Så bra det da ;-)Heldigvis er det kaffe og sosialt fra 8-8.30 ;-)
Så må ikke være der akkurat 8 ;-)
Men er heldigvis helg etterpå ;-)
Hvorfor er 6.januar rød dag i Sverige???
Er vel 13. Juledagen ;-) hvorfor det er en egen dag vet jeg ikke da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra det da ;-)Heldigvis er det kaffe og sosialt fra 8-8.30 ;-)
Så må ikke være der akkurat 8 ;-)
Men er heldigvis helg etterpå ;-)
Hvorfor er 6.januar rød dag i Sverige???
Ja er kanskje 13. Dag jaSå bra det da ;-)
Er vel 13. Juledagen ;-) hvorfor det er en egen dag vet jeg ikke da![]()
Ja jeg lo igrunnen godtHaha...så synd da![]()
Huff ja tror ikke det blir noen trivellig morgenHuff, ja det blir litt av en overgang![]()
Haha jepp. Men her er det ikke noe dritt vær bortsett fra at det er 5 varmegrader. .... så i morgen er det vel skikkelig holkeHaha dumt å skulle prøve å ta båt nå ja![]()
Sov godtDa er det natta her. I morgen er det jobb ett par timer....![]()
Her renner det fra taket nå :-(Haha jepp. Men her er det ikke noe dritt vær bortsett fra at det er 5 varmegrader. .... så i morgen er det vel skikkelig holke![]()
Hvem skulle ikke ville ha det?Ja er kanskje 13. Dag ja![]()
Skulle gjerne hatt en fridag da jeg og ;-)
Hvis dere ikke er like " heldige" som oss for har nesten alt smeltet :-(Haha jepp. Men her er det ikke noe dritt vær bortsett fra at det er 5 varmegrader. .... så i morgen er det vel skikkelig holke![]()
Kos deg på jobb da ;-)Da er det natta her. I morgen er det jobb ett par timer....![]()
Ja de er ikke så dumme som man skulle troHvem skulle ikke ville ha det?bare at svenskene har forstått det ;-)
Nei de er virkelig ikke det ;-)Ja de er ikke så dumme som man skulle tro![]()
Ja var det og jeg har tatt screen shot og skal kose meg med denNå er det vel snart på tide å oppdatere topplista igjen ;-)
Hihi, lenge leve topplistaJa var det og jeg har tatt screen shot og skal kose meg med denså nå kan jeg legge meg ;-)
Huff dritt vær er GLATT her.... håper jeg får lurt noen til å strl for det skal bli kaldt igjen i kveldHer renner det fra taket nå :-(
Ikke så moro når snøen endelig kom :-(
Haha tok det i dag av meg på 8 plass jeg. Får leve på det ei stund for det skjer vel ikke på lenge igjen....Ja var det og jeg har tatt screen shot og skal kose meg med denså nå kan jeg legge meg ;-)
Hihi...klart jeg ser det for megHaha, ja du synes du ser det for deg?
Satser på at grisen ikke grynter og skremmer livet av postbudet![]()
Jo senere jo bedreJa det er perfekt tid:-D
Jeg vil gjerne begynne 9.45 selv ;-)