Hvilken datoI kveld har vi forresten bestilt både båtbiletter og overnatting for en natt til ferien i sommer :-D
Sommerhuset ble bestilt i høst.
Ronja, vi reiser dra Larvik på vei nedover ;-)
Da håper jeg at jeg er på jobb!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken datoI kveld har vi forresten bestilt både båtbiletter og overnatting for en natt til ferien i sommer :-D
Sommerhuset ble bestilt i høst.
Ronja, vi reiser dra Larvik på vei nedover ;-)
God dag søte duTitter innom og sier GOD DAG![]()
Oi, det var lengeHeisann :-D
Frøkna og jeg sov til halv ti vi ;-)
Det var deilig :-D
Ja var det og du som skulle legge deg tidligereVar jo i grunnen langt på natt og ;-)
Ja det er en fordel å spare penger til ferien ;-)Ja, og spare penger![]()
Huff dere har vel fått nok sykdom nå for en stund!! :-oMen nå ser det ut som eldste begynner også![]()
Vindstille,, blå himmel og 1 kuldegradHei på deg :-D
Hvordan er været hos deg?
Koselig å se deg her også ;-)Så koselig å se deg![]()
God formiddag :-D Herlig at de sov så lenge da! :-DGod formiddag søte jenter
Her sto vi opp kl 09 idag!!
Så flink du har hvert!!! :-DTitter innom etter jeg har tatt bort nisser og juletre i oppholdsrommene..... også måtte je jo da også vaske alle gulvene. ... har også prøvd å gjøre meg venn med blomstene igjen etter jula
Begynner å bli slitsomt detteHuff dere har vel fått nok sykdom nå for en stund!! :-o
Så flink du erTitter innom etter jeg har tatt bort nisser og juletre i oppholdsrommene..... også måtte je jo da også vaske alle gulvene. ... har også prøvd å gjøre meg venn med blomstene igjen etter jula
Tusen takk søte duKoselig å se deg her også ;-)
Ja det var nydeligGod formiddag :-D Herlig at de sov så lenge da! :-D
Så koselig daTitter innom etter vi har vært på besøk hos oldefar![]()