Åååå nei :(

Enig med det andre som er sagt. La han tørke hendene sine på et eget håndkle og ikke det dere andre bruker. Heng dem med av stand fra hverandre.

Masse god bedring!

Varer ofte ikke så lenge så får håpe han blir frisk igjen fort :)

Åneeii så kjedelig!!! Vi måtte feire alene i fjor Pga det samme.... Men det endte med at vi smitta hele familien til tross for at vi trodde vi var forsiktie.. Så bør NØYE med den 48 timers regelen!!!

Ikke møt noen før det har gått 48 timer siden siste spy, eller siste rare bleie!

Pass på hygiene.. Må vel bare 'ti stormen' og håpe det ikke varer så lenge :(
Dere må jo faktisk være friske i morra for å bli smittefri til julaften :(

God gammeldags håndvask med såpe, og klorinvask av overflater.
Vask overflater med klorin, inke glem fjernkontroller, dørhåndtak, heeele toalettet osv.
Her vasket vi med klorin når den syke har vært i et rom - hver gang. F.eks vært på kjøkkenet - da vasker vi det som er blitt tatt i. På toalettet - da vssker vi do vask og gulv.
Vi har aldri hatt mer enn EN smittet i huset på en gang, og dette tror jeg kommer av at jeg er hysterisk og vasker hele tiden.
Håndspriten er bare å lehge til sides ;-)

God gammeldags håndvask med såpe, og klorinvask av overflater.
Vask overflater med klorin, inke glem fjernkontroller, dørhåndtak, heeele toalettet osv.
Her vasket vi med klorin når den syke har vært i et rom - hver gang. F.eks vært på kjøkkenet - da vasker vi det som er blitt tatt i. På toalettet - da vssker vi do vask og gulv.
Vi har aldri hatt mer enn EN smittet i huset på en gang, og dette tror jeg kommer av at jeg er hysterisk og vasker hele tiden.
Håndspriten er bare å lehge til sides ;-)

Hvordan i all verden klarer du det?? :O Da må du jo fotfølge ungen hele dagen med en bøtte og fille. :P

Hvordan i all verden klarer du det?? :O Da må du jo fotfølge ungen hele dagen med en bøtte og fille. :P
Klarer det på den måten jeg beskriver. Er noen timer med mye vasking og kaving, men i det lange løp så er det verdt det. :-)
Vi har som sagt aldri hatt mer en en smittet i huset på en gang.
...vi har det veldig sjelden også heldigvis og bank i bordet :-)

Kaster også ungen retti dusjen etter oppkast pg mens de er fine i formen i 15-20 min etterpå :-)

Huff var nok litt for kjapp med å si at jeg ikke ble smittet :( lagt rett ut på sofaen å sovet i hele dag :( :(
Åneeii :( sender deg en klem <3
Håper dere får en fin julaften sjøl om planene må endres, og at du er i levandes form i morra.. God jul!

Back
Topp