Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...helst ferdig brettetSå bra da!
liker tørre klær![]()
Veldig kjektDa hadde man ihvertfall sluppet unna med en del prøving hit og dit![]()
Bare å si ifra snuppaJa takk! hadde hvert veldig fint![]()
Uff davel nei![]()
var ei lita jente som våknet og holdt meg våken i noen timer!![]()
God ettermiddag, jaGod ettermiddag nå![]()
Så godt å få unna masseGod dag alle sammen
Har hvert på en lang shopping tur![]()
nå mangler jeg kun julestrømper til snuppa og mannen også julegave til snuppa, vi er fortsatt usikre på hva hun skal få av oss![]()
huff ja....... kan ikke si det er av mine beste bekjentskapOg du kjenner han jo best av alle![]()
ja ikke sant, og på bedriftens regning er jo absolutt det besteViktig med slike koselige tradisjoner![]()
det skal jeg jammen sjekkeDet hadde ikke forundret meg![]()
huff nei du sier noe der jatja kanskje greit å ikke tenke så mye på akkurat det kanskje![]()
og jeg setter jo pris på å kose megDet skjønner jeg godt![]()
kunne ønske andre lærte av å bygge bokollektiv, vi har ett som er laget på litt samme måten i nærheten her, det er det foreldrene til 8 ungdommer som har satt opp. De eier det selv, og kommunen skal holde bemanning...... ganske mange andre foreldre har lyst til å gjøre det samme, men kommunen har nektet de å fortelle hvordan de gikk fram.... Kan ikke skjønne at de ikke vil ha flere slike, de slipper jo kostnaden med bygget, og de er jo forpliktet til å finne husrom og passe på disse menneskene når de passerer 18 år.Ja de er veldig søte der![]()
Er menneskelig å feilehuff ja....... kan ikke si det er av mine beste bekjentskap![]()
Haha...helt klart helt toppja ikke sant, og på bedriftens regning er jo absolutt det beste![]()
Gjør detdet skal jeg jammen sjekke
Guri, for en deilig følelsetitter innom mens jeg venter på håndballkampen![]()
Og NYTER at jeg har JULEFERIE![]()