjer hjemme og ikke i bhg. Er nok en stund til min tar sine første skritt. Han er ganske så ustødig.
 
Hei.
Sønnen min gjorde som din jente :) Og akkurat to uker før han skulle fylle år, så begynte han å gå.

Siden han ikke ville gå eller stå når vi ville gi han støtte, han ville heller bli bært når vi ville støtte han, men han lekte masse med gå bilen sin, og gåvogn fra brio så vet ikke om det har noe å si at han begynte å gå :)

De små er så skjønne når de går, spess med bleie på, som går hit å dit :) :D

Noen barn er tidlig ute enn andre, så det kommer nok snart skal dere se :) lykke til.
 
Mi går heller ikke. Ble 1 år første januar. Begynte å reise seg opp selv i går, men ramler fort ned igjen.
Søstra gikk noen dager før etårsdagen, så mini blir litt treigere. Men det gjør egentlig ingen verdens ting :)
 
Min gjør det samme som din :) Det tar den tiden det tar før de knekker koden. Håper virkelig det skjer hjemme og ikke i bhg. Er nok en stund til min tar sine første skritt. Han er ganske så ustødig.

Ja, jeg vet det. Her går ikke veska i bhg enda men det er pappa'en som er i permisjon og jeg jobber. Vil ikke gå av det jeg heller.
 
Hei.
Sønnen min gjorde som din jente :) Og akkurat to uker før han skulle fylle år, så begynte han å gå.

Siden han ikke ville gå eller stå når vi ville gi han støtte, han ville heller bli bært når vi ville støtte han, men han lekte masse med gå bilen sin, og gåvogn fra brio så vet ikke om det har noe å si at han begynte å gå :)

De små er så skjønne når de går, spess med bleie på, som går hit å dit :) :D

Noen barn er tidlig ute enn andre, så det kommer nok snart skal dere se :) lykke til.

Oh så gøy da. Set kan være det. Lekte han med de lenge før han gikk selv? Ja de ser så søte når de går.

Her har vi fått henne gåvogn fra brio etter st hun fylte år. Hun et kjempe flink med den. Noen ganger går hun så fort med den at det nesten føles som om hun løper. Håper at den har noen effekt her også.
 
Mi går heller ikke. Ble 1 år første januar. Begynte å reise seg opp selv i går, men ramler fort ned igjen.
Søstra gikk noen dager før etårsdagen, så mini blir litt treigere. Men det gjør egentlig ingen verdens ting :)

Da er det like rundt hjørne tenker jeg.
Det gjør ingenting for min del heller men det er første spørsmål man får av folk når de spør om vesla.
 
Gabriel begynte å gå rett etter bursdagen, men lå litt på latsiden i jula når så mange ville bære og kose :)
Nå går han mye, fra morgen til kveld veldig gøy!
 
Min jente gikk sine første steg når hun var 9.5mnd og gikk mer enn hun krøp når hun varm 10 mnd. Nå sitter hun ikke stille et sekund iløpe av dagen:-D ingen spesiell øving fra vår side:) ble 1 år i starten av des. :)
 
Oh så gøy da. Set kan være det. Lekte han med de lenge før han gikk selv? Ja de ser så søte når de går.

Her har vi fått henne gåvogn fra brio etter st hun fylte år. Hun et kjempe flink med den. Noen ganger går hun så fort med den at det nesten føles som om hun løper. Håper at den har noen effekt her også.

Tja, han brukte den i ny og ne egentlig. Brukte ikke den daglig for å si det sånn. Men gutten min er skikkelig luring, han fant alltid på ting som han kunne "dytte" / støtte u name it, for så å gå da, så jeg tror det er ganske forskjellig fra barn til barn når de begynner å gå.

Han pleide å snu opp ned kasse med leker i for så å gå med den, også pleide han å gå rundt med spisestolen sin :p Gikk rundt med vanlig spisestol også, tilslutt kjøpte jeg brio vogn og gåbil, men han brukte dem når han hadde lyst, og det var ikke daglig kanskje en el to ganger i uka.

Haha :p ja min lille også nesten løp rundt med den, ganske så morsomt men så ble jeg litt skeptisk også da han egentlig ikke hadde begynt å gå selv, så jeg ville liksom ikke ødelegge utviklingen hans el liknende, så han fikk brio gå vogn, når han ville og når han var ferdi med å leke med den, så la jeg den i boden igjen. Han liker godt å sitte i den også vil han at jeg skal trille han rundt :p :D
 
her så har vi lagt grabbingen vek sånn ca i 9 mnd alderen å nå øver hun på å springe rundt dagen lang xsmile9 Men de blir ingen pause i løpet av dagen utenom den ene kvilen ;) men hun går i bhg.
 
Han begynte å gå når han var 11 mnd gammel :happy: (gått rundt bordet siden han var 6 mnd gammel)
No går han mer og mer, men hvis han skal fort frem ¨springer¨ han, men da detter han ned, så finner han ut at det går fortere å krabbe :p
 
Gutten vår er 1år og 1mnd idag, han har gått rundt bord og ett par meter ganske lenge, men nå går han rundt i huset helt alene :D
 
Mi reiser seg opp uten støtte men går ikkje men det er ikkje langt vekke :) hun går med støtte på en arm ;-)
 
Back
Topp