Januar2015 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

jeg vil gjerne være med på den skjulte gruppa... hva mer skal jeg gjøre?
 
jeg vil gjerne være med på den skjulte gruppa... hva mer skal jeg gjøre?
Så du har søkt om tilgang. Men du må først oppfylle kravene :) Stå på terminlisten, være medlem i over 1 mnd og ha skrevet 50 innlegg på januar :)
 
eg mente at eg hadde skrevet meg på teminlista før, men det har ikke blitt ført inn i selve lista... kossen vet eg om eg har 50 innlegg i januar forumet da?
 
tror eg fant det... eg har bare lest masse her inne og nesten ikke skrevet noe, så da blir det for langt igjen til 50 innlegg... da får eg bare holde meg utenfor med de andre ;)
 
tror eg fant det... eg har bare lest masse her inne og nesten ikke skrevet noe, så da blir det for langt igjen til 50 innlegg... da får eg bare holde meg utenfor med de andre ;)
Du får søke igjen når du har 50 innlegg, det går fort det :D
 
Kan eg få tilgang? :)
Når du oppfyller kriteriene. Stå på terminlisten, og skrevet minst 50 innlegg på januar :) Da kan du søke om tilgang, så skal jeg godkjenne :)
 
Når du oppfyller kriteriene. Stå på terminlisten, og skrevet minst 50 innlegg på januar :) Da kan du søke om tilgang, så skal jeg godkjenne :)
Eg ser at eg har skrive 69 innlegg. Korleis kan eg finne ut kor mange eg har skrive i januar-forumet? :)
 
da søker eg igjen :)
 
Hei :) Når jeg har termin 4 februar, men skal ha ks 22 januar kan jeg få tilgang til skult forum da? :)
 
Hei :) Når jeg har termin 4 februar, men skal ha ks 22 januar kan jeg få tilgang til skult forum da? :)
Når du har skrevet 50 innlegg på januar og står på terminlisten jan du søke om tilgang:)
 
Når du har skrevet 50 innlegg på januar og står på terminlisten jan du søke om tilgang:)

Okei så da kan jeg ikke da, for selvom han kommer i januar står jeg jo ikke på terminlisten :)
 
Får eg tilgang? :)
Klarer bare å se 17 av innleggene dine, men ser at du har skrevet mer. Skal høre om Tamara kan sjekke. Tror ikke du har skrevet 50 innlegg på januar enda?
 
Hvordan søker jeg om tilgang til skult forum? Satt meg på terminlisten, men vet ikke hvor mange innlegg jeg har her siden jeg også er på februarforumet :)
 
Last edited:
Back
Topp