Nytyårsforsett?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Har du noen?

Mine er -
Handle en gang i uka.
Skrive middagsplaner OG HOLDE dem!
Ta flere bilder.
Fremkalle bilder ( ikke gjort siden storesøster ble født :p )
Jobbe for å få bedre tålmodighet. :p
Prøøøve å ikke ete så forbanna mye snop!

Så ett fantastisk nyttårsforsett tidligere idag, skal finne det og komme tilbake ;)

Ingen nyttårsforsett :-) fant ut for mange år siden at det var ikke vits,ble bare skuffet over meg selv når jeg ikke klarte det :-P

Ingen verdens ting :p Jeg er jo perfekt :p Men sånn på serriøsen, så er jeg som JillJohanne :p

Ingen nyttårsforsett :-) fant ut for mange år siden at det var ikke vits,ble bare skuffet over meg selv når jeg ikke klarte det :-P

Haha! akkurat derfor jeg ikke lager noe store "slutte å ete, begynne å trene, bli bodybuilder, og perfekt mor"-forsett :p Syns det er fint å ønske seg en bedring, og nyttår er den perfekte anledning til å begynne på ny frisk :) Jeg går IKKE i kjelleren om jeg ikke klarer å handle en gang i uka liksom :p

Har lyst til å trene, men eneste mulighet uten å kjøre langt først er jo naturen rundt her, og jeg er dååååårlig på å komme meg ut når det er mørkt.. har sagt til sambo at jeg vil ha tredemølle i det "nye huset vårt :P Har sagt til ham at dersom ingenting skjer med boligsituasjonen vår iløpet av 2015 vet jeg ikke hva jeg gjør..

Trene...samme som hvert år :P Så får vi se hvor lenge det holder i år :)

Og få orden i kjelleren...totalt kaos!

Gå ned i vekt. Nå orker jeg ikke være så misfornøyd lenger! Men starta dagen med å spise dessert fra i går da.... hahaha

Jeg begynner på kost og treningsplan fra coach Gunnar på mandag og tar meg fri fra jobb mandag, onsdag og fredags morgen for å trene. Skal bli så deilig! Ellers er det en ny start for å oppnå sine mål og leve et godt liv med dem man er glad i:)

Jeg begynner på kost og treningsplan fra coach Gunnar på mandag og tar meg fri fra jobb mandag, onsdag og fredags morgen for å trene. Skal bli så deilig! Ellers er det en ny start for å oppnå sine mål og leve et godt liv med dem man er glad i:)
Oi! Sett mye resultater etter jobbing med han! Kan jeg spørre hvor mye du betaler for det?

noe så enkelt som å komme meg i jobb og takle det. høres vertfall enkelt ut, men er nok ikke så rett fram som det nei

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Oi! Sett mye resultater etter jobbing med han! Kan jeg spørre hvor mye du betaler for det?
Ja er syke resultater så er veldig spent! 4500 for kost og treningsplan +4ukers oppfølging. Må sende inn resultater hver uke å blir justert etter hvordan kroppen reagerer:)

Første året jeg faktisk har satt meg forsetter :D

Begynne å be mormor på middag ukentlig/2.hver uke
Spare meir, shoppingfritt år (kun handle nødvendigheter til meg selv og lille)
Prøve å nå vekta jeg hadde før svangerkapet

I grunn ikke noen veldig store ;)
Men generelt bli mer strukturert i hverdagen. Og få kontroll på huset ;) :p

Hadde egentlig ikke tenkt å ha, men Tor jeg skal ha et alikevel.

• ha bedre tålmodighet med de to eldste

Har vært så sliten i det siste at jeg blir fort sint. Har ikke lyst å være slik. Så må ta meg sammen.. Og komme meg til lege for å se om jeg mangler noe... Er hele tiden så enormt sliten og hodet henger ikke på:/

Back
Topp