mammatilgutt
Elsker forumet
Guttungen har vært i kjempe fin form i hele dag
kan det ha vært en annen grunn til at han spydde i natt enn spysjuka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for mange fine tipsnå har guttungen gått over 1 døgn siden siste gang han spydde så ser ut som jula er redda
![]()
God gammeldags håndvask med såpe, og klorinvask av overflater.
Vask overflater med klorin, inke glem fjernkontroller, dørhåndtak, heeele toalettet osv.
Her vasket vi med klorin når den syke har vært i et rom - hver gang. F.eks vært på kjøkkenet - da vasker vi det som er blitt tatt i. På toalettet - da vssker vi do vask og gulv.
Vi har aldri hatt mer enn EN smittet i huset på en gang, og dette tror jeg kommer av at jeg er hysterisk og vasker hele tiden.
Håndspriten er bare å lehge til sides ;-)
Så bra! Håper det holder seg unna.![]()
Klarer det på den måten jeg beskriver. Er noen timer med mye vasking og kaving, men i det lange løp så er det verdt det.Hvordan i all verden klarer du det?? :O Da må du jo fotfølge ungen hele dagen med en bøtte og fille.![]()
Det går jeg åhvis ikke kan vi ikke treffe kusina mi i jula og har ikke sett ho siden begynnelsen av juni
![]()
Det ville jo vært synd. :/
Hvordan går det nå?
Guttungen er i kjempe fin form og ingen tegn på at han er syk lengre![]()
Og jeg har foreløpig unngått det!![]()
Så flott! Da får man satse på at det ikke blir noe mer.![]()
Så kjedelig daHuff var nok litt for kjapp med å si at jeg ikke ble smittetlagt rett ut på sofaen å sovet i hele dag
![]()
![]()
ÅneeiiHuff var nok litt for kjapp med å si at jeg ikke ble smittetlagt rett ut på sofaen å sovet i hele dag
![]()
![]()
Så kjedelig daHåper du sover det av deg til i morgen.