Bilstolpose

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Hvilken pose vil du anbefale?

Har den lange åpninger i ryggen slik at det er enkelt å ta posen inn og ut?

Hvor lenge kan de bruke posen?
Lillegutt blir 3 mnd i januar og er litt redd for at det er forsent å kjøpe pose nå?

Her har/hadde vi voksi bilstolpose:) kjempefornøyd:) hun er født i januar og vi brukte den i flere mnd.

jeg hadde voksi move(tror jeg den hete. Hun ble født i juni og posen ble brukt hele vinteren uten problem :)

Hmm... frister å skaffe å nå koster det 599,- på jollyroom men lurer litt på om vi skal ønske til dåpen i januar istedet :)

Voksi Move :) Digger den :)
Har levert i bhg. med ungen i pysj og lue :P hehe.. :)

Kjempe kjekk :)

Bruker ikke på lange turer i bil da, for det blir fort varmt.

Vi har voksi og jeg syns det var skikkelig unødvendig bruk av penger ;) jeg har det alltid veldig varmt i bilen uansett..

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har voksi og jeg syns det var skikkelig unødvendig bruk av penger ;) jeg har det alltid veldig varmt i bilen uansett..

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det jeg tengte før også. Men nå er jeg lei av å kle av/på så mye klær bestandig.

Har voksi move. Og er veldig fornøyd med den. :)

Voksi move, ikke tatt i bruk enda men kjenner mange som har den og elsker den.
Når du setter den i bilen så åpner du bare glidelåsen.
Ei i bhg bruke den til sin på 8 mnd, passer fint:)
25% på voksi på babyshop idag tror jeg

Ja lurer på å slå til i dag på en pose ;) men så var det farge å da. Sort eller blå? :)

ja hadde voksi move til snuppa og angret fryktelig på at vi ikke hadde det til gutten da han kom til :-)

har burgunder voksi move bilstolpose til prinsessa, og er veldig fornøyd. Hadde sort odenwalder bilstolpose til minste av guttene i forrrige vinter, og han brukte den helt fram til våren.

Angrer på at jeg ikke hadde det til de første barna også :-)

Svart voksi move. Lange åpninga på sidene mtp selane. Minien her og blir 3 mnd i januar, kan nok bruka posen heile sesongen uten problem :)
Til jentungen sydde eg pose, men blei veldig feile farga t guttungen ;)

Har voksi move og er veldig fornøyd :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det var 599 både på babyshop og flust. Men på flust brukte jeg 156 kr som jeg hadde i tromf bonus å da ble det 530 :)

Back
Topp